Isla Paradiso

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Isla Paradiso

Bericht door Simmis »

Ik heb al heel lang een probleem met de buurt Isla Paradiso. En ik dacht misschien is er een oplossing voor dit probleem gevonden.

Het probleem heb ik alleen met deze buurt, zowel op mijn laptop en desktop. Het ligt ook niet aan de specificaties want volgens mij is het een bug in het spel. Het probleem is dat bij deze buurt na een kwartiertje spelen het beeld bevriest. Het is niet meer normaal te spelen. Dit vind ik erg jammer want Isla vind ik een van de leukste buurten om in te spelen!

Weet iemand of hier al een oplossing voor gevonden is?

Liefs!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door tarac »

Het is voor het eerst dat ik iets over dit probleem hoor/zie
Ik zal eens kijken of er meer over bekend is.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door tarac »

Misschien heb je hier wat aan.
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door Simmis »

Bedankt!
Het helpt om de code resetsim* te gebruiken bij mij, voor de mensen die hier ook last van hebben.
Gebruikersavatar
Lady010
Gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:21
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door Lady010 »

ik heb dat allemaal ook geprobeerd en nog steeds last van lags in isla paradiso... Kan het zijn omdat me laptop best wel heel erg warm word tijdens het spelen? Ik heb het echt alleen in isla paradiso.
joepi14
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 dec 2014, 13:15
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door joepi14 »

Volgens mij licht het toch gewoon dat de pc het niet altijd even goed aan kan. ook ikzelf heb voor in Isla Paradiso dan ik eventjes speel (oke ik doe ook wel vaak snelheid aanpassingen) maar ook als ik het niet doe dat het regelmatig eens eventjes blijft hangen mijn beeld, na eventjes wachten kan ik gewoon verder spelen met heel veel pech loopt het soms toch eens mis en valt het spel uit. Dit is inderdaad storend, ben naar andere buurt verhuist. Soms heb ik het daar ook voor maar toch minder vaak. Ik speel ook niet met teveel sims. Maar ik denk echt ook dat het aan hoge instellingen ligt, pc waarschijnlijk wat ouder, veel spullen in huis, grote kavels, veel uitbreidingen.

Opties heb ik ook al beetje lager gezet. En weer en de maanstand ook al.
Pc eventjes defragmenteren dit heb ik ook al gedaan.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door Pomerani »

Bij mij bevroor het scherm ook vaak tijdens het spelen in Isla Paradiso. Dit was zo storend, dat ik mijn Sims heb verhuisd. Het was een mooie buurt, maar helaas bijna onspeelbaar geworden. En alle instellingen op laag zetten vind ik een tekort aan de speelervaring.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Lady010
Gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:21
Contacteer:

Re: Isla Paradiso

Bericht door Lady010 »

jaa inderdaad ik vind het echt jammer want het is een super mooie buurt
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”