Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
mandyvdlaan

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door mandyvdlaan »

goedenavond,

super dat dit bestaat maar heb toch nog een vraagje.

ik wil graag de sims 3 volledige collectie downloaden maar die pagina is uit de lucht, komt dit nog terug of is die ergens anders te vinden?

mvg mandy
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door tarac »

mandyvdlaan schreef:goedenavond,

super dat dit bestaat maar heb toch nog een vraagje.

ik wil graag de sims 3 volledige collectie downloaden maar die pagina is uit de lucht, komt dit nog terug of is die ergens anders te vinden?

mvg mandy
zie HIER
Je kunt de Sims 3 ook prima downloaden via Zclient/ZLOrigin, zie HIER
Iritepiet1
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2014, 12:18
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door Iritepiet1 »

Ik heb de complete collection net geïnstalleerd en hij werkt prima, maar hoe moet ik nu .package-bestanden installeren? Waar moet ik het mods-mapje neerzetten? Ik heb het al in de map 'The Sims 3 Complete Collection' gezet maar dat werkte niet en ik heb 'm ook al in de map 'The Sims 3 World Adventures' (bij gebrek aan de pure 'The Sims 3'-map tussen de rest van de uitbreidingsmappen) gezet om te kijken of hij daarin werkt, maar dat doet hij ook al niet. Wat kan ik hieraan doen?
Sims! :jazeker:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door BanaanZombie »

Dat komt omdat hij niet in de installatie map moet maar in de map die in Mijn documenten staat.
Mijn Documenten - Electronic Arts - De Sims 3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Iritepiet1
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2014, 12:18
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door Iritepiet1 »

Ik heb de game, handmatig, niet op mijn C:-schijf geïnstalleerd maar op mijn D:-schijf (bij gebrek aan ruimte op de C:-schijf) en er is geen mapje met 'Electronic Arts' aangemaakt tijdens de installatie, niet op de C:-schijf en niet op de D:-schijf. Wat dan?

EDIT: ik heb niet goed gekeken en het is nu gelukt! Dankjewel, ook voor het snelle antwoord! :jazeker:
Sims! :jazeker:
febian19
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2018, 11:58
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door febian19 »

Hoi ik heb dit proberen te downloaden alleen het probleem is dat hij steeds halve wegen stopt en ik het niet meer kan hervatten
ik ben nu al 2 dagen bezig maar het lukt gewoon niet waar kan het aan liggen ik heb net een nieuwe laptop met windows 10
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door tarac »

febian19 schreef:Hoi ik heb dit proberen te downloaden alleen het probleem is dat hij steeds halve wegen stopt en ik het niet meer kan hervatten
ik ben nu al 2 dagen bezig maar het lukt gewoon niet waar kan het aan liggen ik heb net een nieuwe laptop met windows 10
Probeer het eens met een TORRENT
zie ook onze engelse site
febemir23
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 dec 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door febemir23 »

hallo
ik probeerde sims 3 te downloaden maar als die start gaat tot 65% en dan stopt het en gaat niet meer verder dan zie ik server mislukt
heb het al meerdere keren geprobeert nu is mijn vraag wat moet ik hier aan doen en hebben jullie ook sims 3 alles in een via torrent ?
misschien dat dat wel werkt.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door tarac »

febemir23 schreef: 13 nov 2019, 15:08 hallo
ik probeerde sims 3 te downloaden maar als die start gaat tot 65% en dan stopt het en gaat niet meer verder dan zie ik server mislukt
heb het al meerdere keren geprobeert nu is mijn vraag wat moet ik hier aan doen en hebben jullie ook sims 3 alles in een via torrent ?
misschien dat dat wel werkt.


Dit is de torrent

Open de torrent in je torrent-client en selecteer alles.
Wanneer de download compleet is, klik op TS3_setup.exe
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door Tompoes »

Hi! Ik dacht ik wil weer Sims 3 op mijn laptop installeren, maar via de torrent lukt het niet. Als ik de torrent download en dan wil gaan installeren kan ik ten eerste al niet de taal enz. kiezen of welke packs ik wil installeren. Als ik wel alles gewoon installeer, dan kan ik het spel niet openen. Hij start wel, maar ik krijg dan alleen een zwart scherm. Enig idee of er andere mogelijkheden zijn?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door tarac »

Tompoes schreef: 12 jul 2021, 10:25 Hi! Ik dacht ik wil weer Sims 3 op mijn laptop installeren, maar via de torrent lukt het niet. Als ik de torrent download en dan wil gaan installeren kan ik ten eerste al niet de taal enz. kiezen of welke packs ik wil installeren. Als ik wel alles gewoon installeer, dan kan ik het spel niet openen. Hij start wel, maar ik krijg dan alleen een zwart scherm. Enig idee of er andere mogelijkheden zijn?
Op DEZE PAGINA kun je kiezen welke pakketten je wilt installeren
bonusmode
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2023, 13:07
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door bonusmode »

Hey Hoi

Ik zou graag de sims 3 met alle uitbreidingen en werelden downloaden maar het linkje werkt niet meer... 🥲
Kan hier iemand mij helpen? 😇

Groetjes,
bonusmode 😊
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 complete collection (1-klik installatie)

Bericht door tarac »

De Nederlands-talige site werkt niet meer, gebruik de Engelstalige site
https://sims.tarac.nl/
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”