origin wacht op toestemming...

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
pauliendc
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2015, 12:20
Contacteer:

origin wacht op toestemming...

Bericht door pauliendc »

Hallo iedereen

Ik heb even geleden het sims 3 starterspakket gekocht, dit betekent: sims 3 + sims na middernacht + sims luxe accessoires
Het downloadingsproces heb ik stap voor stap gevolgd tot het mis ging bij origin.
Als ik het wil downloaden zegt origin: Origin moet bestanden installeren en wacht op toestemming. Kies 'ja' als windows om toestemming vraagt.
Maar windows vraagt nooit om toestemming.. :? :duimomlaag: :huilen:
Kan iemand me aub helpen? :cry:

Dankjewel! :duimomhoog:
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: origin wacht op toestemming...

Bericht door garapoes »

Misschien even je virusscanner uitzetten? En je firewall.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: origin wacht op toestemming...

Bericht door tarac »

pauliendc schreef:Hallo iedereen

Ik heb even geleden het sims 3 starterspakket gekocht, dit betekent: sims 3 + sims na middernacht + sims luxe accessoires
Het downloadingsproces heb ik stap voor stap gevolgd tot het mis ging bij origin.
Als ik het wil downloaden zegt origin: Origin moet bestanden installeren en wacht op toestemming. Kies 'ja' als windows om toestemming vraagt.
Maar windows vraagt nooit om toestemming.. :? :duimomlaag: :huilen:
Kan iemand me aub helpen? :cry:

Dankjewel! :duimomhoog:
UItvoeren als administrator kiezen
Kijk ook even onder op je taakbalk of daar een extra ikoontje is verschenen voor een nieuw venster.
pauliendc
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2015, 12:20
Contacteer:

Re: origin wacht op toestemming...

Bericht door pauliendc »

Als administrator uitvoeren heb ik al eens gedaan en dat lukt niet... Ook heb ik Windows 8 en weet ik nog niet zo goed hoe dat werkt... Heb echt al bijna alles geprobeerd om het te doen werken... Ze zeggen ook dat je origin eens een keertje moet afsluiten en opnieuw opstarten,
Maar als ik dat wil doen dan zegt origin: kan niet afsluiten, origin is bezig met het downloaden van de sims 3 :s
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: origin wacht op toestemming...

Bericht door tarac »

Maar als ik dat wil doen dan zegt origin: kan niet afsluiten, origin is bezig met het downloaden van de sims 3 :s
Het zou best zo kunnen zijn dat origin je spel aan het updaten/bijwerken is.
Misschien even wat geduld hebben.

Ik weet niet hoe het met Sims-3 is, maar bij de Sims-4 zal Origin elke uitbreiding die je niet gekocht en geregistreerd hebt verwijderen, c.q.. onbruikbaar maken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”