Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Rainbow-1995xx
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2014, 15:56
Contacteer:

Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Rainbow-1995xx »

Hoihoi,

Ik probeer spullen te downloaden voor de sims 3 en die in de game te krijgen maar dat lukt niet.
Ik heb gewoon alles gedownload, in map downloads gezet, waar nodig was de downloads weer uitgepakt. Waar nodig was de downloads geïnstalleerd via de launcher. Maar ik zie ze nog niet in de game. Heb ook geprobeerd zonder creaties te laten draaien en dan weer wel maar dat hielp ook niet.

Ergens heb ik het idee dat de fout wel aan mij ligt en ik heb nog wat vragen.

1. Ik heb 2 mappen voor de sims game. 'The sims 3' en 'De sims 3'. De inhoud is ongeveer hetzelfde maar in welke map moet ik alles nou zetten? Of gewoon beide?
2. Ik heb het mapje mods en packages niet in een van de bovenstaande mappen. Moet/kan ik die handmatig aanmaken en zo ja hoe?
Edit: Heb het mapje inmiddels gevonden. Maar hij zat op een hele vreemde plek. Heb hem nu in beide mappen gezet.

3. Ik lees op heel veel sites verschillende dingen, hier ook andere dingen als ergens anders. Dus ik vraag het voor de zekerheid nog even,
Waar moet welk type bestand? De packages moeten altijd in Mods->Packages? Moet je er dan nog wat mee doen?
En de zip-bestanden, die moet je altijd in de map downloads zetten? Moet je ze dan nog uitpakken of hoeft dat niet? Ik heb namelijk MAC en dan gaat dat nogal lastig. En de sims3packs, moet je die alleen via de launcher installeren of moet je ze ook nog in de map downloads plaatsen?

Misschien als ik de map mods en packages heb dat de downloads het dan wel doen. Maar die map heb ik simpelweg niet.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. En ik heb een MAC, dat werkt iets anders wist ik.
Laatst gewijzigd door Rainbow-1995xx op 24 jul 2015, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Rainbow-1995xx
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2014, 15:56
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Rainbow-1995xx »

Heb alles gedaan en tot nu toe werkt het omdat het intro filmpje niet start. Maar vervolgens krijg ik in het beginscherm een melding, ongeveer dit: we weten niet of je de legale versie van the sims 3 middernacht gebruikt. Neem contact op met de klantenservice.
Rainbow-1995xx
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2014, 15:56
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Rainbow-1995xx »

Ik heb wat geprobeerd en nu doet ie het en de downloads ook! Echt super bedankt! Ik probeer dit al weken en het is eindelijk gelukt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door tarac »

Graag gedaan en veel plezier met je sims
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Bee »

Rainbow-1995xx schreef:Ik heb wat geprobeerd en nu doet ie het en de downloads ook! Echt super bedankt! Ik probeer dit al weken en het is eindelijk gelukt!
En aangezien je een MAC hebt en wij niet heel veel info hebben over hoe het werkt op een MAC ...
Even de vraag: WAT heb je gedaan om het te laten werken? :)
Misschien dat anderen met een MAC daar heel veel aan kunnen hebben!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Rainbow-1995xx
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2014, 15:56
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Rainbow-1995xx »

Ik heb precies gedaan wat er op de site stond die tarac noemde. De foutmelding ging weg toen ik bij het beginscherm van de sims aanvinkte ' zonder creatief laten draaien'.
Rainbow-1995xx
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2014, 15:56
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Rainbow-1995xx »

Alleen een andere vraag. De packages komen nu wel in het spel. Maar de sims3 packs en de objecten die in de downloads map gaan niet. Is daar een oplossing voor? Heb al de tips als 'zonder creaties laten draaien' en bepaalde bestanden verwijderen geprobeerd maar dat hielp niet.
Anders hou ik het gewoon alleen op packages bestanden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 spullen downloaden lukt niet & Missende mappen

Bericht door Bee »

Je hebt een Mac.
Op een Mac werkt alles heel anders dan op een PC, vandaar ook mijn vraag.
Lees even dit board om te kijken wat je precies nodig hebt: http://www.simforum.nl/viewforum.php?f=42

Natuurlijk moeten zip bestanden eerst uitgepakt worden voordat je ze kunt gebruiken. Voor een Mac gebruik je daarvoor Zipeg.
Ik weet niet of dit voor een Mac ook geldt maar op sims3pack bestanden kun je normaliter gewoon dubbelklikken en dan opent de launcher en installeert het bestand.

Ook heb je voor de downloads een fix nodig die je vind op de site onder tabje 'het werkt niet', onderdeel 'fixen custom content'. Maar nogmaals, of deze fix ook werkt op een Mac, dat kan ik niet testen want ik heb geen Mac.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”