NRaas Master Controller topic

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

NRaas Master Controller topic

Bericht door Pomerani »

Er zijn duizenden opties met de NRaas Master Controller, daarom vind ik dat er wel een topic over geopend mag worden.
Dit was volgens mij ook zo op het vorige forum.

Ik was op zoek naar een mod om zelf de wijze te kiezen waarop mijn Sims verouderen. Sims 2 style zou ik het beste vinden, dus installeerde ik de NRaas. Ik startte mijn spel op, zag ik dat de optie er niet bij stond. Ik installeerde Story Progression en de optie zou er nu bij moeten staan, maar die staat er niet bij. Het gaat om het volgende:
''If you want TS2-Style aging, change "NRaas \ Story Progression \ Caste Options \ Non Active Family \ Death: Allow Aging"to "False"''
Bij Caste options gaat het mis. Als ik daar op klik, kan ik enkel een nieuwe caste toevoegen of verwijderen. Als ik die aanklik moet ik iets intypen.
Ik denk niet dat dit het is.
Iemand ervaring met NRaas? Want ik heb er nog nooit eerder mee gewerkt en ben bang dat het hele spel crasht als ik iets verkeerds aanklik.

http://nraas.wikispaces.com/StoryProgre ... eous#Aging
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NRaas Master Controller topic

Bericht door Bee »

Ik heb veel ervaring met NRaas Mastercontroller en met Mastercontroller Cheats.
De overige heb ik helaas nooit gebruikt.
Probeer dingen voorzichtig uit en sla je spel altijd eerst op als .. [naam ander spel] dan kan er weinig verkeerd gaan.
Pomerani schreef: ''If you want TS2-Style aging, change "NRaas \ Story Progression \ Caste Options \ Non Active Family \ Death: Allow Aging"to "False"''
Bij Caste options gaat het mis. Als ik daar op klik, kan ik enkel een nieuwe caste toevoegen of verwijderen. Als ik die aanklik moet ik iets intypen.
Ik denk niet dat dit het is.
Iemand ervaring met NRaas? Want ik heb er nog nooit eerder mee gewerkt en ben bang dat het hele spel crasht als ik iets verkeerds aanklik.

http://nraas.wikispaces.com/StoryProgre ... eous#Aging
Moet je niet gewoon de naam van de 'niet actieve familie' opgeven? Of is het de bedoeling dat alle niet actieve familie stopt met verouderen?
Heb je geprobeerd om op het gemeentehuis te klikken?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: NRaas Master Controller topic

Bericht door Pomerani »

Ik wil inderdaad dat alle niet actieve families niet verouderen en mijn actieve familie waar ik mee speel wel. Dus zoals hoe het in de Sims 2 was.

Ik zal eens proberen om op het gemeentehuis te klikken.
~ Soy la puta ama ~
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”