Mods werken niet

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Fresso
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 apr 2015, 20:36
Contacteer:

Mods werken niet

Bericht door Fresso »

Heb de mods geplaatst in D:\Progamma's\Electronic Arts\De Sims 3\Mods
Of doe ik dit nou fout?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Sven »

Weet je zeker dat je het in de juiste map plaatst? Als het een package bestand is, dan moet het namelijk in de map "packages", heb je die wel?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Fresso
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 apr 2015, 20:36
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Fresso »

Ik moet hem toch plaatsen waar de Sims staat geinstalleerd?
Of bij je documenten?

De mods (.package) staan in: D:\Progamma's\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages

Eerder toen ik de Sims 3 opstarte en bij het startmenu kwam stond er dat er mods aanwezig waren.
Deze heb ik nu namelijk niet en de mods werken niet.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Sven »

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het downloaden in zijn werk gaat, maar volgens mij moet je bestanden op deze manieren downloaden/installeren:

.package bestanden moeten geplaatst worden in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Mods /Packages

.Sims3pack bestanden moet je plaatsen in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Downloads, en je moet die later via de launcher apart installeren.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Fresso
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 apr 2015, 20:36
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Fresso »

Dat dacht ik ook, maar helaas werken ze niet..
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Sven »

Kan je een link sturen van de mod?
En lees evt deze handleiding eens door en kijk of je alles volgens de handleiding gedaan hebt: http://tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=17&t=21
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door tarac »

Sven schreef:Ik heb eigenlijk geen idee hoe het downloaden in zijn werk gaat, maar volgens mij moet je bestanden op deze manieren downloaden/installeren:

.package bestanden moeten geplaatst worden in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Mods /Packages

.Sims3pack bestanden moet je plaatsen in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Downloads, en je moet die later via de launcher apart installeren.
Sims3packs kan je downloaden, geeft niet waar.
Op de downloadlocatie gewoon dubbelklikken op de download is voldoende om ze in het spel te integreren.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Sven »

tarac schreef:
Sven schreef:Ik heb eigenlijk geen idee hoe het downloaden in zijn werk gaat, maar volgens mij moet je bestanden op deze manieren downloaden/installeren:

.package bestanden moeten geplaatst worden in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Mods /Packages

.Sims3pack bestanden moet je plaatsen in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Downloads, en je moet die later via de launcher apart installeren.
Sims3packs kan je downloaden, geeft niet waar.
Op de downloadlocatie gewoon dubbelklikken op de download is voldoende om ze in het spel te integreren.
Makkelijkste manier is toch ook om ze zetten in Bibliotheek/Mijn Documenten/Electronic Arts/Sims 3/Downloads, en dan kan je ze daarna toch installeren via de launcher?
Ik weet wel dat je ze ook kon openen, maar was dat niet trager/onhandiger?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods werken niet

Bericht door Bee »

Heb je de nieuwe Mods map al gedownload?
Check onze sims3store site bij tabje 'Het Werkt Niet' - voor de site is wel een password nodig
Zie dit topic: viewtopic.php?f=65&t=372

@Sven: nee dat maakt niet uit. Zelf doe ik het ook meestal via de launcher omdat ik dan meer dingen tegelijk installeer maar het is niet beter ofzo
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”