Laatste update Sims 3

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Laatste update Sims 3

Bericht door Ollie.2000 »

Ik zag op een andere site dat er een nieuwe update is voor De Sims 3. Namelijk voor het startscherm dat je dan kunt kiezen welke game je wilt spelen en welke niet. Maar, zou deze update ook kunnen met de illegale/tweedehands spellen? Het gaat volgensmij met Origin dus ik weet het niet zeker.
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Laatste update Sims 3

Bericht door Bee »

De laatste update is bij mijn weten nog steeds patch 1.67 en er komen geen nieuwe meer daarna. Je kunt in het startscherm altijd kiezen welke game je wilt spelen. Je speelt altijd met de laatst uitgekomen uitbreiding die je hebt geïnstalleerd. Installeer je een aantal uitbreidingen niet dan gaat dit ook op.

Dus, mocht je toch iets anders bedoelen, geef dan even de link waar het staat zodat we even mee kunnen lezen?

Edit:
Ik heb zelf ook even gegoogled en heb gevonden wat je ws bedoelt: https://help.ea.com/nl/article/new-laun ... he-sims-3/
Als je het mij vraagt is dit een vrij onzinnige 'update' voor een spel dat al 2 jaar geleden helemaal was afgerond.
De grote clou is volgens mij dat EA alsnog een slaatje wil slaan uit de sims 3; men moet immers alles bij Origin registreren om deze update te krijgen en het is maar de vraag of er mensen zijn die zin hebben om een gehackte versie uit te gaan brengen.

Bovendien, heb je een game die je hebt opgeslagen met pakketten van je keuze en je laadt dat spel opnieuw met andere pakketten dan is al je content veranderd of weg. Schiet niet echt op allemaal.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Laatste update Sims 3

Bericht door Ollie.2000 »

Nou, ik vind het handig. Ik heb enorm veel mods dus als ik dan al mijn uitbreidingspaketten enz ff kan uitschakelen zal dat wel fijn zijn. (Ik maak screens dan) En als ik gewoon wil spelen kan ik ze weer aanzetten.
En ja, het is update 1.68
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Laatste update Sims 3

Bericht door BanaanZombie »

Krijg je geen problemen met je opgeslagen spellen dan?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Ollie.2000
Gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2014, 10:33
Contacteer:

Re: Laatste update Sims 3

Bericht door Ollie.2000 »

Idk, ik ga hem denk ik ook niet downloaden.. Te riskant.
"if it weren't for the noobs, the rest of us would look really bad"
MissSevda
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 dec 2014, 22:23
Contacteer:

Re: Laatste update Sims 3

Bericht door MissSevda »

Voor degene die zich nog steeds afvragen. Ik heb deze update wel gedaan en heb alleen de sims basisspel orgineel de rest illegaal, ik kan ze gewoon aanvinken en spelen. Mijn opgeslagen spellen kon ik ook gewoon weer spelen. Helemaal geen probleem mee gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”