huizen plaatsen

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

huizen plaatsen

Bericht door noname »

hoi, ik heb een huis gedownload en geiinstaleerd maar waar zie ik die in de sims(3) zelf en hoe plaats ik die in de wereld?
of kan dat niet? alvast bedankt
groetjes
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: huizen plaatsen

Bericht door Skai »

Als het goed is, staat dat huis in je galerij.
Dan ga je naar wereld bewerken (staat bij 'opties' in je game). Bij dat wereld bewerken kan je sims en huizen toevoegen en bewerken.
Dan kijk je bij huizen en kom je in een soort bibliotheek/galerij waar allemaal huizen in staan. Als het goed is staat hij daar dan tussen.
Sorry als ik het niet heel goed uitleg, maar ik weet het niet precies uit mijn hoofd ;)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: huizen plaatsen

Bericht door noname »

bedankt,ik ga het even proberen.

het is gelukt alleen ik zie het huis zelf niet en als ik het huis 'inga' dan zie ik alleen de kavel en moet ik alles nog bouwen :paranoia:
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: huizen plaatsen

Bericht door Skai »

noname schreef:bedankt,ik ga het even proberen.

het is gelukt alleen ik zie het huis zelf niet en als ik het huis 'inga' dan zie ik alleen de kavel en moet ik alles nog bouwen :paranoia:
Oei. Ik zou zeggen, probeer het nog een keer. Dus verwijderen en daarna weer opnieuw plaatsen. Je zou ook even kunnen proberen of hij het wel doet in een andere game.
Als het dan nog niet werkt, ben ik bang dat het een slechte download is.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: huizen plaatsen

Bericht door Bee »

noname schreef:bedankt,ik ga het even proberen.

het is gelukt alleen ik zie het huis zelf niet en als ik het huis 'inga' dan zie ik alleen de kavel en moet ik alles nog bouwen :paranoia:
Wat bedoel je met 'ik zie het huis zelf niet'?
Heb je een link van die download? Heb je hem van de uitwisseling? Meestal staat er bij downloads van de uitwisseling welke pakketten ervoor gebruikt zijn. Heb je die allemaal? Ook even kijken of je dezelfde patches (updates) in je spel hebt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
noname
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 dec 2015, 13:06
Contacteer:

Re: huizen plaatsen

Bericht door noname »

nou als ik het huis plaats zie ik zegmaar geen huis als ik er met mijn muis overheen ga dan zie je welk huis het had moeten zijn maar je ziet alleen de kavel. Ik kan de link niet vinden, in mijn documenten heet het mountain family home 2. hij is van the simsresource.
ik denk dat er iets fout is gegaan tijdens het downloaden dus ik ga het even opnieuw proberen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: huizen plaatsen

Bericht door Bee »

Ik heb je huis even gegoogled en volgens mij is dat een huis dat gewoon met de basisgame is gebouwd. Die zou je dus gewoon moeten kunnen gebruiken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”