1 kledingsoort voor elke gelegenheid kiezen

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

1 kledingsoort voor elke gelegenheid kiezen

Bericht door RyaNne »

Hoi,

Ik hoop dat mijn titel niet te moeilijk is, maar ik heb een vraagje. Als ik een kledingstuk heb gedownload, zeg maar bijvoorbeeld bepaalde schoenen. Zijn deze niet te zien bij zwemkleding, alleen maar bij dagelijkse kleding.
Is er misschien een mogelijkheid om een kleding stuk bij alle gelegenheden te kunnen kiezen?
Ik wil zeg maar met een sim spelen die dakloos is, en die draagt dus tijdens dagelijkse dingen een outfit, maar ook tijdens het zwemmen en slapen.

Snappen jullie mij nog? Ik hoop dat dit mogelijk is, want het ultieme outfit die ik hiervoor heb, is dus alleen te zien met dagelijks en ze mag dus totaal niet netjes eruit zien :P
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: 1 kledingsoort voor elke gelegenheid kiezen

Bericht door Bee »

RyaNne schreef:Hoi,

Ik hoop dat mijn titel niet te moeilijk is, maar ik heb een vraagje. Als ik een kledingstuk heb gedownload, zeg maar bijvoorbeeld bepaalde schoenen. Zijn deze niet te zien bij zwemkleding, alleen maar bij dagelijkse kleding.
Is er misschien een mogelijkheid om een kleding stuk bij alle gelegenheden te kunnen kiezen?
Ik wil zeg maar met een sim spelen die dakloos is, en die draagt dus tijdens dagelijkse dingen een outfit, maar ook tijdens het zwemmen en slapen.

Snappen jullie mij nog? Ik hoop dat dit mogelijk is, want het ultieme outfit die ik hiervoor heb, is dus alleen te zien met dagelijks en ze mag dus totaal niet netjes eruit zien :P
Je kunt het proberen met de Cheat: unlockOutfits on/off (cheat invoeren voordat je het menu "Sim creëren" opent)
Of dit ook alle outfits voor alle gelegenheden opent moet je even testen.

Mocht dat niet lukken dan zou ik zelf een patroon en stofje maken wat je dan ook gebruikt voor de andere outfits.
Bij zwemkleding, mocht je de schoenen niet zien, dan gewoon blote voeten?

Edit: Waarom trouwens niet bij iedere outfit blote voeten? 'Daklozer' kan niet! :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”