Sims 3 all in one?

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
romysims
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 apr 2015, 16:08
Contacteer:

Sims 3 all in one?

Bericht door romysims »

Hoi! Wat is de snelste manier om alle sims 3 uitbereidingen + het basisspel te downloaden? 0f is er ook een all-in-one van? Net zoals bij de sims 4?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door tarac »

romysims schreef:Hoi! Wat is de snelste manier om alle sims 3 uitbereidingen + het basisspel te downloaden? 0f is er ook een all-in-one van? Net zoals bij de sims 4?
Nee, helaas is er bij de Sims-3 (hoezeer ik het ook zou willen) geen all-in-one zonder installatie mogelijk.
Je moet nog steeds elke uitbreiding en/of accessoirepakket stuk voor stuk installeren, behalve bij punt 2

Wanneer je nog helemaal opnieuw moet beginnen met de Sims 3 zijn er 4 mogelijkheden:
1. via torrents, complete collection (op dit moment de snelste oplossing voor downloaden, maar beslist niet voor installeren) - LINK
2. via directe download van de complete collection op iso (snelste oplossing voor installeren, 1 klik) - LINK
3. stuk voor stuk downloaden - LINK
4. all-in-one via FTP, is dezelfde download als bij punt 2 maar biedt wat meer zekerheid dat het bestand dan ook volledig is gedownload - LINK

Op punt 1 hebben wij geen enkele invloed
Op punten 2,3 en 4 hebben wij WEL invloed, zie HIER en HIER
romysims
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 apr 2015, 16:08
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door romysims »

Dankjewel! Maar nu ben ik het volgende probleem tegengekomen met het installeren. De download is gelukt en nu ben ik bij stap 7 van het downloaden van de complete collection. Alleen nu komt er telkens een foutmelding en gebeurt er niks met de setup. Ik krijg de setup dan niet afgesloten, maar na 2/3 minuten komt er te staan, setup werkt niet meer en dan sluit setup zich af.
Enig idee hoe dit kan komen en hoe ik dit kan verhelpen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door tarac »

Klik je wel op setup zonder nummertje ?
setup sims3.PNG
Zijn de bestanden wel even groot als op het plaatje ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
romysims
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 apr 2015, 16:08
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door romysims »

Jaa en ja! Maar hij doet het nog steeds niet.. Er komt een Engelse foutmelding voor

EDIT:
`An error occurred while decompressing: Archive header is corrupt! Unarc.dll returned an error code: -14
ERROR: this is not FreeArc archive or this archive is corrupt'
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door Bee »

romysims schreef:Jaa en ja! Maar hij doet het nog steeds niet.. Er komt een Engelse foutmelding voor

EDIT:
`An error occurred while decompressing: Archive header is corrupt! Unarc.dll returned an error code: -14
ERROR: this is not FreeArc archive or this archive is corrupt'
Ik heb het even nagezocht met Google. Dit probleem ontstaat vooral als je niet genoeg ruimte op je schijf hebt om de bestanden op een juiste manier uit te pakken. Windows neemt dan deze foutmelding over. Wat je kunt doen is de bestanden bv op je D:schijf uitpakken (als je die hebt en als je daar wel genoeg ruimte hebt uiteraard) Sims 3 en alle uitbreidingen nemen veel ruimte in beslag, alle ISO's samen zijn 83,7GB bij mij. En dan moet je nog installeren. Bij mij is dat nog eens 33,7 GB op mijn D: schijf.

De iso's zou je later weer kunnen verwijderen (behalve de laatste want die moet je koppelen in poweriso). Het handigst is het om alle iso's even op een aparte schijf te zetten voor als je nog eens opnieuw moet installeren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
romysims
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 apr 2015, 16:08
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door romysims »

Maar ik heb maar 1 iso. Ik heb de sims 3 complete collection geinstaleerd. Ik zou niet nog meer dingen kunnen verwijderen en de setup pakt het nog steeds niet. Maar ik heb trouwens al mijn documenten etc. in schijf C staan, omdat ASUS-pc in schijf D staat en alle ruimte inneemt.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 all in one?

Bericht door tarac »

romysims schreef: omdat ASUS-pc in schijf D staat en alle ruimte inneemt.
?????
Kijk eens bij jouw schijf D, daar staat dan zoiets als xxx GB van yyy GB beschikbaar
cdstation2.PNG
Weer terug naar het oorspronkelijke probleem.
Heb je de iso wel in Poweriso gekoppeld en is het bij het overzicht van jouw stations zichtbaar ?
cdstation.PNG
Edit:
Als boventaande dus allemaal klopt, dan lijkt het er op dat de download niet helemaal goed ins binnengekomen.
Probeer het eens via FTP dan weet je zeker dat de download compleet is.
zie HIER
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”