Problemen met Mods

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Eslimoni
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 feb 2015, 11:12
Contacteer:

Problemen met Mods

Bericht door Eslimoni »

Hallo!

Laatst ben ik begonnen met Mods, omdat ik graag het premium content wilde van de sims store. Ik heb het geïnstalleerd via de website van Tarac, .sims3packs zijn het. Ik heb het mapje Mods geplaatst in mijn sims3 map met de fix en ccmergerd bestand (ook in de backup) gedaan. Daar kan het niet fout zijn gegaan.
De downloads zijn dus .sims3packs en heb ik in de download folder (sims3/downloads) gezet. Deze zijn via de launcher geïnstalleerd. Ik heb de voorwerpen (zoals de koeienmelkerij en de bakker werkbank) in het spel en deze zijn met het mapje mods bespeelbaar. Ga ik echter naar 'stad bewerken' dan blijft sims3 hangen op 'bezig met laden...' waardoor ik het spel moet stoppen.
Verwijder ik het mapje mods, dan blijven de spullen (de koeienmelkerij) in het spel, maar zijn niet bespeelbaar en mijn sim 'bevriest' wanneer ik er een interactie bij wil doen. Ik kan echter wel weer gewoon 'stad bewerken' en heb hier geen problemen meer mee.
De vraag is, wat is een oplossing hiervoor? Ligt het er aan dat ik de downloads (sims3.package) moet veranderen in een ander bestand, of dit moet plaatsen in de folder met Mods/packages? Of is het iets anders?

Alvast bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Problemen met Mods

Bericht door tarac »

Er is een verschil tussen .package en .sims3packs.
.package gaan in het mapje mods
.sims3packs gaan in het mapje downloads. (Komen daar ook vanzelf in wanneer je - waar ze ook op je computer zijn gedownload - er op dubbeklikt)
Eslimoni
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 feb 2015, 11:12
Contacteer:

Re: Problemen met Mods

Bericht door Eslimoni »

Bedankt voor het antwoord.
Voor het premiumcontent, maakt het wat uit als dat in de vorm van .sims3packs of .package is? En ik neem aan dat ik .sims3packs over kan zetten naar .package?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Problemen met Mods

Bericht door BanaanZombie »

Nee
Zoals tarac al zei, je mier dubbel klikken op sims3packs om ze te installeren en .package bestanden zet je in je mods mapje
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Eslimoni
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 feb 2015, 11:12
Contacteer:

Re: Problemen met Mods

Bericht door Eslimoni »

Misschien een hele domme vraag dan, maar waar vind ik die .package bestanden? Worden die automatisch aangemaakt wanneer ik de .sims3packs installeer?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Problemen met Mods

Bericht door BanaanZombie »

Nee het zijn 2 compleet verschillende downloads die los van elkaar staan
Sommige downloads zijn package bestanden, DIE alleen plaats je in je mods map om ze te laten werken.
Andere, de meeste op onze site, zijn sims3packs. Die kun je dus dubbelklikken en dan installeren ze.
De meeste zijn dus sims3packs, dus moet je nog installeten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Problemen met Mods

Bericht door Bee »

Lees hier iets over het gebruik maken van .package bestanden: http://sims-store.weebly.com/package-files.html

Ik denk dat je misschien gebruik maakt van oude spelgegevens. Start eens een nieuw spel op nadat je de sims3packs hebt geïnstalleerd. Als het dan nog niet werkt zou ik eens proberen om een geheel nieuw simsmapje te maken en even overnieuw de dingen te installeren die je in je spel wilt.
tarac schreef:Er is een verschil tussen .package en .sims3packs.
.package gaan in het mapje mods
.sims3packs gaan in het mapje downloads. (Komen daar ook vanzelf in wanneer je - waar ze ook op je computer zijn gedownload - er op dubbeklikt)
Ik denk dat zij het over de benodigde fixen heeft, die moeten gedeeltelijk in mapje Mods, dat is ook de bedoeling anders werken de Premium content voorwerpen niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”