Deels origin en deels cd's

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Harmke
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 mar 2017, 20:15
Contacteer:

Deels origin en deels cd's

Bericht door Harmke »

Ik ben op zoek naar een cd van de sims 3 om te bestellen, kan deze helaas nergens vinden.

Nu zag ik dat je op origin het kunt kopen via een download. Je krijgt dan een code toegestuurd en kunt het spel op deze manier downloaden.

Nu is mijn vraag: Kun je sims 3 digitaal downloaden via origin en vervolgens wel cd's van uitbreidingen installeren?


Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Deels origin en deels cd's

Bericht door Bee »

Harmke schreef:Ik ben op zoek naar een cd van de sims 3 om te bestellen, kan deze helaas nergens vinden.

Nu zag ik dat je op origin het kunt kopen via een download. Je krijgt dan een code toegestuurd en kunt het spel op deze manier downloaden.

Nu is mijn vraag: Kun je sims 3 digitaal downloaden via origin en vervolgens wel cd's van uitbreidingen installeren?


Alvast bedankt!
Natuurlijk kan dat. Zie ook hier op Taracs site. Je zou het basisspel natuurlijk ook gewoon kunnen downloaden daar.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Deels origin en deels cd's

Bericht door tarac »

Bee schreef:
Harmke schreef:Ik ben op zoek naar een cd van de sims 3 om te bestellen, kan deze helaas nergens vinden.

Nu zag ik dat je op origin het kunt kopen via een download. Je krijgt dan een code toegestuurd en kunt het spel op deze manier downloaden.

Nu is mijn vraag: Kun je sims 3 digitaal downloaden via origin en vervolgens wel cd's van uitbreidingen installeren?


Alvast bedankt!
Natuurlijk kan dat. Zie ook hier op Taracs site. Je zou het basisspel natuurlijk ook gewoon kunnen downloaden daar.
Het gaat hier om de Sims 3.
Om die te kunnen combineren moet je OF een origine OF een gedownloade uitbreiding in .iso vorm hebben.
Hier kan je een gedownloade versie vinden
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Deels origin en deels cd's

Bericht door Bee »

Ja ik weet dat het om sims 3 gaat, zelf heb ik ook sims 3 gekocht en gedownload gecombineerd

Ik zag dat ik een link naar sims 4 had geplaatst, vandaar de verwarring. Heb het even aangepast.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Harmke
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 mar 2017, 20:15
Contacteer:

Re: Deels origin en deels cd's

Bericht door Harmke »

Bedankt voor jullie hulp, Bee en Tarac!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”