Blueprint maker sims 3

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Bunneary
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2014, 14:15
Contacteer:

Blueprint maker sims 3

Bericht door Bunneary »

Als eerste ik heb geen idee of hij hier hoort of bij Cheats en tips.

Maar ik kwam met rondsnuffelen op Mod the sims Blueprint maker tegen.
en vroeg mij af wat het nu was en of iemand hier ervaring mee heeft. zelf ben ik al wezen zoeken op google,
maar alle info wat ik vindt is in engels en dat is nouw niet echt mijn beste taal.

Heeft iemand ervaring mee of kan iemand mij uitleggen wat het inhoud en hoe het werkt ??
De link http://modthesims.info/download.php?t=502976

alvast bedankt :)
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door RyaNne »

Ik heb het in ieder geval nog niet geprobeerd.. maar waarom probeer je het zelf niet?.. en laat dan ons weten of het echt werkt!!
Bunneary
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2014, 14:15
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door Bunneary »

wil zo enzo proberen alleen moet ik alle uitleg eerst vertalen.
maar was eerst benieuwd of er hier mensen zijn die het al kennen .
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door RyaNne »

hoe bedoel je eerst alle uitleg vertalen?? kun je geen engels lezen?
Bunneary
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2014, 14:15
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door Bunneary »

ik kan redelijk engels Lezen, maar vindt dit wel erg lastig. ik weet dat tegenwoordig mensen bijna niet kunnen voorstellen dat mensen van mijn leeftijd slecht zijn in engels. maar ik heb echt heel veel moeite mee .
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door ElvisFannetjeh »

Bunneary schreef:ik kan redelijk engels Lezen, maar vindt dit wel erg lastig. ik weet dat tegenwoordig mensen bijna niet kunnen voorstellen dat mensen van mijn leeftijd slecht zijn in engels. maar ik heb echt heel veel moeite mee .
Ik ben leerkracht engels en idd je zou veronderstellen dat iedere tiener/twintiger Engels kan, maar dat is zeker niet zo. Ik probeer altijd de simpelste Engelse woorden te gebruiken in een handleiding.
Ik kan heel goed begrijpen dat deze handleiding moeilijk voor je is.
Ik wil die wel vertalen, maar dat zal waarschijnlijk pas dit weekend zijn.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door tiktokchick »

Ik heb de handleiding snel even vertaald..
Het is wel vrij lang.
Spoiler: Open
1. Installeer velocitygrass_blueprinthelper.package zoals je normaal gesproken doet met package mods

2. Start de game en ga in leven modus naar de kamer waarvan je een blauwdruk van wil maken.

3. Zorg ervoor dat je testingcheats aan hebt (ctrl+shift+c om het cheatbalke te openen, voer dan testingcheatsenabled true in en druk op enter)

4. Klik op de vloer in de kamer en selecteer Velocitygrass..." -> "Create Blueprint Template" (voor met muurbedekking aan de buitenkant) of selecteer de
andere voor GEEN muurbedekking aan de buitenkant
5. De mod doet dan zijn werk en maakt een error log in je sims 3 folder (het is heel normaal als je scherm gaat knipperen, of als het lang duurt)

6. Maak een screenshot van je kamer, met alle belangrijke dingen in het midden (de afbeelding wordt bijgesneden tot een vierkant)

7.zet het mapje Blueprintmaker op je harde schijf. (als je dat nog niet gedaan had)

8. Start het blauwdrukmaker programma door te dubbelklikken op BluePrintMaker.exe

9. Selecteer bij log de errorlog die gemaakt is bij stap 5 en selecteer bij screenshot het plaatje wat je van je kamer hebt gemaakt.

10. Geef je blauwdruk een naam (voer je gebruikersnaam en de kamernaam in bij Unique Name, en de naam van de blauwdruk bij Blueprint Name)

11. Maak daarna een beschrijving van je blauwdruk in het vak genaamd Blueprint Description.

12. Selecteer een categorie (het heet category)

13. Druk daarna op het knopje save, en installeer het bestandje wat je daarnet hebt gemaakt zoals je normaal gesproken doet.

14. Start de game op, kijk bij blauwdrukken, en als je blauwdruk daar staat dan is het gelukt!
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is, je kan altijd vragen stellen

-tiktokchick
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Bunneary
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2014, 14:15
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door Bunneary »

Dankje voor de vertaling :)


ben wel erg aan trainen door boeken lezen films kijken en ga maar zo door. een woordje engels kan ik dan ook wel, maar als het technies wordt kan ik het niet meer. heb met Nederlands al veel moeite kwa spelling laat staan bij Engels.
bedankt voor de vertalling ga hem morgen na stage lezen :)
Bunneary
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2014, 14:15
Contacteer:

Re: Blueprint maker sims 3

Bericht door Bunneary »

ben er mee bezig geweest maar is me nog niet helemaal gelukt.
ik ga kijken of ik na dit weekend er tijd voor heb , of anders wordt het in de vakantie.

zouden jullie willen weten hoe ik het vondt het programma en wat je er allemaal mee kunt ?
zo ja dan zou ik dat hier kunnen plaatsen .
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”