Downloads in game krijgen

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Evasiva
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2015, 19:08
Contacteer:

Downloads in game krijgen

Bericht door Evasiva »

Hallo, zoals ik bij sims 2 altijd deed wil ik bij sims 3 ook custom content toevoegen aan het spel.
Ik heb alleen geen launcher van sims 3, en al verschillende programma's geprobeerd om dit te laten werken, maar niets werkt dus.
Ook heb ik alle dingen gedaan die in de handleiding op dit forum staan, maar ze zijn nog steeds niet zichtbaar in de game.
ik begrijp dat de package bestanden in de map mods moeten, hier heb ik een hele lijst in staan , maar er wordt maar 1 mod gezien en dat is een pose, de kapsels die ik gedownload heb ziet sims 3 niet.

hetzelfde geld voor de sims3package bestanden, deze heb ik in downloads gestopt en met verschillende programma's in het spel proberen te krijgen.
Ook heb ik gezocht naar een download voor de originele launcher maar die kon ik niet vinden.

Weet een van jullie wat ik nog kan doen om deze downloads werkende te krijgen?

1. Wanneer je geen Launcher ziet, dan speel je waarschijnlijk met de NoCD-crack van NRaas.
2. sims3package bestanden installeren zichzelf door er stomweg dubbel op te klikken (wel even geduld hebben aub want het kan lang duren voor je enige activiteit waarneemt)
3. Heb je het mods-mapje zelf gemaakt of heb je het (zoals het hoort) gedownload van de site
Evasiva
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2015, 19:08
Contacteer:

Re: Downloads in game krijgen

Bericht door Evasiva »

1. Ik speel inderdaad met een NoCD0-crack, met welke ik speel weet ik zo niet.
2. Als ik er dubbel op klik dan krijg ik een melding met dat er geen programma is waarmee het bestand geopend kan worden.
3. Ik heb het mods mapje gedownload van modthesims
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads in game krijgen

Bericht door Bee »

Evasiva schreef:1. Ik speel inderdaad met een NoCD0-crack, met welke ik speel weet ik zo niet.
2. Als ik er dubbel op klik dan krijg ik een melding met dat er geen programma is waarmee het bestand geopend kan worden.
3. Ik heb het mods mapje gedownload van modthesims
Dat klopt ook want sims3packs worden door de launcher geïnstalleerd en die heb jij dus niet.
Waarom gebruik je eigenlijk die NoCD-crack? Je kunt toch gewoon koppelen met Poweriso? Is een stuk simpeler en dan heb je deze problemen ook niet.

Modsmapje nieuwe versie hebben we op Sims3Store (zie downloadgedeelte, wachtwoord is wel nodig)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Evasiva
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2015, 19:08
Contacteer:

Re: Downloads in game krijgen

Bericht door Evasiva »

Hoe kan ik dan nu gaan van een nocd crack naar een poweriso, want ik neem aan dat ik dan die crack moet verwijderen.
Ik denk wel dat dit een oplossing zal zijn namelijk
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Downloads in game krijgen

Bericht door Bee »

Evasiva schreef:Hoe kan ik dan nu gaan van een nocd crack naar een poweriso, want ik neem aan dat ik dan die crack moet verwijderen.
Ik denk wel dat dit een oplossing zal zijn namelijk
Ik heb zelf deze crack nooit gebruikt en er dus ook geen ervaring mee.
Staat die gewoon in een Modsmapje? Zo ja haal hem daar uit. Nu moet je dus zorgen dat je je spel koppelt met Poweriso. Volg de handleiding hier.

Of dit direct je Launcher weer terug brengt weet ik niet.
Je kunt ook nog proberen een nieuwe simsmap te maken nadat je je spel hebt gekoppeld met Poweriso.
Hoe je een nieuwe simsmap aanmaakt lees je hier.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”