tips

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot uitbreidings- en accessoirepakketten . Plaats alsjeblieft je onderwerp in het juiste board!
Plaats reactie
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

tips

Bericht door esmeesims14 »

Ik wil wat uitbreidingspakketen erbij voor de sims 3 ik wil best downloaden ...zijn er nog tips welke een beetje leuk zijn(ik zou dan ook de reden willen weten :oops: ) ik heb al: Beestenbende, showtime, studententijd en exotisch eiland.
Laatst gewijzigd door esmeesims14 op 18 aug 2015, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: tips

Bericht door tarac »

Tip 1
Download de uitbreidingen van onze site.

Tip 2
Als je persé alles origineel wil hebben, beperk je dan tot In de Natuur en Gaan Het Maken. De accessoirepakketten zijn het geld niet waard.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: tips

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind het wel grappig, Tarac, dat je nou juist een Game pack van Sims 4 noemt en een uitbreidingspakket van Sims 2. :') Daar heb je niet zoveel aan bij de Sims 3 he haha

Ik gok dat hij bedoeld jaargetijden en Na Middernacht. Of Wereldavonturen ipv jaargetijden,

Maar je geeft aan dat je best wil downloaden, dan zou ik gewoon alle uitbreidingspakketten downloaden. Accessoirepakketten moet je maar kijken of je dat de moeite waard vind, ik heb er zelf volgens mij maar 2 geïnstalleerd. Qua uitbreidingen vind ik ze eigenlijk allemaal wel leuk. Ik zou sowieso jaargetijden doen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: tips

Bericht door Bee »

Of download eerst alles en kies daarna welke je de moeite waard vindt om te kopen :knip:
Geen mens is hetzelfde en de ene PC is de andere niet, om maar wat zijstraten te noemen ... :geek:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: tips

Bericht door esmeesims14 »

BanaanZombie schreef:Ik vind het wel grappig, Tarac, dat je nou juist een Game pack van Sims 4 noemt en een uitbreidingspakket van Sims 2. :') Daar heb je niet zoveel aan bij de Sims 3 he haha

Ik gok dat hij bedoeld jaargetijden en Na Middernacht. Of Wereldavonturen ipv jaargetijden,

Maar je geeft aan dat je best wil downloaden, dan zou ik gewoon alle uitbreidingspakketten downloaden. Accessoirepakketten moet je maar kijken of je dat de moeite waard vind, ik heb er zelf volgens mij maar 2 geïnstalleerd. Qua uitbreidingen vind ik ze eigenlijk allemaal wel leuk. Ik zou sowieso jaargetijden doen
Ja hier zat ik ook aan te denken.maar alles downloaden kan m'n pc gewoon niet aan...zelf zit ik te denken aan na middernacht ambities en jaargetijden.....daarna kijk ik wel wat hij nog aankan
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Uitbreidingen en accessoirepakketten”