Gokken om geld te verdienen

Hier kan je tips en cheats delen met andere gebruikers.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Gokken om geld te verdienen

Bericht door Lurania »

Er zijn heel veel kleine handige tips waarmee je geld kunt verdienen. (Schrijven, schilderen, tuinieren, vissen zijn er een paar van.)

Nu heb ik laatst een andere manier ontdekt! Je hebt hier wel een paar Sims 3 Store dingen voor nodig, maar deze kun je downloaden op Bee's site.

Het eerste wat je moet doen is naar "bouwen" gaan en dan "Sorteren op functie","vermaak". Dan klik je rechts onderin op het knopje waarmee je kan sorteren op uitbreidingspakket en klik je op "Store artikelen".

Hier haal je twee dingen uit, namelijk de "Driedubbele Jackpot Fruitmachine" en "Laat Maar Draaien Roulettetafel".

Je Sim begint met het bespelen van de fruitmachine. Je kan het beste kiezen voor de optie "300 dollar" want daar krijg je het meeste uit; je kan echter ook kiezen uit "50" en "100". (Of "1500" als je het store Item "De Wensput" hebt) Als je begint te spelen unlock je de hidden skill "gokken", deze heeft tien punten, net als bijvoorbeeld "koken".

Je Sim zal in het begin soms verliezen en soms winnen, maar des te vaker hoger je goklevel, des te meer kans je hebt op de jackpot! De jackpot als je speelt op "300" is 1500 dollar! Je Sim kan gerust vier keer achter elkaar winnen en dan heb je dus al snel 6000 euro!

Als je level 10 bent, kun je het beste overgaan op de roulettetafel. Hier heb je vijf geldopties: "Voor Spek en Bonen (0 dollar)", "100" "500" "1000" en "10.000". Je kan ook kiezen uit vier andere opties, die gaan over hoe je speelt. "Beheerst", "Agressief", "Alles of niets" of "Kaarten tellen.". Aangezien je nu waarschijnlijk level 10 bent geworden in gokken, raad ik aan om "Alles of niets" te kiezen met "10.000 simdollars".

Je kunt deze 10.000 simdollars namelijk verliezen, maar je kan het ook ophogen.. Mijn Sims krijgen meestal zo'n 100.000 simdollars eruit!

Handige Sims kunnen verder beide machines hacken voor hogere winkansen; terwijl technofoben ze kunnen saboteren. Zelf kies ik altijd voor hacken voordat ik ga spelen, zodat ik nóg meer geld krijg!

Zet deze apparaten op je thuiskavel en zet één of twee Tiener-sims of ouder aan het werk en zie het geld binnenstromen!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Tips en cheats”