Sims zijn verdwenen

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Greteltje
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mei 2015, 19:07
Contacteer:

Sims zijn verdwenen

Bericht door Greteltje »

Ik had mijn Sims op vakantie laten gaan, maar opeens kwamen ze niet meer uit de tent en kon ik er niets meer mee. Via een boolProp-cheat heb ik op "delete" geklikt, waarna ze bovenop een berg stonden en er niet meer af konden. Toen ik nogmaals op "delete" klikte waren ze helemaal weg. En als ik nu naar hun thuisadres ga komt er te staan dat ze eerst terug moeten komen van vakantie, maar ga ik naar dat vakantieplekje dan kan ik er alleen maar bouwen, maar de Sims zijn er niet. Wat kan ik hieraan doen?
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Joyce »

Heb je opgeslagen? anders zou je je laatste save kunnen openen toen er nog geen problemen waren..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door BanaanZombie »

Tja als je je sims delete zijn ze ook echt weg
Nooi zomaar voorwerpen gaan verwijderen, n zeker niet als je sims er in zitten!

Ditis alleen nog maar te verhelpen als je idd niet hebt opgeslagen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door tiktokchick »

Probeer dit:

0. Sla je game op!
1. Ga naar een willekeurig huishouden.
2. Zet de boolprop aan.
3. Shift-klik op een sim, druk op spawn--> Tombstone of L & D
4. Druk op de steen en klik op: Add neighbor to family en zoek naar de naam van je sim. Klik op de naam als je je sim gevonden hebt.

Als het goed is komt de verloren sim nu tevoorschijn.
---

Als dit niet lukt of als je het niet aandurft dan kan je een kopie van je buurt (in een RAR of ZIP) bestand op een zogenaamde 'cloud share service' zetten en een link naar het bestand hier plaatsen of naar me toe PM'en.
Dan kan ik even kijken wat er aan de hand is en het misschien oplossen.

PS: Buurten vind je in Mijn documenten--> EA Games--> De Sims 2--> Neighborhoods.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Greteltje
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mei 2015, 19:07
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Greteltje »

Ja, het is gelukt, ze staan nu weer in mijn buurt, maar toen ik probeerde om ze in hun eigen huis terug te krijgen, stond daar nog steeds dat ze op vakantie waren en ik dus niets meer met dat huis kon. Moet ik dat dan maar verwijderen (als dat lukt) en opnieuw aanmaken?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door tarac »

Probeer er eerst eens een openbaar kavel van te maken en dan weer terug naar een gewoon huis
Greteltje
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mei 2015, 19:07
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Greteltje »

Hoe maak ik er een openbare kavel van? En als ik op dit huis klik komt er de naam van de eigenaars te staan en zegt het: Het huishouden bezoekt op dit moment.....Laat ze eerst terug keren...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door tarac »

Greteltje schreef:Hoe maak ik er een openbare kavel van? En als ik op dit huis klik komt er de naam van de eigenaars te staan en zegt het: Het huishouden bezoekt op dit moment.....Laat ze eerst terug keren...
Gebruik de cheats in de Bouwmodus
ChanceLotzoning Community maakt er een openbaar kavel van
ChangeLotzoning Residential maakt er weer een woonhuis van

Je hebt Studentenleven of Op Reis
Greteltje
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mei 2015, 19:07
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Greteltje »

Ik neem aan dat dit net zo gaat als met de boolProp-cheat, maar dan zit ik wel in het huis en ik kan er nu niet in komen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door BanaanZombie »

In de wereld kan je de cheatbalk ook openen he
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Greteltje
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mei 2015, 19:07
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Greteltje »

Ik heb een poos niets van me laten horen, omdat ik ook lang niet met de Sims gespeeld heb. Maar ik zit dus nog steeds met hetzelfde probleem: ik heb de Sims wel weer terug, maar met hun huis kan ik niets meer, omdat het steeds aan geeft dat ze eerst van vakantie terug moeten keren en dat lukt dus niet. Ik las over die cheats om er eerst een openbare kavel van te maken en daarna weer een woonhuis. Maar sorry, ik snap het niet. Als ik die cheat in mijn balkje heb staan, wat moet ik er dan mee doen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Bee »

Je gaat naar stad bewerken.
Je selecteert het huis.
Eventueel verwijder je de bewoners.
Dan gebruik je de cheat die Tarac noemde om het kavel te veranderen.

Maar eerlijk gezegd, als je al zo lang niet gespeeld hebt met dat spel ... start lekker een nieuw spel?? :tong:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Greteltje
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mei 2015, 19:07
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Greteltje »

Ik zal wel erg dom zijn, maar ik weet niet echt waar ik "stad bewerken" kan vinden. En ik speel best met een hoop andere Sims, maar dit huis vind ik eigenlijk wel erg mooi en zou ik graag weer terug hebben in mijn buurt om weer Sims in te laten wonen, maar dat gaat zo dus niet.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims zijn verdwenen

Bericht door Bee »

Greteltje schreef:Ik zal wel erg dom zijn, maar ik weet niet echt waar ik "stad bewerken" kan vinden. En ik speel best met een hoop andere Sims, maar dit huis vind ik eigenlijk wel erg mooi en zou ik graag weer terug hebben in mijn buurt om weer Sims in te laten wonen, maar dat gaat zo dus niet.
Ik heb geen ervaring met de sims 2 maar je moet dus naar het scherm waar je de huizen kunt selecteren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Algemeen”