Objecten verwijderen uit spel

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Objecten verwijderen uit spel

Bericht door xSiimOne »

Hallo :D

Ik was laatst heel blij toen ik erachter kwam dat als je een gedownload spel via het spel verwijderd, hij ook van je computer verdwijnt. Alleen nu vroeg ik me af of ik ook gewone objecten van het spel zelf op een bepaalde manier kan verwijderen? Er zijn kledingensukken, kapsels, meubels en noem maar op die ik simpelweg nooit gebruik en ik denk dat het mooi opruimt als ik die kan verwijderen.

Alvast bedankt! :)
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Objecten verwijderen uit spel

Bericht door garapoes »

Er zijn wel mods op MTS die bepaalde kleding en kapsels uit je spel verwijdert die zijn meegekomen met een uitbreiding, bv de verkleedkleren van Gaan het Maken.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Objecten verwijderen uit spel

Bericht door tiktokchick »

garapoes schreef:Er zijn wel mods op MTS die bepaalde kleding en kapsels uit je spel verwijdert die zijn meegekomen met een uitbreiding, bv de verkleedkleren van Gaan het Maken.
Er is al een antwoord, maar dit is een aanvulling:

Probeer te zoeken naar 'hiders', dan heb je meer kans op goede resultaten.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Objecten verwijderen uit spel

Bericht door xSiimOne »

Hmm, bedankt, maar niet helemaal wat ik zoek! Ik hoopte echt gewoon sommige dingen te kunnen verwijderen, omdat ik die echt nóóit gebruik.
Ik zal alsnog even zoeken naar hiders, wellicht dat er wél iets bij zit, maar iok betwijfel het nog. Toch bedankt voor de moeite :)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Algemeen”