Geheugen-algoritmen verdelen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Geheugen-algoritmen verdelen

Bericht door twinzz123 »

Hai! Ik heb een probleem met mij sims 2, vorrnamelijk door de custom content. Ik had een hele dag besteed aan downloaden en s' avonds had ik in totaal 1.237 downloads. Dus toen ik klaar was met downloaden besloot ik de sims 2 MET de custom content te gaan spelen. Eerst had ik een probleem dat hij het startscherm aangaf van de sims 2 en vastliep. Doormiddel van halveren blablabla is dat probleem opgelost, en heb ik de 2 schuldige bestanden verwijderd. Maar nu heb ik dat alles goed gaat met laden, maar hij is zoals altijd geeft hij dan dingen aan zoals dit doen, dat doen, blablabla en wordt de achtergrond gevuld met een soort plaatje. Maar zodra hij bij geheugen-algoritmen verdelen is aangekomen loopt hij vast. Ik probeerde de custom content alweer te halveren, maar na 1 keer halveren had ik bij beide delen van 620 bestanden weer dat geheugen-algoritmen probleem. Waarmee zou dit te maken kunnen hebben? Help!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Geheugen-algoritmen verdelen

Bericht door BanaanZombie »

Misschien zitten er in beide delen een fout bestand?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”