Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Ik had besloten Sims 2 weer eens te gaan spelen, met de volledige gratis versie van origin, om veel downloadtijd en veel ruimte te besparen. Helaas wil het spel niet starten, op geen enkele manier. (Niet via origin, snelkoppeling, als administrator, via de installatie map. Niks.)

Nu kwam ik hier exact hetzelfde probleem tegen, en heb de oplossing toegepast: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-2/Sim ... 003/page/9

Werkt echter niet, ik krijg nu de foutmelding; Internal error message: Unable to open Launguagefile "lang.ini"

Iemand enig idee hoe ik dit vreselijk irritante probleem kan oplossen? (Zonder alsnog alles te moeten downloaden)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Iemand die me kan helpen? :$
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Op dezelfde site las ik ook da je paul.dll kon verwijderen. Alleen geeft hij dan aan at ik een CD moet plaatsen, terwijl ik via origin opstart?!

Serieus is er niemand die dit probleem gehad heeft? Aangezien er op die site zoveel zijn. Maar dat Paul.dll bestand vervangen werkt dus niet bij mij
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef: Serieus is er niemand die dit probleem gehad heeft? Aangezien er op die site zoveel zijn. Maar dat Paul.dll bestand vervangen werkt dus niet bij mij
Ik heb ook ooit die ultimate collection gedownload toen die beschikbaar was (vorig jaar, jaar daarvoor??). Bij mij deed ie het gewoon.
Misschien even Origin opnieuw installeren? Je download staat als het goed is gewoon op je account dus hoef je het niet opnieuw te downloaden. Ik hoop dat het probleem niet gerelateerd is aan windows 10.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Hd ik al gedaan. Ik moet hem trouwens dus wel dan opnieuw downloaden via origin, wat ik heel vreemd vind

Misschien werkt het paul.dll bestand (het vervangende bestand) niet windows 10, maar is dat logisch? Lijkt me niet...
Ik ga morgen nog even de topics doorspitten of iemand dezelfde error krijgt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door garapoes »

Ik zou je spel even opnieuw proberen te installeren. Toen ik de Ultieme Collectie had geïnstalleerd stond een deel van de uitbreidingen er helemaal niet op, terwijl ik niks geks had gedaan tijdens het installeren.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Maar dat heb ik al gedaan
K heb iets gevonden wat ik ga uitproberen morgen. Wilde het vandaag doen, maar het repareren duurde te lang en toen moest ik werken haha

Laat jet hier weten!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Hij weigert nog steeds op te starten

Voor de error die ik krijg als ik het Paul.dll bestand vervang staan ook geen oplossingen op het internet. Wel mensen met hetzelfde probleem, maar alle topics lopen op een gegeven moment dood zonder dat er een oplossing is

Bluh, ik heb dit nooit, ik krijg elk spel uiteindelijk wel opgestart
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door Bee »

Als ik dit lees zou het gewoon moeten werken op windows 10:
http://forums.thesims.com/en_US/discuss ... windows-10

Start je het spel ook op via Origin? (misschien moet dat de eerste keer om het te installeren?)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

Ja gedaan, ik drukte gelijk op speel in origin, maar dat werkte niet

Ik vergt te zeggen dat ik het probeerde uit te voeren in een andere compabiliteitsmodus (Windows XP)
Maar dat werkte ook niet. Ik zou ook niet weten waarom dan wel, omdat hij dus ook op windows 10 moet kunnen (zoals in dat topic van jou staat haha)

Ik probeer t nog een keer opnieuw te installeren. Maar ik heb niet het idee dat het gaat werken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door Bee »

Eerst even alles verwijderen met Revo ... Ook dat stomme Origin, ccleaner gebruiken, Eusing (ja dat weet je alláng!! maar geen idee of dat er ook voor windows 10 is ..) :lol:

Ik wilde ook kijken of ik het na opnieuw installeren via Origin gewoon kon spelen maar heb Origin nergens meer op mijn PC en het heeft geen zin omdat ik windows 10 niet heb geïnstalleerd (en dat zeer zeker voorlopig niet ga doen gezien de ellende die ik hier en daar voorbij zie komen ...)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door BanaanZombie »

de enige ellende die ik tot nu toe heb met windows 10 is dat helderheid probleem haha. Ik zie dit niet als een probleem emt als oorzaak windows 10

Ik zal origin ook ff verwijderen idd voor de zekerheid en de rest wat je zegt haha}
Wie weet!

Wat vooral frustrerend is, is dat de oplossing die gegeven word niet werkt bij mij, en voor het probleem met die oplossing geen oplossing is. Zelfde heb ik ook bij het helderheid probleem
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 2 Ultieme Collectie wil niet starten

Bericht door Bee »

Ik begrijp de frustratie!
De helderheid van het beeldscherm niet kunnen dimmen zou voor mij als hoofdpijnklant ook wel een absolute reden zijn heel windows 10 er weer af te gooien ...

Het moet en het zal!!! Duidelijk!! haha ... daarom krijg je het uiteindelijk ook voor elkaar :tong:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”