Sims 2 uitbreidingen komen niet samen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
tim kilt1
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2016, 15:42
Contacteer:

Sims 2 uitbreidingen komen niet samen

Bericht door tim kilt1 »

Beste mensen,

Ik heb sinds kort mijn sims leven weer eens opgestart en al mijn sims 2 spellen + uitbreidingen geinstalleerd.
Met veel moeite is het gelukt om alles op windows 8 te installeren, maar nu het grootste probleem.

Als ik al mijn uitbreidingen heb geinstalleerd heb en ik start de laatste op (appartementsleven) dan staat er dat ik de overige uitbreidingen verwijdert heb van mijn computer, maar dit is niet het geval.

Conclusie: ik kan dus alle uitbreidingen spelen maar niet gecombineerd zoals dat vroeger wel altijd kon.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen, ben echt radeloos.

Met vriendelijke groet,

Tim Koppejan
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 2 uitbreidingen komen niet samen

Bericht door tarac »

Het is een sprookje dat je de uitbreidingen apart kunt spelen.
Ik weet niet van welke sites je de uitbreidingen/accessoires hebt gedownload.
Maar ik weet zeker dat Sims 2 Complete Collection van http://sims-downloaden.weebly.com/downl ... rents.html prima werkt.
tim kilt1
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2016, 15:42
Contacteer:

Re: Sims 2 uitbreidingen komen niet samen

Bericht door tim kilt1 »

Dat is dus het probleem, niks is gedownload!!! ik heb alle spelllen zelf gekocht.
Maar krijg ze dus niet samen heeft me meer dan 200 euro gekost en dan werkt het niet is een beetje jammer pff
Maar ik zal nu de download even proberen.
dank je wel alvast voor het reageren
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Sims 2 uitbreidingen komen niet samen

Bericht door garapoes »

Ik zou alles opnieuw installeren, misschien is iets daar mee misgegaan. Ik weet nog toen ik Sims 2 Complete Collection installeerde van Origin was ook 1 uitbreiding niet meegekomen, terwijl die er wel gewoon bij hoort. En van een andere uitbreiding (Gaan Het Maken) waren de meubels onzichtbaar. Maar ze stonden wel in mijn spel, heel gek. Toen heb ik het opnieuw geïnstalleerd en toen zat alles erbij.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 2 uitbreidingen komen niet samen

Bericht door tarac »

tim kilt1 schreef:Dat is dus het probleem, niks is gedownload!!! ik heb alle spelllen zelf gekocht.
Maar krijg ze dus niet samen heeft me meer dan 200 euro gekost en dan werkt het niet is een beetje jammer pff
Maar ik zal nu de download even proberen.
dank je wel alvast voor het reageren
Voor zover ik me kan herinneren heeft elke uitbreiding van de Sims-2 een eigen map.
Start je wel het spel met de snelkoppeling van je hoogste uitbreiding ? (Villa & Tuin) en is de CD er van geplaatst ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”