Gedownloade huizen worden niet zichtbaar in de huisdepot

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Avatarfan1998

Gedownloade huizen worden niet zichtbaar in de huisdepot

Bericht door Avatarfan1998 »

Hey allemaal,

Ik zal het probleem even uitleggen waar ik mee zit.
Al een hele lange tijd lukt het mij niet meer om huizen te downloaden met de sims 2.
Ik heb hiervoor de sims Cleanpack installer gedownload en daarna weer verwijderd omdat ik
er voor mij doen niet goed mee kon werken.

Clean Pack Installer gaf andere icoontjes ook aan de huizen in de Downloadfolder die ik had ingestalleerd en steeds
als ik het weer probeerde om een nieuw huis in te stalleren, gaf Clean Installer aan dat dit gelukt en voltooid was.
In de huisdepot van de buurt hem ik zelf ook nooit dan dat gedownloade huis gevonden.
Niets was terechtgekomen in de Teleport folder dus dat was het probleem niet.

Nadat ik Clean Installer had verwijderd hoopte ik toen ik de icoontjes in mijn Downloadfolder weer zoals dat bodyshopicoontje
eruit ging zien dat het weer zoals voorheen zou gaan werken, en met het downloaden van huizen ze gewoon weer in de huisdepot van het spel zou tegenkomen maar daar was geen enkele verandering in zichtbaar. Ook al gaf hij aan nadat ik ze had geinstalleerd dat dit succesvol was gebeurd.
Een week geleden heb ik de Sims 2 Ultimate collection via Origin gedownload maar dit bracht er helaas in tegendeel ook geen verandering in.

Ik het het idee alsof het spel de bestanden van de gedownloade huizen niet kan lezen.
Ik weet dat de Sims 2 Ultimate Collection een grote uitbreiding brengt aan extra huizen maar omdat ik filmpjes en verhalen maak
met de Sims 2 heb ik soms wel eens wat van internet nodig als het gaat om huizen, zoals bij het downloaden van een school.

Ik hoop dat iemand me kan helpen ik zou er echt heel dankbaar voor zijn.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gedownloade huizen worden niet zichtbaar in de huisdepot

Bericht door Bee »

Misschien heb je iets aan deze handleiding? http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=52&t=318
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”