sims 2 probleem met beheren winkels

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Evans
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2017, 02:31
Contacteer:

sims 2 probleem met beheren winkels

Bericht door Evans »

beste sinds kort speelde ik weer eens de sims 2, nu heb ik een bakkerij gekocht, ik kan de zaak openen sluiten en staf aannemen maar ik kan geen klanten helpen en of staf opdrachten geven of promotie, niks lukt mij en ik ben radeloos ik hou van de sims 2 maar het element wat ik altijd leuk vond blijkt defect nu... kan iemand me helpen? :( zit met en depressie dus dit is een heel gedoe in me hoofd :(:(



oh en ontslaan kan ik ze ook niet XD
Evans
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2017, 02:31
Contacteer:

Re: sims 2 probleem met beheren winkels

Bericht door Evans »

update: had n fair pay mod die schijnt de controls naar de kloote geholpen te hebben...


overigens kan ik ook geen klanten helpen.. :(
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sims 2 probleem met beheren winkels

Bericht door BanaanZombie »

En als je die mod uit je spel haalt?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Evans
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2017, 02:31
Contacteer:

Re: sims 2 probleem met beheren winkels

Bericht door Evans »

BanaanZombie schreef:En als je die mod uit je spel haalt?
Hella,

inmiddels zoveel verder heb ik het probleem gevonden, bovenstaande mod doet het wel en perfect ook, het schijnt dat de "wohoo" mods de oorzaak waren.



alles werkt inmiddels weer maar ik ben radeloos met de crashes die ik constant ervaar... is er een error output die ik hier kan posten dat iemand me kan zeggen welke mod de crashes veroorzaken? het spel crasht random terug naar windows.. sims 2 reageert niet meer en moet worden afgesloten.


ik had een auto save mod gevonden maar die werkt tot nu toe niet object laad in game wel maar scripts doen geen moer niet op huis kavel ook niet op openbaar als je het thuis koopt en via sim inventaris naar openbaar haalt (bedrijf)

thanks alvast!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sims 2 probleem met beheren winkels

Bericht door BanaanZombie »

Aan die error output kunnen we helaas niet zien welke mod het veroorzaakt. Was dat maar zo haha.
De beste manier om hier achter te komen is je mods constant in tweeën delen en die delen testen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Evans
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2017, 02:31
Contacteer:

Re: sims 2 probleem met beheren winkels

Bericht door Evans »

ik speel wel verder met crashes om de 10-15 min.. teveel werk lol heb 950+ mods geïnstalleerd waarvan veel voedsel mods.... is zo n waslijst dat er geen beginnen aan is, als k de ene mod verwijder om het te testen moet ik eerst n manier vinden om n gebied leeg te krijgen want k heb al op alle kaarten gespeeld en er staan dus op alle mapjes custom content dat is neer gezet XD


toch bedankt..
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”