Opties om naar openbare kavels te gaan zijn weg

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
TotallySims
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 mei 2015, 18:08
Contacteer:

Opties om naar openbare kavels te gaan zijn weg

Bericht door TotallySims »

Ik ben sinds een paar dagen opnieuw begonnen met het spelen van de Sims 2. Dit probleem heb ik nog nooit gehad. De opties "walk to... community lot" of de optie om vervoer te bellen zijn allebei weg. Als ik op de sim klik kon ik eerst voor deze opties kiezen, maar nu niet meer. Heb even rond gezocht, en daar stond dat het een foute mod zou kunnen zijn. Nu heb ik alle mods verwijderd, maar het probleem doet zich nog steeds voor. Ik kan verder nergens vinden dat iemand hetzelfde probleem ondervind als ik. Super frustrerend... weet iemand wat ik kan doen? Nu is er natuurlijk helemaal niks aan om het te spelen...
Laatst gewijzigd door TotallySims op 07 jun 2019, 03:18, 1 keer totaal gewijzigd.
TotallySims
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 mei 2015, 18:08
Contacteer:

Re: Opties om naar openbare kavels te gaan zijn weg

Bericht door TotallySims »

Dit probleem doet zich maar voor op 1 specifieke kavel. Op de andere kavels heb ik deze opties wel. Online heb ik iets gevonden over "portals"? Ik heb niks (brievenbus bijv) verwijderd, maar het lijkt erop alsof deze portals weg of kapot zijn. Of alsof deze kavel de andere kavels niet herkend ofzo.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Opties om naar openbare kavels te gaan zijn weg

Bericht door tarac »

TotallySims schreef: 07 jun 2019, 03:17 Dit probleem doet zich maar voor op 1 specifieke kavel. Op de andere kavels heb ik deze opties wel. Online heb ik iets gevonden over "portals"? Ik heb niks (brievenbus bijv) verwijderd, maar het lijkt erop alsof deze portals weg of kapot zijn. Of alsof deze kavel de andere kavels niet herkend ofzo.
Heb je al geprobeerd je Sim naar een andere kavel te verhuizen en weer terug ?
TotallySims
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 mei 2015, 18:08
Contacteer:

Re: Opties om naar openbare kavels te gaan zijn weg

Bericht door TotallySims »

Vreemd genoeg was dat niet nodig, hij deed het ineens weer. Na een paar uur spelen deed zich hetzelfde probleem voor. Gelukkig had ik net opgeslagen, dus ging ik terug naar mijn oude spel. Toen is het niet meer gebeurd. Heel raar, want ik had niets veranderd qua downloads/ in de buurt/ cheats, etc.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”