Sims 2 patchen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
puddingfishcake
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 dec 2014, 23:47
Contacteer:

Sims 2 patchen

Bericht door puddingfishcake »

hallo iedereen,

Heb even hier aan account aangemaakt aangezien het vorige forum weg is.

Hier is mijn vraag: hoe zit dat met het patchen van sims 2?
Ik heb alle sims 2 spellen en accessoires legaal op cd. Nu heb ik vernomen dat sims 2 dus patchen heeft? Worden die via de uitbreidingen automatisch geïnstalleerd (ik kan mij herinneren dat bij het installeren ik soms zo'n update download ding kreeg). Dus moet ik mijn sims patchen? Ik heb even gegoogeld en ik moet blijkbaar (als ik moet patchen) elk spel patchen behalve double deluxe (nl+feest+sims basis) en winkelcollectie (gaan het maken, keuken en bad, h&m) (omdat die samen gevoegd zijn) klopt dat? Als ik patch moet ik dan eerst dingen backuppen, zal mijn custom content nog blijven? En hoe doe ik dat dan het best, hoe werkt het?

Oh, ik weet dat ea zelf de patchen niet meer heeft maar ze staan op tal van andere sites :).

Alvast bedankt!
:hehe:
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Sims 2 patchen

Bericht door tiktokchick »

Als je de sims 2 wil patchen dan kan je wel een back-up maken maar dat hoeft niet.
Je custom content, buurten en alle andere dingen die gaan echt niet weg door een patch.

De sims 2 patchen is dus VOLLEDIG VEILIG
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”