Sims 2 updaten.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Sims 2 updaten.

Bericht door Femke »

Ik ben nu bezig met installeren van Sims 2 op mijn nieuwe laptop maar ik kom niet echt heel ver omdat hij bij studentenleven al niet maar kan updaten. Hij vraagt of ik CD 4 wil koppelen, dan doe ik dat en dan gaat hij updaten maar wanneer het balkje vol is zegt hij opeens dat het programma gestopt is en dan deïnstalleerd hij weer. Ik weet nog dat er eerst op de site van Tarac een update stond die je kon downloaden maar daar zie ik niks meer van terug. Help? :vraagteken:
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 2 updaten.

Bericht door Femke »

Gisteren de hele site doorzocht en ik heb het gewoon niet kunnen vinden, het was ook al laat. :clown: Maar bedankt voor het antwoord Tarac! Dan kan ik weer verder.

EDIT.

Ik volg de handleiding, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Wat zou er mis kunnen gaan?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 2 updaten.

Bericht door tarac »

Misschien kan je hier iets mee ?
http://simsvip.com/sims-games/patches/
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Sims 2 updaten.

Bericht door xJessica »

Ik wil Sims 2 weer installeren, maar loop vast bij het installeren van Studentenleven. Wanneer hij moet updaten krijg ik deze melding, na het plaatsen van Disk 4

Afbeelding

Ik heb de stappen van de link die Tarac hierboven gaf al uitgevoerd, maar dit heeft helaas niks geholpen.

Hij gaat laden, ik krijg de melding dat het niet meer werkt en dan kan ik hem alleen afsluiten en hij maakt de installatie ongedaan. De patch van Simsvip downloaden werkte ook niet, dat liep ook vast
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 2 updaten.

Bericht door tarac »

Ik vermoed dat de updates nog steeds verwijzen naar het adres van de oude EADM in plaats van naar Origin.
Heb je een originele uitbreiding/accessoire misschien en kan je die dan bij Origin aanmelden ?
Hopelijk kan je dan via Origin updaten.

Kijk anders even op onze site http://sims4.weebly.com/sims-2-en-win-8.html
Is weliswaar een oplossing voor Win 8, maar kan evengoed op alle soorten windows worden toegepast.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Sims 2 updaten.

Bericht door xJessica »

tarac schreef:Ik vermoed dat de updates nog steeds verwijzen naar het adres van de oude EADM in plaats van naar Origin.
Heb je een originele uitbreiding/accessoire misschien en kan je die dan bij Origin aanmelden ?
Hopelijk kan je dan via Origin updaten.

Kijk anders even op onze site http://sims4.weebly.com/sims-2-en-win-8.html
Is weliswaar een oplossing voor Win 8, maar kan evengoed op alle soorten windows worden toegepast.
Ach k heb Windows 8 dus ik zal eens kijken. En nee, heb geen originele uitbreidingen of accessoires

EDIT: Het heeft gewerkt, tnx
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Technisch”