Niets in beslag nemende download

Hier kan je vragen stellen over het downloaden.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Niets in beslag nemende download

Bericht door twinzz123 »

Hai! Mijn probleem is dat in de maand dat je de Ultimate Collection kon downloaden, ik dat over het hoofd had gezien en hem dus had gemist. Nu is mijn probleem: ik weet dat ik altijd via tarac de sims 2 heb gedownload, en powerdinges blablabla... maar nu heb ik mijn computer opgeschoont en zit het er allemaal niet meer op. Ik heb besloten niks meer te downloaden, om virussen te voorkomen. Maar nu is mijn probleem dat ik die PowerPoint (heet dat zo) moiet downloaden EN dat het downloaden van maar 1 sims 2 spel op deze manier super sloom gaat. Per spel moest de computer een hele nacht aan! Is er nog een snelle en virusvrije manier? (Het downloaden is niet zo belangrijk, de sims 2 moet ik tenslotte natuurlijk ook downloaden! :lekkerpuh: )
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Niets in beslag nemende download

Bericht door Bee »

twinzz123 schreef:Hai! Mijn probleem is dat in de maand dat je de Ultimate Collection kon downloaden, ik dat over het hoofd had gezien en hem dus had gemist. Nu is mijn probleem: ik weet dat ik altijd via tarac de sims 2 heb gedownload, en powerdinges blablabla... maar nu heb ik mijn computer opgeschoont en zit het er allemaal niet meer op. Ik heb besloten niks meer te downloaden, om virussen te voorkomen. Maar nu is mijn probleem dat ik die PowerPoint (heet dat zo) moiet downloaden EN dat het downloaden van maar 1 sims 2 spel op deze manier super sloom gaat. Per spel moest de computer een hele nacht aan! Is er nog een snelle en virusvrije manier? (Het downloaden is niet zo belangrijk, de sims 2 moet ik tenslotte natuurlijk ook downloaden! :lekkerpuh: )
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je hebt besloten niets meer te downloaden maar je moet Powerpoint downloaden zeg je en 1 sims 2 spel :war: Ook je titel is mij niet duidelijk: 'Niets in beslag nemende download' ?

Waarschijnlijk bedoel je Poweriso? Alle downloads zijn bij ons virusvrij, dat zou je inmiddels moeten weten.
Kijk voor meer informatie eens op de website van ons forum.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Niets in beslag nemende download

Bericht door twinzz123 »

Sorry dat ik zo onduidelijk was. Ja, ik bedoelde inderdaad PowerPoint maar was de naam vergeten. Met dat "ik heb besloten niets meer te downloaden maar je moet PowerPoint ( iso) downloaden" bedoel ik dat ik eigenlijk niks meer wou downloaden. Maar als ik van tarac download, moet ik de bestanden EN Poweriso downloaden. En dat is dus juist wat ik niet zo graag wil, maar zelfs als dat moest is dat nog niet ZO'N groot probleem. Maar wat wel het probleem is dat het downloaden van de bestand (de sims 2 spel bestanden van inderdaad tarac), want per spel moet mijn computer een complete nacht aanstaan, omdat het downloaden zo lang duurt. En met de titel bedoel ik dat de download eigenlijk het beste zou zijn als het geen tijd of superveel ruimte in beslag zou nemen. P.S. Ik wist al wel dat de tarac downloads virusvrij waren :jazeker: Eigenlijk nog meer vragen?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Niets in beslag nemende download

Bericht door BanaanZombie »

Oke je wil dus de spellen downloaden, maar het duurt je te lang. En je wil eigenlijk niks extra's er bij downloaden

Nou kijk je hebt of dit: Het spel zelf downloaden en poweriso, gegarandeerd virusvrij
Of je gaat naar torrentsites, waar het aanbod schaarsers wordt + meer kans op virusen EN je hebt als nog een extra programma nodig, namelijk utorrent of iets soortgelijks

Als het downloaden lang duurt is je internet verbinding niet optimaal
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Niets in beslag nemende download

Bericht door Bee »

Wat wil je met Powerpoint doen dan?
Voor de sims heb je die niet nodig ...

Nogmaals: je bedoelt ws PowerISO?
Lees de info op de link die ik je gaf om de sims 2 te installeren.

Ik heb geen vragen hoor, ik wil je alleen helpen :knip:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Niets in beslag nemende download

Bericht door ElvisFannetjeh »

Als je draadloos Internet hebt kan het helpen een netwerkkabel te gebruiken. Dan gaat het sneller.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Niets in beslag nemende download

Bericht door Pomerani »

PowerISO downloaden op hun officiële site is volgens mij gewoon virusvrij. (http://www.poweriso.com/download.htm)
Is simpel te downloaden en te installeren.
Je moet sowieso ruimte genoeg hebben op je pc, want Sims uitbreidingen nemen nou eenmaal veel ruimte in beslag. Voor Sims 3 sws, maar voor Sims 2 valt het nog wel mee dacht ik.
Als jouw downloadsnelheid erg traag is, ligt dat inderdaad aan je verbinding. Test hier je downloadsnelheid; http://speedtest4.ziggo.nl/ (maakt niet uit als je geen Ziggo hebt)
Is deze erg laag, dan zou ik een abonnement nemen met hogere downloadsnelheid, of een hele andere aanbieder, wat ook wel eens verschil maakt. Zelf zit ik bij KPN met een niet zo hoge downloadsnelheid maar een uitbreiding van de Sims heb ik binnen maximaal een uurtje al binnen.
~ Soy la puta ama ~
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Downloaden”