plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Hier kan je vragen stellen over het downloaden.
Plaats reactie
michelaar
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2015, 16:12
Contacteer:

plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Bericht door michelaar »

Hallo

Ik wil dus de sims 2 weer instlleren met alle uitbreidingen en accesoires. de basisgame is succesvol geinstalleerd, maar ik heb natuurlijk no niet gepeeld want dat kan nog niet, en hij zegt, opgeslagen spellen worden verwijderd. ik klikte op ja, en toen stond er: plaats cd/dvd 1. En ik kan niet verder. wat is dit probleem en vooral hoe los ik het op?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Bericht door Bee »

Kijk even op taracs site, daar staat jouw probleem vermeld.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
michelaar
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2015, 16:12
Contacteer:

Re: plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Bericht door michelaar »

Het probleem is dat ik het nooit geinstalleerd heb op deze computer en ik ook niet weet waar ik het dan zou moeten de-installeren.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Bericht door tarac »

michelaar schreef: Het probleem is dat ik het nooit geinstalleerd heb op deze computer en ik ook niet weet waar ik het dan zou moeten de-installeren.
michelaar schreef:Hallo

Ik wil dus de sims 2 weer instlleren met alle uitbreidingen en accesoires. de basisgame is succesvol geinstalleerd, maar ik heb natuurlijk no niet gepeeld want dat kan nog niet, en hij zegt, opgeslagen spellen worden verwijderd. ik klikte op ja, en toen stond er: plaats cd/dvd 1. En ik kan niet verder. wat is dit probleem en vooral hoe los ik het op?
Je hebt dus WEL geinstalleerd en deels verwijderd
Maak het register schoon zoals aangegeven op http://tarac.nl/Sims-2/Register%20verwijderen.html en begin opnieuw
michelaar
Gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2015, 16:12
Contacteer:

Re: plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Bericht door michelaar »

Ik bedoel dus dat ik het op een andere computer wil installeren dan ervoor. En opd eze heb ik het nog NIET geinstalleerd
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: plaats cd/dvd disk 1 studentenleven

Bericht door Bee »

michelaar schreef:Ik bedoel dus dat ik het op een andere computer wil installeren dan ervoor. En opd eze heb ik het nog NIET geinstalleerd
Michelaar, je spreekt jezelf tegen, je zegt hier duidelijk dat je het basisspel hebt geïnstalleerd en daarna spelgegevens hebt verwijderd:
michelaar schreef:Hallo

Ik wil dus de sims 2 weer instlleren met alle uitbreidingen en accesoires. de basisgame is succesvol geinstalleerd, maar ik heb natuurlijk no niet gepeeld want dat kan nog niet, en hij zegt, opgeslagen spellen worden verwijderd. ik klikte op ja, en toen stond er: plaats cd/dvd 1. En ik kan niet verder. wat is dit probleem en vooral hoe los ik het op?
Uit zichzelf gaat een spel nooit spelgegevens verwijderen, dus je bent toch echt aan het verwijderen gegaan.

De enige manier is toch alles weer op de juiste manier verwijderen met Revo en daarna kijken of je register schoon is, volgens de gegeven handleiding. Pas daarna kun je sims2 weer installeren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Downloaden”