Waar Sims 2 downloaden?

Hier kan je vragen stellen over het downloaden.
Plaats reactie
Val95
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2016, 15:53
Contacteer:

Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Val95 »

Hallo,


Ik heb vroeger heel veel Sims 2 gespeeld. Vroeger had ik de CD's maar die heb ik al een tijdje niet meer.
Sindsdien heb ik steeds de Sims 2 gedownload via http://tarac.nl/Sims-2/Downloaden/index.html. Deze site werkte heel goed voor mijn computer.
Maar meestal verwijderde ik de Sims weer als ik het al eventjes niet meer speelde en plaats wou vrijmaken op mijn laptop.
Nu zou ik graag de Sims 2 terug willen installeren, maar ik merk op dat de site niet meer werkt (http://tarac.nl/Sims-2/Downloaden/index.html).
Heeft Tarac deze lijst nog of is er een andere site?


Alvast bedankt.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Femke »

Kijk hier eens. :normalelach:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door tarac »

Er is een site voor het downloaden:
via Mega, FTP en torrents = zie http://sims-downloads.weebly.com/
Val95
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2016, 15:53
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Val95 »

Bedankt voor jullie reactie!

Moet ik dat met een bepaald programma openen (buiten google chrome) omdat de webpagina niet beschikbaar is: Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT ? Ik heb al meerdere malen geprobeerd.


Groeten

//EDIT SVEN

Het is oké, ik kon het programma niet openen door Kotnet. Maar met een ander wifi gaat het wel, bedankt!

!
Gelieve niet te powerposten! Lees nog even de regels door, alvast bedankt! :)
-Sven
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door tarac »

Val95 schreef:Het is oké, ik kon het programma niet openen door Kotnet. Maar met een ander wifi gaat het wel, bedankt!
Kotnet is gelimiteerd tot 40 GB/maand, misschien was je aan je limiet ?
kinjo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2017, 11:42
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door kinjo »

Ik heb ERR_CONNECTION_TIMED_OUT probleem in mijn PC
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door tarac »

kinjo schreef:Ik heb ERR_CONNECTION_TIMED_OUT probleem in mijn PC
Probeer DEZE PAGINA eens
kinjo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2017, 11:42
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door kinjo »

Hier is de e-mail Ik heb onlangs kreeg

Hallo,
Dank u voor de bijgewerkte status van de kwestie. Laten we proberen het beste wat we kunnen om uw probleem op te lossen.
  
We begrijpen dat u een foutmelding (Deze webpagina is niet beschikbaar) wanneer u probeert toegang te krijgen tot de website. We hebben ook opgemerkt dat dit probleem zich blijft voordoen ook met andere internet browsers.
Deel deze informatie om u verder te helpen.
--Have U een nieuwe toepassing (firewall of antivirus) op uw computer geïnstalleerd?
Als u een proxyserver gebruikt, controleer je proxy-instellingen of neem contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als je niet gelooft moet je gebruik van een proxy-server, pas uw proxy-instellingen: Ga naar het Chrome-menu> Instellingen> + Geavanceerde instellingen> Proxyinstellingen wijzigen ...> LAN-instellingen en schakel de "Gebruik een proxy server voor uw LAN "checkbox.

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT – Solutions Encyclopedia
Mimii25

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Mimii25 »

Je kan hem via origin app gratis downloaden ze gaven hem toen weg met alle uitbreidingspakketten. Heel tof! Nu had ik ook alleen nog een vraag want sommige hadden problemen ermee maar zijn inmiddels opgelost omdat het van jaren geleden was. Bij mij slaat die steeds vast en dan staat er dat die vast is gelopen en dan beëindigt die de sims telkens en dan staat er bij vakje van dat die vastloop ( villa en tuin accessoires) iemand tips die hem ook via hier heb gedownload ???
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Bee »

Voor allebei:
Even grondig verwijderen met Revo Uninstaller, ook je PC goed schoonmaken met Eusing Free Registry Cleaner. Daarna je PC opnieuw opstarten en opnieuw installeren. Zie Taracs link. Als de problemen blijven maak dan eens een Dxdiag zodat we kunnen zien of er iets mis is met je PC. Zie hier hoe je dat moet doen: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=7&t=26
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Clauuu

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Clauuu »

Ik heb geprobeerd om Sims 2 via de Weebly website van Tarac te downloaden, maar het lukt helaas niet. Klopt het dat de links naar Mega of naar Stack niet meer werken? Of doe ik iets verkeerd?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door Bee »

Clauuu schreef:Ik heb geprobeerd om Sims 2 via de Weebly website van Tarac te downloaden, maar het lukt helaas niet. Klopt het dat de links naar Mega of naar Stack niet meer werken? Of doe ik iets verkeerd?
Ik zie inderdaad dat de links op Mega en Stack het niet meer doen. Sims 2 zit ook gratis in Origin als totale download als het goed is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Waar Sims 2 downloaden?

Bericht door tarac »

Na wat problemen met Electronic Arts< Mega en Stack heb ik besloten om de links even te verwijderen.
De Sims 2 kan via ZLOrigin gedownload worden.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Downloaden”