Downloaden van sims-2 spellen

Hier kan je vragen stellen over het downloaden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Downloaden van sims-2 spellen

Bericht door tarac »

Omdat de Sims-2 bijna nergens meer te koop is bieden wij hier directe downloads (geen torrents) aan die gegarandeerd 100% virusvrij zijn.
Bezoek de betreffende downloadpagina op onze site
xFelic
Gebruiker
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 mei 2015, 17:02
Contacteer:

Re: Downloaden van sims-2 spellen

Bericht door xFelic »

Ik ben nu sims 2 aan het downloaden op mijn D schijf maar ik wil daarna de uitbreidingen er op zetten.. Moet ik hem dan ook updaten want de update map kan ik niet vinden, of is die dan anders als ik hem op me D schijf plaats ( ik plaats sims 2 op mijn D schijf vanwege de ruimte of kan dat niet?)

Ook als ik hem installeer zie ik eerst gewoon sims 2 maar na het invullen van de code en ik een plek moet bepalen dus die D schijf staat er ineens sims 2 studentenleven? klopt dit
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Downloaden van sims-2 spellen

Bericht door tarac »

xFelic schreef:Ik ben nu sims 2 aan het downloaden op mijn D schijf maar ik wil daarna de uitbreidingen er op zetten.. Moet ik hem dan ook updaten want de update map kan ik niet vinden, of is die dan anders als ik hem op me D schijf plaats ( ik plaats sims 2 op mijn D schijf vanwege de ruimte of kan dat niet?)

Ook als ik hem installeer zie ik eerst gewoon sims 2 maar na het invullen van de code en ik een plek moet bepalen dus die D schijf staat er ineens sims 2 studentenleven? klopt dit
Wanneer je op je D schijf installeert maakt het geen enkel verschil met installeren op je C schijf (behalve dan stationsletter)
Udates vind je op http://sims4.weebly.com/sims-2-en-win-8.html
Let op dat het basisspel uit vier CD's bestaat.
Als er tijdens het installeren ineens Studentenleven staat dan heb je een verkeerde CD gedownload, of je bent Studentenleven aan het installeren natuurlijk.
xFelic
Gebruiker
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 mei 2015, 17:02
Contacteer:

Re: Downloaden van sims-2 spellen

Bericht door xFelic »

ik had wel gewoon de goede cd's maar ik heb hem geprobeerd na een paar te hebben geïnstalleerd en hij werkte wel... moet ik die bestanden dan in de D map plaatsen want ik heb helemaal geen program x files 86.... ik heb wel een mapje EA games de sims 2 maar daar staan die documenten niet in...
anfibabe
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2016, 13:06
Contacteer:

Re: Downloaden van sims-2 spellen

Bericht door anfibabe »

Als ik op de download pagina naar jullie tabel wil gaan, dan moet ik inloggen.
Wanneer ik het e-mail adres en het wachtwoord invul wat ik ook voor het forum gebruik, dan werkt dit niet.
Moet ik mij hier speciaal voor registeren? En zo ja, waar?
Want die optie krijg ik niet als ik naar de snelkoppeling van de tabel met downloads wil gaan.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Downloaden van sims-2 spellen

Bericht door tarac »

anfibabe schreef:Als ik op de download pagina naar jullie tabel wil gaan, dan moet ik inloggen.
Wanneer ik het e-mail adres en het wachtwoord invul wat ik ook voor het forum gebruik, dan werkt dit niet.
Moet ik mij hier speciaal voor registeren? En zo ja, waar?
Want die optie krijg ik niet als ik naar de snelkoppeling van de tabel met downloads wil gaan.
zie HIER
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Downloaden”