Resolutie aanpassen

Hier kan je vragen stellen over het downloaden.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Resolutie aanpassen

Bericht door Pomerani »

Oke, een nieuw probleem. Mijn spel sluit soms automatisch af. Of crasht en geeft een foutmelding. Dit gebeurt na een halfuurtje spelen of minder.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resolutie aanpassen

Bericht door Bee »

Pomerani schreef: 02 feb 2020, 15:16 Oke, een nieuw probleem. Mijn spel sluit soms automatisch af. Of crasht en geeft een foutmelding. Dit gebeurt na een halfuurtje spelen of minder.
Dat kan in dit geval aan de beperkte ruimte op je SSD schijf liggen.. Misschien ook even testen met een nieuwe familie? Nieuwe map?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Resolutie aanpassen

Bericht door tarac »

Pomerani schreef: 02 feb 2020, 15:16 Oke, een nieuw probleem. Mijn spel sluit soms automatisch af. Of crasht en geeft een foutmelding. Dit gebeurt na een halfuurtje spelen of minder.
Wat is de precieze foutmelding ?
Heeft je PC of laptop wel voldoende koeling ?
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Resolutie aanpassen

Bericht door Pomerani »

Pomerani schreef: 02 feb 2020, 15:16

Ik krijg een wit schermpje met zo'n rood kruis en de tekst "Het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten." Daarvoor moest ik het spel een paar uur spelen voordat ie uitviel en kreeg toen geen enkele melding. Na een halfuurtje deze melding. Ik speel vooral nu met de familie van de Kerkhof, ik heb nog niet lang genoeg gespeeld met andere families om te testen of ie daar wel blijft draaien.
Het ligt zeker niet aan mijn pc/koeling. (cpu is 30 graden terwijl Sims 2 draait) Dat is uitgesloten.

EDIT: Ik stuitte op deze post http://www.simsforum.tarac.nl/viewtopic.php?f=27&t=4561. Mijn RAM-geheugen is dus ook niet het probleem, die heb ik genoeg.
Ik gebruik meestal de 4GB patch van de bijlage
Uitpakken met Wiinrar
Dubbelklik op het uitgepakte bestandje
Zoek in je installatiemap het mapje Mansion & Garden
Open map TSbin
Selecteer het bestand Sims2EP9
Je krijgt dan een melding of het geslaagd is
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Resolutie aanpassen

Bericht door Pomerani »

Ik denk dat er iets is misgegaan hier. Ik had iets heel anders gezegd en toen heeft iemand mijn bericht gewijzigd. XD

Anyway, ik heb dit filmpje gevolgd https://www.youtube.com/watch?v=-0iwuLZyjMg&t=266s Werkte niet helemaal, dus handmatig 4GB toegewezen. Tot nu toe nog geen enkele crash gehad.
~ Soy la puta ama ~
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Downloaden”