Kan mijn sim van slechte heks naar goeie heks worden?

Hier kan je vragen stellen over pakketten uitgebracht voor de Sims 2.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan mijn sim van slechte heks naar goeie heks worden?

Bericht door Bee »

OriginalName schreef:Zoja hoe?
Hoi! Hee wat leuk, een vraag over sims 2! :)
Ik heb even gegoogled voor je en las op Sims Universe dat je door de heks die jou heks gemaakt heeft (goede heks of slechte heks), zelf ook een goede of slechte heks wordt. Ik zie wel dat je door het soort spreuken een bepaalde kant op kunt gaan, maar ik heb geen idee of je van het ene uiterste naar het andere kunt gaan ... Het is een kwestie van dat even uitproberen denk ik. Laat je het hier nog even weten?

Ik vond de informatie hierover op deze link: https://simuniverse.page.tl/Heks.htm

Grappig, ik ben niet zo bekend met Sims 2 maar als ik dit zo lees heb ik wel het idee dat ik aardig wat gemist heb!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Kan mijn sim van slechte heks naar goeie heks worden?

Bericht door Sven »

Ik heb ook even gegoogled en blijkt dat als je neutrale bezweringen zou gebruiken dat de heks dan richting de neutrale kant gaat, en dat je vanaf daar goed of kwaad kan worden.

Althans, ik DENK dat het zo is omdat websites er niet echt duidelijk over zijn, maar je zou dat kunnen proberen. Ik heb zelf geen Sims 2 dus ik weet niet eens of het mogelijk is om neutrale bezweringen te gebruiken.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan mijn sim van slechte heks naar goeie heks worden?

Bericht door BanaanZombie »

Ik kan me herinneren dat je ook de boolprop cheat kunt gebruiken om te veranderen. Ik had zelf altijd een schilderij die ik gedownload had, maar het moet ook via de boolprop cheat kunnen met behulp van die grafsteen. Ik weet alleen niet meer precies HOE. Iets te lang geleden haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Kan mijn sim van slechte heks naar goeie heks worden?

Bericht door tiktokchick »

Om van 'kant' te wisselen (dus goed naar kwaad of kwaad naar goed) moet je je sim goede of kwade magie laten studeren of goede of kwade spreuken gebruiken. Je kan je sim door middel van zijn of haar spreukenboek goede, kwade of neutrale magie laten studeren. In het spreukenboek kun je ook zien welke spreuken je sim kent, hoe hoog de magievaardigheid en hoe goed/kwaad je sim is.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Uitbreidingen en accessoirepakketten”