Natuurlijke dood

Hier kan alle vragen stellen met betrekking tot Sims 1.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Natuurlijke dood

Bericht door ElvisFannetjeh »

Het enige wat ik niet leuk vind aan TS1 is dat een sim geen natuurlijke dood kan sterven gelijk van ouderdom.
Hem laten verdrinken of in een brand laten sterven ofzo vind ik nogal gruwelijk.
Wat is de meest natuurlijke manier voor een sim om te sterven (of hem te verwijderen maar ik heb graag een zerk) in TS1?

Hopelijk geeft iemand me een reden om het weer te spelen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Natuurlijke dood

Bericht door tarac »

Was dat niet dood door vliegen of zo ?
Tegenwoordig ook actueel: Dood door niet eten
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Natuurlijke dood

Bericht door BanaanZombie »

Blijft je sim dan gewoon eindeloos leven als je niet zo'n andere dood laat gebeurrn?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Natuurlijke dood

Bericht door Sven »

Ik denk dat de meest natuurlijke dood in de Sims 1 dan toch gewoon brand is. Laten koken met weinig vaardigheidspunten op een slecht fornuis zonder brandalarm is de meest 'natuurlijke' manier. Of laten omkomen door de honger.

Verder is er geen andere mogelijkheid, een sim sterft alleen maar bij een ramp en niet door ziekte of zo. Althans, kon een sim niet een hamster/caviaziekte krijgen? Ik dacht dat zoiets ook mogelijk was...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Natuurlijke dood

Bericht door ElvisFannetjeh »

BanaanZombie schreef:Blijft je sim dan gewoon eindeloos leven als je niet zo'n andere dood laat gebeurrn?
Ja, dat is juist (voor mij) de grootste reden waarom ik TS1 bijna nooit speel. Dat was (in den tijd) de grote verandering naar TS2 toe.
Sven schreef:Ik denk dat de meest natuurlijke dood in de Sims 1 dan toch gewoon brand is. Laten koken met weinig vaardigheidspunten op een slecht fornuis zonder brandalarm is de meest 'natuurlijke' manier. Of laten omkomen door de honger.

Verder is er geen andere mogelijkheid, een sim sterft alleen maar bij een ramp en niet door ziekte of zo. Althans, kon een sim niet een hamster/caviaziekte krijgen? Ik dacht dat zoiets ook mogelijk was...
Hamsterziekte bestaat inderdaad ook, maar de animatie is dezelfde als sterven van de honger.
Ik zie mijn sims niet graag lijden, vandaar dus dit topic, maar helaas zal brand de enige oplossing zijn. Ik zal dan maar denken dat ze een natuurlijke dood sterven en gecremeerd worden.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Natuurlijke dood

Bericht door garapoes »

http://sims.wikia.com/wiki/Death

Hier heb je nog een overzichtje maar er is er niet 1 echt natuurlijk. DIe van die pad is wel leuk, die kende ik nog niet.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Natuurlijke dood

Bericht door ElvisFannetjeh »

garapoes schreef:http://sims.wikia.com/wiki/Death

Hier heb je nog een overzichtje maar er is er niet 1 echt natuurlijk. DIe van die pad is wel leuk, die kende ik nog niet.
Bedankt!
Ik zal eerst testen of er dan ook wel een graf te voorschijn komt, want dan komt de grim reaper niet.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims 1”