Sims wil niet installeren

Hier kan alle vragen stellen met betrekking tot Sims 1.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Sims wil niet installeren

Bericht door maralicious »

Hi, ik heb een probleempje met het installeren van mijn Sims 1-spellen. Ik heb alle spellen op volgorde geïnstalleerd, tot ik bij Superstar kwam en die heb ik van de site gehaald van jullie. Die was geïnstalleerd en wel, nu wilde ik met mijn disk Abracadabra installeren en kreeg ik de volgende foutmelding:
Afbeelding

Een belangrijke toevoeging, is dat ik alle spellen op de D-schijf heb geïnstalleerd omdat ik daar zowel al mijn spelletjes op installeer, want daar heb ik de meeste ruimte over. Kan dit deze foutmelding veroorzaakt hebben, of komt het omdat ik Superstar van jullie site heb gehaald? Ook heb ik niet dit gedaan bij Superstar: Plaats na installatie een NoCD-crack voor je hoogste uitbreiding. Dit omdat ik dacht dat dit niet nodig was, omdat ik toch zou gaan spelen met de hoogste uitbreiding en die had ik zelf wel en zou ik zelf installeren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes Mara
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door maralicious »

Inmiddels is het mij wel gelukt om de Sims te installeren, ik weet niet of het mag wat ik nu doe maar ik zit inmiddels met een ander probleem, waar ik de vorige keer ook mee zat toen ik de Sims installeerde op mijn laptop. Hij lijkt heel erg te glitchen; als ik een pop-up krijg, moet ik mijn muis ingedrukt houden en krijg ik het bericht te zien. Anders blijft mijn hele spel stil lopen:
Afbeelding

Vervolgens moet ik overal random op klikken om maar in de buurt van de ''OK'' te komen zodat ik verder kan simsen. Dit is heel erg irritant, en ik weet niet of dit aan mijn laptop ligt of aan het spel?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door BanaanZombie »

Dat lijkt mij een resolutie probleem. Misschien heb je niet de goede resolutie voor je spel? Kijk even bij je instellingen waar hij op staat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door maralicious »

Als ik het spel opstart, druk ik op 800x600. Ik krijg soms ook random foutmeldingen, maar nu lijkt het weer opgelost te zijn (?) tenminste, voor nu, ik startte het spel weer op om te kijken waar hij op stond, maar toen was het probleem opeens verholpen. Heel vreemd allemaal, ligt dit aan de resolutie?

update: Vals alarm, hij blijft gewoon door glitchen. Kan mijn PC te nieuw zijn voor dit spel?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door tarac »

Ga naar de snelkoppeling van je spel.
Klik er met rechts op
Kies Eigenschappen
Ga met de muis in het vesntertje "doel" helemaal naar achteren
Tik aan het eind een spatie en dan letterlijk -r1024x768

Je krijgt nooit een volledig breedbeeld, The Sims is nog gemaakt voor die oude vierkante monitoren.
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door maralicious »

Hartstikke bedankt! Hij draait nu weer goed, ik ben erachter gekomen dat hij alleen dat vage scherm doet als ik een keer naar mijn Bureaublad ben gegaan via de Windows knop, kan dit kloppen als probleem?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door tarac »

maralicious schreef:Hartstikke bedankt! Hij draait nu weer goed, ik ben erachter gekomen dat hij alleen dat vage scherm doet als ik een keer naar mijn Bureaublad ben gegaan via de Windows knop, kan dit kloppen als probleem?
Nee, eigenlijk niet
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door Bee »

@Mara
Op onze site vind je ook van alles over de sims 1 (zie linker menu)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door maralicious »

Inmiddels kan ik wel gewoon de Sims spelen, gelukkig - als ik niet naar mijn Bureaublad ga tijdens het spelen, is alles in orde. Bedankt Bee! Zitten hele handige dingen tussen die ik ook al zocht, haha. Bedankt!
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door Bee »

maralicious schreef:Inmiddels kan ik wel gewoon de Sims spelen, gelukkig - als ik niet naar mijn Bureaublad ga tijdens het spelen, is alles in orde. Bedankt Bee! Zitten hele handige dingen tussen die ik ook al zocht, haha. Bedankt!
Heb je dat probleem ook als je met ALT TAB naar je bureaublad gaat?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: Sims wil niet installeren

Bericht door Iemand1 »

maralicious schreef:Hartstikke bedankt! Hij draait nu weer goed, ik ben erachter gekomen dat hij alleen dat vage scherm doet als ik een keer naar mijn Bureaublad ben gegaan via de Windows knop, kan dit kloppen als probleem?
Dat heb ik dus ook, is inderdaad het probleem ja ;)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims 1”