Fout bij installatie

Hier kan alle vragen stellen met betrekking tot Sims 1.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lisanne19
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 feb 2015, 18:12
Contacteer:

Fout bij installatie

Bericht door lisanne19 »

Hoihoi!

N.a.v. vorig bericht toch maar de Sims opnieuw gekocht (deluxe edition) omdat de andere niet meer wilde opstarten. Ik heb de Sims volledig verwijderd en daarna de nieuwe Sims Deluxe geïnstalleerd. Deze installatie ging vlekkeloos totdat hij vroeg om disc 2. Deze laadde wel alle bestanden en bij het laden van C:\...\The Sims\SoundData\SoundData.far kreeg ik de melding: componentoverdrachtsfout. Hierbij stond alleen het knopje 'ok'. Deze heb ik aangeklikt en vervolgens komt er te staan:
fout.PNG
Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd om disc 1 er weer in te doen maar hij reageert nergens op.

Ik hoor het graag!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Fout bij installatie

Bericht door tarac »

De grote vraag is hier altijd weer: Hoe heb je de vorige installaties verwijderd ?
Toch niet door simpelweg de mappen te verwijderen ?
Gebruikersavatar
lisanne19
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 feb 2015, 18:12
Contacteer:

Re: Fout bij installatie

Bericht door lisanne19 »

Ik heb deze stappen gevolgd van dit linkje: http://tarac.nl/Sims-1/Sims%20Verwijderen.html

Sowieso tot en met stap 6. Vanaf stap 7 gaf ie aan dat alles verwijderd was
Gebruikersavatar
lisanne19
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 feb 2015, 18:12
Contacteer:

Re: Fout bij installatie

Bericht door lisanne19 »

Dat is fijn dat deze online staan, maar ik heb doe het spel nog via CD-rom. Daar gaat het om. Hier loop ik mee vast en zou voor zover mogelijk uitleg/hulp hier bij willen krijgen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Fout bij installatie

Bericht door tarac »

lisanne19 schreef:Dat is fijn dat deze online staan, maar ik heb doe het spel nog via CD-rom. Daar gaat het om. Hier loop ik mee vast en zou voor zover mogelijk uitleg/hulp hier bij willen krijgen.
Het enige wat ik kan aanraden is om disc 2 even goed schoon te maken, installatie afbreken en opnieuw proberen te installeren.
Nieuwsgierig: Waar heb je de Sims DeLuxe nog kunnen kopen ?
Gebruikersavatar
lisanne19
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 feb 2015, 18:12
Contacteer:

Re: Fout bij installatie

Bericht door lisanne19 »

tarac schreef:
lisanne19 schreef:Dat is fijn dat deze online staan, maar ik heb doe het spel nog via CD-rom. Daar gaat het om. Hier loop ik mee vast en zou voor zover mogelijk uitleg/hulp hier bij willen krijgen.
Het enige wat ik kan aanraden is om disc 2 even goed schoon te maken, installatie afbreken en opnieuw proberen te installeren.
Nieuwsgierig: Waar heb je de Sims DeLuxe nog kunnen kopen ?
Ik ga t proberen, hopelijk doet ie t. Ik heb t nog via een website kunnen kopen, via TNgames, ongelofelijk dat t nog te koop is haha.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Fout bij installatie

Bericht door tarac »

lisanne19 schreef:
tarac schreef:
lisanne19 schreef:Dat is fijn dat deze online staan, maar ik heb doe het spel nog via CD-rom. Daar gaat het om. Hier loop ik mee vast en zou voor zover mogelijk uitleg/hulp hier bij willen krijgen.
Het enige wat ik kan aanraden is om disc 2 even goed schoon te maken, installatie afbreken en opnieuw proberen te installeren.
Nieuwsgierig: Waar heb je de Sims DeLuxe nog kunnen kopen ?
Ik ga t proberen, hopelijk doet ie t. Ik heb t nog via een website kunnen kopen, via TNgames, ongelofelijk dat t nog te koop is haha.
Eventueel kun je CD2 HIER downloaden.
Het is een iso bestand dus je kunt het koppelen in Poweriso of op een CD branden.
Als je hem opnieuw brandt geef het dan als Label de naam SIMSDELUXE2 (precies zoals het hier staat, met hoofdletters)
cd2.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims 1”