Nieuwe beheerder

Lees dit eerst voordat je gaat beginnen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Nieuwe beheerder

Bericht door Sven »

Beste leden,
We hebben een nieuwe beheerder op het forum, genaamd (bereid jezelf voor voor een hele originele naam): admin.
Hij is aangesteld omdat we naar andere servers gaan, en hij daar de host voor is. Admin is betrouwbaar en Tarac en ik (Sven) blijven gewoon beheerder. Wat dat betreft verandert er niets.
Verder zal admin zich bezig houden met het technische beheer van het forum, waarbij het puur om de servers gaat. Ook zal je hem misschien een keer tegenkomen op het forum.
Kortom, admin krijgt een beheerdersfunctie, gaat het technische gedeelte beheren en zal ook op het forum te zien zijn.

Admin, van harte welkom in het team, en veel succes!

Zoals ik al zei, we gaan ook over op nieuwe servers, om verschillende redenen. Je zal hier niet veel van merken, behalve dat het forum er even zal uitliggen tijdens het verplaatsen. Alles blijft bewaard, dus de berichten en accounts blijven gewoon bestaan.
Mocht je fouten op het forum tegenkomen, kan je dat laten weten.

Mocht je nog vragen hebben, laat het even weten.

~Het team
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Achtergrondfigurant »

Sven schreef:Beste leden,
We hebben een nieuwe beheerder op het forum, genaamd (bereid jezelf voor voor een hele originele naam): admin.
Hij is aangesteld omdat we naar andere servers gaan, en hij daar de host voor is. Admin is betrouwbaar en Tarac en ik (Sven) blijven gewoon beheerder. Wat dat betreft verandert er niets.
Verder zal admin zich bezig houden met het technische beheer van het forum, waarbij het puur om de servers gaat. Ook zal je hem misschien een keer tegenkomen op het forum.
Kortom, admin krijgt een beheerdersfunctie, gaat het technische gedeelte beheren en zal ook op het forum te zien zijn.

Admin, van harte welkom in het team, en veel succes!

Zoals ik al zei, we gaan ook over op nieuwe servers, om verschillende redenen. Je zal hier niet veel van merken, behalve dat het forum er even zal uitliggen tijdens het verplaatsen. Alles blijft bewaard, dus de berichten en accounts blijven gewoon bestaan.
Mocht je fouten op het forum tegenkomen, kan je dat laten weten.

Mocht je nog vragen hebben, laat het even weten.

~Het team
Correctie: Admin* (Met een hoofdletter, uiteraard :hehe: )

Bedankt voor het warme welkom, en aangenaam kennis te maken allemaal!
Indien je tegen problemen met het forum aanloopt, stuur gerust een e-mail naar [email protected] of contacteer Sven via het Forum.
Problemen met je Sims-spellen kun je natuurlijk het best op het forum zelf posten.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Pomerani »

Zouden we misschien meer van je kunnen weten, Admin? We kunnen nu totaal geen beeld van je vormen. Vrouw/man, jong/oud, geen idee.. Maar welkom!
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Achtergrondfigurant »

Een zeer goedemiddag,

Op zich ben ik niet zo heel interessant, hoor. Ik ben van het mannelijke geslacht en, afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, jong. Verder leef ik praktisch achter mijn computer. (Nee, niet zo'n stereotype, onverzorgde freak zoals je in de films vaak ziet)
Ergens rond 2007 was ik zelf ook lid van het Simsforum, en toentertijd ook relatief actief voor een tijdje. Ongeveer 7 jaar later kwamen Tarac en ik elkaar per puur toeval wederom tegen via een andere website. Zo gezegd zo gedaan, nu verzorg ik de hosting van het Simsforum. Dus mocht het forum het tijdelijk niet doen, dan weet je wie je de schuld kunt geven.

Ik game ook af en toe. Vroeger speelde ik wel De Sims 3, maar al snel had ik daar geen tijd meer voor. Nu speel ik af en toe spellen als GTA V, Prison Architect en Borderlands.

Je zult merken dat ik niet veel persoonlijke informatie prijsgeef op de grote digitale wereld der internet. Dat heeft te maken met het feit dat ik mijn digitale en "werkelijke" identiteit graag gescheiden houd. Verder niets persoonlijk.

Laat het weten als je nog vragen hebt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door tarac »

Je zult merken dat ik niet veel persoonlijke informatie prijsgeef op de grote digitale wereld der internet. Dat heeft te maken met het feit dat ik mijn digitale en "werkelijke" identiteit graag gescheiden houd. Verder niets persoonlijk.
Zeer logisch, bij mij idem, zoek op tarac en je vindt veel, zoek op mijn echte naam en je vindt niks.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Pomerani »

Snap ik helemaal! Grappig dat jullie elkaar tegen zijn gekomen.
Zelf game ik ook, zoals GTA V. Prison Architect en Borderlands ken ik eerlijk gezegd niet..
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Achtergrondfigurant »

Prison Architect zit momenteel nog in de "alpha"-fase, wat inhoudt dat het spel eigenlijk nog niet af is, maar dat je het spel wel al kunt kopen en spelen. Je kunt de makers feedback geven. Zij voeren elke maand een nieuwe update door, waarbij ze nieuwe functies toevoegen en bestaande fouten oplossen. Volgens mij hadden ze aangekondigd binnenkort het spel echt uit te brengen. Op zich een erg verslavend spel als je het snapt, maar je merkt soms nog wel dat het een alpha-fase betreft: als je een te grote gevangenis maakt - dat is namelijk het doel van het spel - dan hapert het spel heel erg.

Borderlands is een stripboekachtige game, waarin je in een open world missies kunt doen. Het spel bevat veel humor, en ik speel het eigenlijk alleen met vrienden via voicechat. Het leuke aan samenspelen is dat je eigenlijk je eigen singleplayer speelt, maar dan met vrienden erbij. Er is dus geen aparte multiplayerfunctie, je speelt gewoon verder waar je was, maar dan mét je vrienden erbij. Heel erg leuk en ontspannend. Er is Borderlands, Borderlands 2, en Borderlands: The Pre-Sequel.
Enige jammere aan de nieuwere Borderlandsspellen, is dat ze een beetje op De Sims gaan lijken. Als je bij Borderlands 1 een DLC kocht, kreeg je echt uren aan extra gameplay en missies erbij. Nu koop je een DLC erbij, en krijg je hooguit 2 of 3 korte missies erbij. Het begint een beetje naar geldklopperij te nijgen, zoals bij de huidige De Sims-spellen.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Pomerani »

Klinkt leuk! Maar het zijn pc games en ik ben niet zo''n pc gamer behalve Sims en Rollercoaster tycoon.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Fiend »

Admin schreef: Borderlands is een stripboekachtige game, waarin je in een open world missies kunt doen. Het spel bevat veel humor, en ik speel het eigenlijk alleen met vrienden via voicechat. Het leuke aan samenspelen is dat je eigenlijk je eigen singleplayer speelt, maar dan met vrienden erbij. Er is dus geen aparte multiplayerfunctie, je speelt gewoon verder waar je was, maar dan mét je vrienden erbij. Heel erg leuk en ontspannend. Er is Borderlands, Borderlands 2, en Borderlands: The Pre-Sequel.
Ik heb alleen Borderlands 2, dubbel ook nog toevallig.. Dus kan hem op zowel de PS3 spelen als de Xbox360. Ik prefeer echter de Xbox360 met deze game. Maar echt, de humor is geniaal! Ik lig vooral veel dubbel om Claptrap :lol:
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tarkus
Oud-staflid
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 nov 2014, 15:24
Contacteer:

Re: Nieuwe beheerder

Bericht door Tarkus »

tarac schreef:
Je zult merken dat ik niet veel persoonlijke informatie prijsgeef op de grote digitale wereld der internet. Dat heeft te maken met het feit dat ik mijn digitale en "werkelijke" identiteit graag gescheiden houd. Verder niets persoonlijk.
Zeer logisch, bij mij idem, zoek op tarac en je vindt veel, zoek op mijn echte naam en je vindt niks.
Het is wat aan de late kant maar toch alsnog hartelijk welkom Admin-man :P hahahaha
Dit ivm met mijn eigen persoonlijke leventje dat het afgelopen anderhalf jaar ff in beslag is genomen door het krijgen van een tweede kindje :)
Ook ik ben een gamer, hoewel ik daar nu even weinig tijd voor heb, maar die tijd komt wel weer! Natuurlijk Sims, maar ook GTA (ps3), Urban Terror (Pc), Watchdog (ps3) vond ik ook erg leuk altijd en ja COD (ps3)

Op mijn hele naam zul je ook weinig vinden........via tarkus kom je vast wel dingen tegen :)
En ja zolang je digitale identiteit niet een grote leugen is dan je 'werkelijke' identiteit is dat toch ook geen enkel probleem lijkt me. Het is hier geen dating site :P dus dan heb je ook geen identiteit nodig alleen een account om te kunnen beheren :D
Plaats reactie

Terug naar “Lees dit eerst”