Nieuw Engels forum

Lees dit eerst voordat je gaat beginnen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Nieuw Engels forum

Bericht door Sven »

Omdat we vinden dat het Nederlandse forum inactief is en we toch veel internationale bezoekers krijgen, hebben we besloten om een nieuw forum op te richten, een Engelstalig forum.
Je mag je daar zonder restricties aanmelden, ook als je hier al een account hebt. Dat forum is compleet gescheiden van dit forum, ook al lijken ze erg op elkaar.
Voor nu zal je daar veel dezelfde leden tegenkomen, maar hopelijk gaat het forum daar ook groeien met meer bezoekers.
Ook bestaat het team daar voornamelijk uit de leden die ook hier in het team zitten, maar dat kan natuurlijk ook nog veranderen!

Straks zal er een link zichtbaar komen waarop je kan klikken om naar het forum te gaan.
Als je wil helpen met het forum wat "voller" te maken dan ben je zeker van harte welkom, en we waarderen het enorm als je wil helpen met vertalen, misschien dat je een paar handleidingen die hier geschreven zijn wil vertalen voor het andere forum.

Klik HIER om naar het forum te gaan.

-Het team
Tarac
Sven
BanaanZombie
Bee
xJessica
SimloverCynthiaa
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door tarac »

Elke vorm van assistentie is van harte welkom.
Ben je bang dat je Engels niet goed genoeg is ? Nou een Duitser, Fransman of een Chinees is ook niet perfect in die taal.
We proberen ons forum wat internationaler te maken en foutjes maken we allemaal (zelfs Engelsen en Amerikanen heb ik gemerkt)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door BanaanZombie »

En voor de duidwlijkheid, dit forum verdwijnt nirt en wordt ook zeker niet vergeten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:En voor de duidelijkheid, dit forum verdwijnt niet en wordt ook zeker niet vergeten
Nee, natuurlijk verdwijnt het huidige forum niet !
Kom nou, ik vier in juni mijn 10 jarig jubileum op het Simsforum,

Het Engelstalige forum komt er gewoon NAAST want 36% van onze bezoekers komt uit andere landen.(dagelijks dus tussen de 300-400)
Ze vinden onze site, zien dat het Nederlandstalig is en verdwijnen weer direct. Er zijn verschillende Google-translate kopietjes van ons forum in omloop.
Ze kunnen het misschien wel lezen, maar reageren of vragen stellen in het Nederlands is wee heel wat anders.

Overzicht bezoeken afgelopen week.
bezoeken.PNG
klik op plaatje voor vergroting
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door WALUIGI96 »

ik zie dat er op de hoofdpagina een link naar het Engelse forum is gemaakt, maar dat dit in het Nederlands is. Wellicht een idee om deze link Engels te maken?
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door Sven »

Goed dat je me er aan herinnert, wilde dat nog even doen ;)
Bedankt voor het melden! Is natuurlijk niet logisch als buitenlanders op het forum komen en niet begrijpen dat er een Engels forum is ;)
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door WALUIGI96 »

Graag gedaan!
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door tarac »

Ik heb het helemaal naar boven verschoven (opvallender voor buitenlanders) en de Nederlandse tekst verwijderd.
Ik mag aannemen dat, wanneer iemand naar het Engelse forum wil overschakelen dan ook Engels begrijpt.

Ik heb ingeschakeld dat het aantal doorschakelingen even bijgehouden wordt.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door Sven »

tarac schreef:Ik heb het helemaal naar boven verschoven (opvallender voor buitenlanders) en de Nederlandse tekst verwijderd.
Ik mag aannemen dat, wanneer iemand naar het Engelse forum wil overschakelen dan ook Engels begrijpt.

Ik heb ingeschakeld dat het aantal doorschakelingen even bijgehouden wordt.
Heb je er ook een wachtwoord op gezet?
Ik kom er niet meer in, ik ga dat wachtwoord even verwijderen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door tarac »

Nee, ik heb er geen wachtwoord op gezet
Bij wijzigingen wordt een confirmatie van het wachtwoord gevraagd.
Heb dus niks gewijzigd, wel geconfirmeerd.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door Sven »

tarac schreef:Nee, ik heb er geen wachtwoord op gezet
Bij wijzigingen wordt een confirmatie van het wachtwoord gevraagd.
Heb dus niks gewijzigd, wel geconfirmeerd.
Vreemd, want er stond opeens een wachtwoord op.
Maar maakt verder niet uit, hij is weg nu.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
roodborstje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2016, 16:44
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door roodborstje »

Hebben jullie nog hulp nodig om handleidingen te vertalen naar het Engels? Ik wil best een handje helpen. Ik spreek Engels op C1/C2 niveau mocht iemand dat iets zeggen :lol:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door BanaanZombie »

Dat zegt mij zeker iets! Vwo zit normaal gesprokeb op B2, de C niveau's zijn extra in principe

Als je wil, heel graag! Alle hulp om dat forum de luxht in te brengen is welkom
Hieronder valt ook het vragen stelleb in het Engels op dat forum. Ook al weet je het antwoord al, ga je gang. Dan wordt het wat voller
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door harlinquin »

Ik kwam eigenlijk ergens anders voor maar mijn Engels is erg goed (ik schrijf boek recensies voor een Amerikaanse blog). Als jullie aangeven welke topics/vragen jullie graag vertaald willen hebben, dan wil ik wel wat vertalen.

Blijft het nederlandse forum ook actief of is het de bedoeling dat je je vragen in het Engelse forum plaatst?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuw Engels forum

Bericht door tarac »

harlinquin schreef:Ik kwam eigenlijk ergens anders voor maar mijn Engels is erg goed (ik schrijf boek recensies voor een Amerikaanse blog). Als jullie aangeven welke topics/vragen jullie graag vertaald willen hebben, dan wil ik wel wat vertalen.

Blijft het nederlandse forum ook actief of is het de bedoeling dat je je vragen in het Engelse forum plaatst?
Alle hulp is welkom en nee, het nederlandse forum blijft gewoon bestaan.
Plaats reactie

Terug naar “Lees dit eerst”