Trofee wordt niet toegekend - PSP

Hier kan je vragen stellen over de Sony Playstation en de PS Vita.
Plaats reactie
Huismuziek

Trofee wordt niet toegekend - PSP

Bericht door Huismuziek »

Hallo,
Ik moet nog twee bronzen trofeeën voor de platina trofee. Eén daarvan is de trofee 'Grote mislukking'. Je moet de karmakracht 'grote mislukking' op 13 sims gebruiken die geen familie zijn.

Ik heb de challenge al een paar keer voltooid, dat weet ik omdat ik in de game een melding krijg dat ik hem voltooid heb. Desondanks krijg ik de bijhorende trofee niet toegekend. Ook heb ik de savedata verwijderd zodat ik helemaal opnieuw kon beginnen, maar na het voltooien van de challenge wordt de bijhorende trofee niet toegekend. :roodboos:

Ik heb in de game geen cheats gebruikt wat het voltooien van challenges en trofeeën niet meer mogelijk maakt.
Heeft iemand een tip hoe ik dit zou kunnen oplossen? Het is vast geen optie dat Playstation Network mij de trofee 'Grote Mislukking' kan toekennen zodat ik wel platinum kan halen, ofwel?
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Trofee wordt niet toegekend - PSP

Bericht door garapoes »

Dat laatste sowieso niet denk ik haha. Ik heb dit met de prestatie dat je 5 relaties moet starten. In het spel is hij afgevinkt maar niet op het Playstation lijstje. Maar ik heb er geen oplossing voor gevonden! Heb je al geprobeerd een nieuwe familie op te starten?
Plaats reactie

Terug naar “PlayStation”