Mysims kingdom walktrough

Hier kan je vragen stellen over de Nintendo: zowel handhelds (DS) als consoles (Wii/Switch).
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Mysims kingdom walktrough

Bericht door tiktokchick »

origineel gepost door tafkagg


handleiding mysims kingdom


Eerste handleiding van: Taffie FEESTJE!

Maar even serieus

Raket Eiland
Hoofdstukken:
T.O.B.O.R's benen
Computers
Raket

Ik ga waarschijnlijk na het eten hiermee beginnen dus even geduld

Vragen of meningen? Stel ze hier: {link naar oude forum}

Kopieër hem even als het geen link is







T.O.B.O.R's benen
Spoiler: Open
Zijn benen kan je krijgen door te proberen:
1. Mega snel te lopen en dat je maatjes (Piet en Lyndsay) Tegen hem aan lopen en dan hem sturen naar TOBOR
2. Een parcour te maken
3. Hulp vragen aan je ouders

Nummer 1:

Je LOOPT naar Tobors benen en dan kan voorzichtig die benen de juiste kant op sturen en als hij wegloopt heel snel voorbij hem gaan zodat piet en lyndsay hem de juiste weg geven.

Nummer 2:

Een parcour maken doe je met de kaart teken hem over (Als je dat kan) Doe dat zowieso 3x want je hebt dan reserve blaadjes
Teken dan een route hoe je gaat lopen en volg die route als dat fout gaat heb je de reserve blaadje en maak je een ander parcour.

Nummer 3:

Hulp vragen aan je ouders is altijd handig oudere mensen (Voor volwassenen Sorry xD) hebben een goede inzicht en hebben vaak goede puzzel hersenen vraag of ze je misschien willen helpen want mijn moeder die doet het spel ook *schaam* en die Had het al gedaan ik vroeg het en Whallá Ze had hem

Volgend hoofdstuk komt eraan Daar zat ik ook 2 dagen aan vast




Computers
Spoiler: Open
De computers ze zijn als je goed nadenkt en hem eindelijk hebt heel simpel de stappen:

Stap 1: Maak zo'n tandwiel aan de Elektrische stoom machine aan

Stap 2: Doe daaraan 1 generator met het grijze tegen het tandwiel

Stap 3: Verbind de 3 lege stukken van de generator aan elkaar en laat er 1 verder gaan

Stap 4: Ga tot de rotswand gewoon op de hoogte van waar je generator hangt

Stap 5: Ga dan 1 lange en 2 korte elektrische buizen omhoog

Stap 6: Ga dan naar de uiteinde van de computers

Stap 7: Als je net nog 1 voor de 1e uiteinde van de computer bent gebruik je alleen nog T-buizen en bij de laatste een hoekje daarna verbind je ze met de computers met een korte buis

Let wel op dat je van die Rood-groene buizen neemt niet die waterbuizen
Nog 1 hoofdstuk







Raket
Spoiler: Open
Als Henk klaar is met zijn training moet je voor Alexia een raket bouwen
Ik heb in stappen neergezet hoe je dat het slimste kan doen

Stap 1: Je gaat naar bouwen en dan naar raketspullen

Stap 2: De onderkant staat er al dus hoef je die niet neer te zetten

Stap 3: Je plaatst 2 á 3 middenstukken erop

Stap 4: Dan een stuk met een raampje

Stap 5: De bovenkant erop

Stap 6: En natuurlijk de punt van de raket niet te vergeten

Stap 7: Je raket is bijna klaar maar je moet nog iets van 15 raket spullen erbij? Geen probleem je doet er wat Boosters bij (Mini-raketjes)

Stap 8: Doe er nog wat zij vleugels bij

Tip: Stap 7 en 8 is natuurlijk alleen versiering maar je moiet iets van 40 raket zooi hebben dus is het handig

Stap 9: Je bent klaar

Stap 10: Ga naar Alexia!

En klaar is kees je hebt de raket voltooid Als je nog wat mist ofso moet je het zeggen in het andere topic




Hoofdstukken:
Krabben
Geluidboxen
Cindy's huis
Cindy's huis Intrieur

De krabben
Spoiler: Open
Als je Cindy's huis af hebt komen er krabben bij haar huis/tuin Cindy schrikt en vraagt je om hulp.
Hoe moet je de krabben pakken? Een Tippenplan (Geen stappenplan)

Tip 1: Doe eerst de krabben bij haar huis want die zijn het moeilijkst Daarna bij de pier van je bootje Dan bij het strand want die zijn lekker dichtbij

Tip 2: Als een krab bij de dansvloer komt en eraf loopt en jij loopt tegen een versterkr aan Spring erover

Tip 3: De krabben komen terug dus blijf goed gefocust op het strand

Krabben klaar!
Geluidboxen
Spoiler: Open
Tip 1: Verbind zoveel mogelijk aan de dansvloer

Tip 2: De Speakers kan je ook aanelkaar zetten want de stroom loopt door

Tip 3: Verbind er 1 met de kabel van de dansvloer (Splits de kabel met een T-buis) en verbind dan de speakers aan elkaar en je bent klaar

Geluidboxen klaar!
Cindy's huis
Spoiler: Open
Cindy's huis moet veel Natuur en bouwblokken hebben Dus de Tips:

Tip 1: Zet een houten platform neer (Is 2 bouwblokken) En zet er van die grote bomen op

Tip 2: Bomen kan je stapelen dus stapel de bomen op elkaar voor ruimte te besparen

Tip 3: Je hebt ook plezier nodig dus zet bijvoorbeeld Radio's op het dak

Tip 4: Je kan ook bomen op het dak zetten om ruimte te besparen

Cindy's huis klaar

Cindy's huis intrieur

Het Intrieur is veel dagelijkse dingen en ook dingen voor in de keuken en veel plezier
Dus de Tips:

Tip 1: Zet veel bedden neer want ze kunnen er bij het voeteneinde erop en eraf springen

Tip 2: Zet veel pizza ovens neer die zijn 3 keuken

Tip 3: Zet een tafel neer om zout en peper op te zetten









Op verzoek van Chriishaa:

Spookeiland

Spookeiland Heeft best weinig hoofstukken als je er nog een mist vertel het in het reactie topic

Hoofdstukken:
Gothicboy's zusje
De zombiewachter
Het koekhuisje
Het kasteel


Gothicboy's zusje
Spoiler: Open
Het zusje van gothicboy wilt graag glimmertjes die je moet vinden in de ruïne.
Het zijn er 15 en je moet brug stukken gebruiken

Tip: gebruik ijzeren want ik ben een keer gevallen op die houten (Niet er van af maar op die dingen)

Als je de 15 hebt ga je naar Gothicboy's zusje zij zal je dan door laten gaan naar het volgende hoofdstuk
De zombiewachter
Spoiler: Open
De Zombiewachter heeft de sleutel van de poort waardoor je verder moet Hij vraagt of je zijn huis wilt opknappen

Tip: Zet voor dagelijkse meubels veel bedden en banken neer die zijn 2 of 3 dagelijkse punten

Tip: Zet ook veel pizzaovens neer die zijn 3 koken en 1 plezier punten

Tip: Veel kleine radio's neerzetten die zijn 2 of 3 plezier punten

Als je klaar bent geeft hij je de sleutel en loop je door naar het volgende hoofstuk
Het koekhuis
Spoiler: Open
Oma Afke heeft een Mega aanplakbiljet opgehangen en staat in de weg
Je moet het huis griezelig maken want het is gewoon te schattig voor geesten enz..

Tip: Schilder alles zwart dan is het al minder schattig

Tip: Buiten zet je ook veel dingen op het dak

Je hebt de binnenkant en de buitenkant klaar? Praat dan met Oma Afke of Gothicboy
Ze haalt het bord weg en je kunt door naar Het laatste hoofstuk!
Het kasteel
Spoiler: Open
Je bent bij het kasteel voor het boek van wat voor zin het leven heeft maar de poort is dicht je maakt hem open met ijzeren stafen

Tip: Gebruik bij de poortopenmaakstukken heleboel van die kastjes want dan kom je altijd goed uit

Tip: Bouw het niet te hoog anders kom je er niet meer bij

Als je klaar bent komt hij naar buiten en vraagt waarom je het doet. Dan vertelt Lindsay of Gothicboy dat je naar het boek voor: Wat het leven voor zin heeft. En dan zegt hij: Waarom vroegen jullie dat niet gewoon? Dan geeft hij je het boek. Maar dan wil hij het weer terug want hij wilt weten waarvoor ze het nodig hebben maar ze geven het niet terug

En dan ben je klaar met dat laatste hoofdstuk






Cutopia

Oeh Het Schattigste eiland in het spel

Hoofdstukken:
Kasteel (Buiten)
Konijnen
De Toren

Het kasteel
Spoiler: Open
Het kasteel van buiten moet je opknappen er moet 40 schattigpunten zijn en 15 dingen geschilderd

Tip: Zet een kar neer en zet daarop konijnen met hun oren naar beneden (Zat er 3 min mee om het goed te schrijven Niet omdat ik het niet wat het is maar omdat ik spelfouten maakte maar weer ontopic) Er passen er zo'n 4 op plus 1 beertje

Tip: Doe het schilderen gewoon rondom het kasteel en hou de 'A'-knop ingedrukt want dsn hoef je niet telkens te klikken (Geen duimpijn Hooray! xD)

Tip: Probeer ook dingen neer te zetten die heel weinig vakjes innemen zo heb je meer plaats

Tip: Je kan ook op zo'n kar bloemen zetten zoals: Rozen en Zonnebloemen Daar passen er iets van 10 op

Castle: Cleared
Konijnen
Spoiler: Open
Dit wordt een heel kort hoofdstuk:

Stap 1: Verzamel eerst alle konijnen

Stap 2: Breng ze naar Hun hokje

Stap 3: Ga bij een konijn staan en kies GEEN: 'Aaien' Maar kies: 'Fluffy'

IK zei toch dat het kort was O.o

Bunny's: Cleared
De toren
Spoiler: Open
De Koningin heeft Fleur's zus in de toren gezet omdat ze haar niet aardig vind je moet haar eruit halen

Tip: Het is gewoon naar haar toe gaan en dan met haar praten dan gaat ze vanzelf naar beneden

Voordat je door de poort bent moet je de Ridder afleiden met een computer spel Sluit een computer aan met de windmolentjes en hij is afgeleid
De poort openen gaat door de uiteinden vast te maken an de windmolentjes dan gaat hij open

The Tower: Cleared!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
reactie van marijjan

Hallo iedereen
Waar vind ik de "grondel' ,
is dit een vis? op welk eiland
ik heb al overal gevist, maar zie ik toch nog iets over 't hoofd
de gewone potlood ? waar ?
en de spoken? hoe?
alvast bedankt,
marijjan

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
reactie vanannezwem

voor de grondel moet je op Cutopia gewoon blijven door vissen(zat er zelf ook heel lang aan vast )
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Nintendo”