Mysims Nintendo DS Hints & Tips

Hier kan je vragen stellen over de Nintendo: zowel handhelds (DS) als consoles (Wii/Switch).
carolineluv
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2015, 22:38
Contacteer:

Mysims Nintendo DS Hints & Tips

Bericht door carolineluv »

Hey allemaal.

Ik heb hier voor jullie even hints en tips voor MySims op de Nintendo DS voor als je bijvoorbeeld niet verder komt!

Als je 3 sterren hebt, kan je naar het eiland gaan. Er is daar een meisje met blond haar en ze is helemaal in het roze. Haar naam is Eline. Als je met haar praat, kan je daar een huis kopen voor 10.000 euro. Dat kan alleen de eerste keer dat je met haar praat. Je hebt dit huis wel nodig dus ga van te voren even goed sparen!

Je moet wachten tot Ewald in het bos is en dan even met hem gaan praten. Hij is erg depressief en je moet hem cadeautjes geven. Elke keer als je met hem praat moet je dat doen, op een gegeven moment is het balkje vol en krijg je een ster erbij.

Elke keer als je Eline ergens ziet moet je een modecheck doen. Maar bij de verschillende plekken is de kleding ook verschillend. Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met welke kleding je bij welke plek aan moet.

Hoogland : Witte polo + zwarte broek
Bergen : Geel hemdje + paarse rok
Bos : Groen hemdje + gele plooirok
Stad : Rood bloemenshirt + blauwe omslagbroek
Haven : Blauw bloemenshirt + lichtblauwe broek
Uitgaangsgebied : Roze polo + roze broek.

Als je het elke je de modecheck goed doet bij Eline krijg je weer punten erbij.

Als je Claudia tegenkomt en ze wil niet meer varen moet je haar elke keer wanneer je met haar praat een taart geven. Uiteindelijk word ze weer vrolijk en gaat ze weer varen.

Als je bij de bergen bent en je loopt de wichelroede bij Lieke krijg je punten als je spullen verzameld. Als je genoeg punten hebt kan je een hoofd en een lichaam kopen. Als je deze spullen heb gekocht dan ga je naar de burgemeester in de stad. De burgermeester zegt dan dat je een standbeeld kunt maken en je geeft haar het hoofd en het lichaam. Hierdoor krijg je weer een ster erbij. Er staat ook een standbeeld, je kan het standbeeld altijd veranderen door andere hoofden of lichamen te kopen bij Lieke.

Je kan punten blijven verdienen door met mensen te praten en door ze op te vrolijken, daar krijg je ook weer geld voor. Bij de winkeliers moet je veel kopen en op een gegeven moment gaan ze hun assortiment uitbereiden. Door het uitbereiden van het assortiment krijg je weer punten.

Om uiteindelijk het spel uit te spelen moet je ervoor zorgen dat je alle bewoners kent, dat je 5 sterren hebt en dat alle bewoners ook een ster hebben. Als ze allemaal een ster hebben zijn ze vrolijk. Je moet ervoor zorgen dat alle bewoners vrolijk zijn. Als je een nieuwe bewoner ziet is deze altijd sip of verdrietig of boos en moet je de bewoners helpen of door veel bij hun te kopen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Mochten jullie nog vragen hebben, willen jullie mij dan een bericht sturen en NIET in dit topic reageren.

Alvast bedankt en veel speelplezier en veel succes :duimomhoog:

Caroline,
Plaats reactie

Terug naar “Nintendo”