Sims 3 krijgt rare melding bij starten

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot alle Apple producten, zoals de iPad, iPhone, Mac.
Plaats reactie
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Sims 3 krijgt rare melding bij starten

Bericht door Simmis »

Hallo allemaal!

Ik ben vandaag bezig geweest om sims 3 + alle uitbereidingen te downloaden voor de mac vanaf deze site: https://tarac.stackstorage.com/s/0HOpCGMjt3XuR3r
Ook heb ik alle stappen gevolgd van deze site: http://sims-downloads.weebly.com/instal ... r-mac.html
Toen ik klaar was met installeren heb ik de crack vervangen en wilde ik beginnen met spelen.
Toen ik klikte op de knop spelen in de launcher starte het spel gewoon op maar kwam hij weer terug naar de launcher met deze melding:

Je hebt blijkbaar een onofficiele gamebewerking uitgevoerd die niet overeenkomt met de huidige versie van de sims 3. We raden je aan om deze bewerking te verwijderen of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs. Wil je afsluiten? Ja / nee.

Als ik klik op nee start het spel gewoon op en kom ik na de intro filmpjes bij het scherm een buurt kiezen. Alleen ik kan daar helemaal nergens op klikken, de dropdown menu's zijn helemaal leeg en er staat nergens tekst. Ik kan alleen mijn laptop uitdrukken want ik kan geen kant meer op. Ik heb nadat ik elke uitbereiding heb geïnstalleerd de launcher gestart voor de updates. Vervolgens heb ik nog handmatig upgedate naar patch 1.67 maar geen resultaat. Ik probeerde te spelen met de hoogste uitbereiding: vooruit in de tijd. Ik heb ook nog geprobeerd om die te deinstalleren idem voor film accessoires maar geen resultaat. Want als ik hem nu start met exotisch eiland nadat ik die heb gecracked krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen, ik ben ten einde raad.

& een gelukkig nieuwjaar iedereen! :normalelach:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 krijgt rare melding bij starten

Bericht door Bee »

Hoi, jij ook een gelukkig nieuwjaar!

Heel vervelend dit probleem, ik zou het zelf eens proberen zonder crack, dus gewoon de laatste ISO gekoppeld laten staan.
Jouw probleem wordt hier besproken: http://tarac.weebly.com/onofficieumlle- ... rking.html
En de oplossing vind je hier: http://tarac.weebly.com/oplossing-1.html

Je bent natuurlijk al erg aan het rommelen geweest met deïnstalleren, cracks plaatsen etc. dus als het verwijderen van de cachebestanden niet helpt is het beste wat je kunt doen gewoon alles deïnstalleren met Revo (ik weet alleen niet of dat programma ook werkt voor de Mac?!), je moet in ieder geval je spel grondig verwijderen, óók uit het register! Je Mac opnieuw opstarten en daarna pas opnieuw installeren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Sims 3 krijgt rare melding bij starten

Bericht door Simmis »

Bedankt voor je uitleg! Ik ben inderdaad erg aan het rommelen geweest haha.
Ik ben inmiddels alles opnieuw aan het installeren. Ik zat ook al te denken dat het misschien bij de crack fout is gegaan. Het is dus mogelijk om met een mac het spel te laten draaien zonder nocd crack? Ik las iets over NRaas-crack. Is dit speciaal een nocd crack voor apple?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 krijgt rare melding bij starten

Bericht door Bee »

Daar heb ik geen idee van. Zelf heb ik nooit met een crack gespeeld eigenlijk, dus ik heb er geen ervaring mee. Voor de Mac al helemaal niet dus, haha

EDIT:
Als ik hier bij de uitleg van Tarac kijk heb je maar 1 crack nodig die je op het laatst moet plaatsen, dus na installeren van alle uitbreidingen:
http://sims-downloads.weebly.com/instal ... r-mac.html

Je moet niet tussendoor gaan spelen, dat geeft altijd problemen met verdere installatie (is mijn ervaring). Zelf weten wij heel weinig over de Mac, zoals Tarac ook zegt op bovenstaande link, dus als het anders is horen wij het heel graag!!

Ook: Maak vooraf een backup van de map waar je de crack in plaatst! Als het dan niet goed gaat kun je deze later eenvoudig weer terugzetten en hoef je niet iedere keer alles weer overnieuw te installeren!!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 krijgt rare melding bij starten

Bericht door tarac »

Simmis schreef:Bedankt voor je uitleg! Ik ben inderdaad erg aan het rommelen geweest haha.
Ik ben inmiddels alles opnieuw aan het installeren. Ik zat ook al te denken dat het misschien bij de crack fout is gegaan. Het is dus mogelijk om met een mac het spel te laten draaien zonder nocd crack? Ik las iets over NRaas-crack. Is dit speciaal een nocd crack voor apple?
De NRaas-crack is een soort van mod.
Moet volgens mij ook op de Mac goed werken.
Je start alleen niet meer via de Launcher je spel.
Plaats reactie

Terug naar “Apple”