opslaan

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot de Sims Freeplay.
Wanneer je een antwoord geeft, quote dan ook de vraag.
Plaats reactie
manon2099
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2015, 16:13
Contacteer:

opslaan

Bericht door manon2099 »

hi,
Ik heb een probleempje met mijn sims freeplay, wanneer ik mijn sims bijvoorbeeld laat werken of een andere handeling laat uitvoeren en daarna mijn spel afsluit gaat er iets mis. Wanneer ik daarna weer online kom is het erg vaak zo dat mijn sims gestopt zijn met het uitvoeren van de handeling en ik geen geld ontvang. Ik heb nooit een cheat gebruikt en heb al geprobeerd dit te op te lossen door mijn spel op te slaan op de cloud. Dit hielp ook niet. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
superberger
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2015, 02:34
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door superberger »

De oplossing heb ik niet maar herken wel het probleem ik ondervind het ook
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door Bee »

manon2099 schreef:hi,
Ik heb een probleempje met mijn sims freeplay, wanneer ik mijn sims bijvoorbeeld laat werken of een andere handeling laat uitvoeren en daarna mijn spel afsluit gaat er iets mis. Wanneer ik daarna weer online kom is het erg vaak zo dat mijn sims gestopt zijn met het uitvoeren van de handeling en ik geen geld ontvang. Ik heb nooit een cheat gebruikt en heb al geprobeerd dit te op te lossen door mijn spel op te slaan op de cloud. Dit hielp ook niet. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Hebben je sims vooraf wel goed geslapen en gegeten etc.?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
superberger
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2015, 02:34
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door superberger »

Yep alles is normaal alleen alle sims zijn na opnieuw opstarten vergeten waar ze mee bezig waren .
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door Lurania »

Ik heb een antwoord gegeven in het "Vragen over de Sims Freeplay"-topic, want deze vraag stond daar ook al in <3
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door Bee »

Klopt Lurania, deze:
Lurania schreef:Wat kan werken is wachten tot je Sim echt begonnen is aan een taak.. dus bijvoorbeeld:
- Als je Sim TV gaat kijken, wacht tot de Sim op de bank zit en in de goede houding
- Als je Sim wilt planten, wacht tot hij bij het bloemperkje staat en bezig is

Dan kun je vaak wel veilig het spel wegklikken is mijn ervaring! :)
Normaal gesproken is dubbelposten ook niet toegestaan, maar in dit geval is het probleem meer van technische aard dan dat er iets gezocht of opgelost moet worden. Reden waarom we het even apart laten staan. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
superberger
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2015, 02:34
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door superberger »

Niemand een oplossing ?
Ik kom nu nergens meer mee verder elke keer als ik wil spelen is iedereen weer niks aan t doen en zijn ze vergeten waaf ze mee bezig waren
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door Lurania »

Ik heb een oplossing gegeven.. beter lezen! ;)
superberger
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2015, 02:34
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door superberger »

Klopt had ik wel gelezen en al meerdere keren geprobeerd ,maar helaas elke keer als ik hem opstart is iedereen niks aan het doen en staat vrolijk voor hun huis te niksen . De kleuters de jongeren tieners etc etc. geen geld voor werk ,geen klusjes gedaan niks .
Ik kom dus al weken niet voorruit :huilen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door Bee »

superberger schreef:Klopt had ik wel gelezen en al meerdere keren geprobeerd ,maar helaas elke keer als ik hem opstart is iedereen niks aan het doen en staat vrolijk voor hun huis te niksen . De kleuters de jongeren tieners etc etc. geen geld voor werk ,geen klusjes gedaan niks .
Ik kom dus al weken niet voorruit :huilen:
Ik heb even gegoogled. Misschien is het een DNF (DidNotFinish) probleem, zie hier:
https://help.ea.com/nl/article/transact ... ot-finish/


Of je hebt geen ruimte meer op je telefoon? Probeer het spel te verplaatsen naar een SD kaart als dat zo is.
Check dus even hoe het met de ruimte staat op je telefoon.
Misschien mis je bepaalde updates? kijk naar de instellingen van het spel op je telefoon.
Het moet érgens aan liggen :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door Skai »

Even geleden dat ik freeplay gespeeld heb, maar ergens leeft bij mij de gedachte dat de sims freeplay een online spel is die niet alleen op je telefoon opgeslagen zou worden.

In dat geval zou je ook altijd nog even kunnen proberen om het spel te verwijderen en opnieuw te downloaden. Dan krijg je in ieder geval de laatste (en de goede) update.

Geen flauw idee of het klopt, dus wacht liever op bevestiging van een mede forumlid voor ik je spel verknal ;)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
superberger
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2015, 02:34
Contacteer:

Re: opslaan

Bericht door superberger »

Verwijderd opnieuw geïnstalleerd ging 2x goed en nu weer hetzelfde probleem .
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims Freeplay”