Vragen over Freeplay

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot de Sims Freeplay.
Wanneer je een antwoord geeft, quote dan ook de vraag.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Vragen over Freeplay

Bericht door xJessica »

Stel hier je vragen over de Sims Freeplay
Not all monsters do monstrous things
Karrie89
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Karrie89 »

Hallo,
Even een vraagje. Hoe kan ik vogels voeren? Ik wil graag voor mijn oudere sims de hobby vogel voeren maar zie nergens in het park vogels haha. Had ik deze moeten ontgrendelen bij een missie? Want die heb ik niet gehaald
(Antwoord stond op het vorige forum maar toen heb ik er niet op gelet dus stel het gewoon opnieuw)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Ik heb diverse zoekacties op het oude forum voor je uitgevoerd (ja, ik kan er nog wel in)
Maar ik heb de vraag/antwoord daar niet kunnen vinden.
Karrie89
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Karrie89 »

Dank je wel voor het zoeken.
Ik had eigenlijk mijn vraag moeten wijzigen want nadat ik hem gesteld had zag ik opeens duiven bij een parkbank zitten en die kon ik dus voeren.
Maar dan zit ik zo in het spel dat ik het weer vergeet.. Sorry!
Wel heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Karrie89 schreef:Dank je wel voor het zoeken.
Ik had eigenlijk mijn vraag moeten wijzigen want nadat ik hem gesteld had zag ik opeens duiven bij een parkbank zitten en die kon ik dus voeren.
Maar dan zit ik zo in het spel dat ik het weer vergeet.. Sorry!
Wel heel erg bedankt!
Ok, geen probleem
Gebruikersavatar
Inkie067
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 nov 2014, 17:01
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Inkie067 »

Karrie89 schreef:Hallo,
Even een vraagje. Hoe kan ik vogels voeren? Ik wil graag voor mijn oudere sims de hobby vogel voeren maar zie nergens in het park vogels haha. Had ik deze moeten ontgrendelen bij een missie? Want die heb ik niet gehaald
(Antwoord stond op het vorige forum maar toen heb ik er niet op gelet dus stel het gewoon opnieuw)
Je had volgens mij de missie senioren eerst moeten doen en dan de missie vogels voeren. Daarna kun je in het park op een bankje met vogels de vogels voeren.

De twee antwoorden hiervoor zag ik net niet, heel vreemd
Laatst gewijzigd door Inkie067 op 25 nov 2014, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik speel sims freeplay
dolfie1987

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door dolfie1987 »

Ik moet een film maken bij mn buren. Hoe doe ik dat?
Gebruikersavatar
Inkie067
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 nov 2014, 17:01
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Inkie067 »

dolfie1987 schreef:Ik moet een film maken bij mn buren. Hoe doe ik dat?
Je gaat naar de partyboot en dan naar je buren, daar moet een filmcamera staan waar je films maken mee moet oefenen, duurt drie uur
Ik speel sims freeplay
DaniqueTori
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2014, 22:47
Contacteer:

Re:

Bericht door DaniqueTori »

Ik snap de volgende opdrachten niet, : laat een tiener een zeelied op de piano spelen en balletoefeningen doen aan de barre.
Ik heb mijn sims al pirouettes laten doen in het buurtcentrum, maar dit werkt niet. Ik heb mijn andere sim ook piano laten spelen en dat werkt ook niet x3 wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
Inkie067
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 nov 2014, 17:01
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Inkie067 »

Die van het zeelieden weet ik wel, andere niet. Bij het buurtcentrum staat een keyboard, daarop kan je tiener spelen
Ik speel sims freeplay
DaniqueTori
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2014, 22:47
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door DaniqueTori »

Inkie067 schreef:Die van het zeelieden weet ik wel, andere niet. Bij het buurtcentrum staat een keyboard, daarop kan je tiener spelen
Ah, bedankt !
DaniqueTori
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2014, 22:47
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door DaniqueTori »

Ik moet de opdrachten van de piraten doen. Ik ben bij de powerpuntpresentatie en moet een presentatie op een schoolbord houden. Weet iemand hoe :vraagteken:
fairytalesdeborah

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door fairytalesdeborah »

Hoi ik heb opdracht dat ik een achterwaartse salto moet maken
Weet iemand hoe dat moet?
Bedankt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

fairytalesdeborah schreef:Hoi ik heb opdracht dat ik een achterwaartse salto moet maken
Weet iemand hoe dat moet?
Bedankt
Dat is steeds opnieuw proberen totdat je je" super deluxe flip flap achterwaardse salto"of zoiets hebt gehaald!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

DaniqueTori schreef:Ik moet de opdrachten van de piraten doen. Ik ben bij de powerpuntpresentatie en moet een presentatie op een schoolbord houden. Weet iemand hoe :vraagteken:
De piraat en zijn godin walkthrough
1. Bezoek het mysterieuze eiland.
2. Roep 5 Sims bijeen bij het buurtcentrum. Het buurtcentrum is het openbare gebouw vlakbij de brug naar het mysterieuze eiland waar je onder meer de hobby karate kan uitvoeren.
3. Stuur een tiener naar het buurtcentrum.
4. Laat een tiener een zeelied op de piano spelen (8 minuten). Er staat een piano voor het buurtcentrum waarop je tiener kan spelen.
5. Laat 5 Sims voor het podium zitten. Sims gaan meestal al automatisch zitten op de stoelen, maar dat is niet voldoende om deze opdracht te halen. Ze moeten ook de vergadering bijwonen (interactie met de stoel). Je kan na het behalen van deze opdracht de taken om de vergadering bij te wonen weer annuleren zodat je eventueel je Sims wat anders kan laten doen.
6. Leid de stadsvergadering (12 uren en 30 minuten).
7. Maak een espresso (30 seconden).
8. Protesteer op het podium (30 minuten).
9. Powerpuntpresentatie. Laat een van je Sims een presentatie op het schoolbord geven (4 uren).
10. Laat een tiener de piraat bekijken (15 minuten). De piraat staat voor het buurtcentrum.
11. Laat een tiener met de piraat praten (7 seconden).
12. Praat (opnieuw) met de piraat (8 uren).
13. Laat een tiener een toespraak houden op het podium (6 uren).
14. Doorzoek Simstad om de piraat te vinden. Ga naar het park.
15. Roep een tienersim naar het park.
16. Verstoppen in het openbaar toilet in het park (18 uren en 30 minuten).
17. Naar logboek vragen. Laat je tienerSim de piraat naar het logboek vragen (de piraat is nog steeds in het park) (1 dag).
18. Bekijk het piratenlogboek (3 seconden, klik op de piraat om het logboek te bekijken).
19. Los het eerste raadsel op. Klik op het standbeeld van de denkende man in het park en kies de interactie ‘naar aanwijzingen zoeken’ (2 minuten). Je krijgt dan de geheime boodschap waar het antwoord in staat.
20. Grappen maken met de piraat (45 minuten).
21. Laat een tienersim met een vriend of vriendin over piraten praten (15 uren).
22. Vind de piraat. De piraat is bij de stallen op het mysterieuze eiland.
23. Zeg de piraat gedag met een tienerSim (5 minuten).
24. Los het tweede raadsel op. Ga naar het sneeuwpark en steek de open haard aan. Je zal nu een melding krijgen dat je halverwege het oplossen van dit raadsel bent. Ga nu naar het zwemcentrum. Bij de fontein met de olifant ligt een cadeau, klik erop en kies de interactie aanwijzing openen (12 seconden). Het antwoord op de tweede raadsel zal je dan te zien krijgen. Ga nu terug naar de stallen en vertel de piraat het juiste antwoord (12 uren).
25. Laat een tiener met de piraat dansen (30 minuten).
26. Vraag de piraat waarom hij van streek is (interactie praten, 3 minuten).
27. Overtuig de piraat (10 uren en 30 minuten). Kies een willekeurige optie. Het maakt niet uit welke je kiest.
28. Tik op de eeuwenoude godin op het mysterieuze eiland.
29. Stuur jouw tienersim naar het park.
30. Afscheid nemen (11 uren).

Bron: Pinguintech
DaniqueTori
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2014, 22:47
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door DaniqueTori »

tarac schreef:
DaniqueTori schreef:Ik moet de opdrachten van de piraten doen. Ik ben bij de powerpuntpresentatie en moet een presentatie op een schoolbord houden. Weet iemand hoe :vraagteken:
De piraat en zijn godin walkthrough
1. Bezoek het mysterieuze eiland.
2. Roep 5 Sims bijeen bij het buurtcentrum. Het buurtcentrum is het openbare gebouw vlakbij de brug naar het mysterieuze eiland waar je onder meer de hobby karate kan uitvoeren.
3. Stuur een tiener naar het buurtcentrum.
4. Laat een tiener een zeelied op de piano spelen (8 minuten). Er staat een piano voor het buurtcentrum waarop je tiener kan spelen.
5. Laat 5 Sims voor het podium zitten. Sims gaan meestal al automatisch zitten op de stoelen, maar dat is niet voldoende om deze opdracht te halen. Ze moeten ook de vergadering bijwonen (interactie met de stoel). Je kan na het behalen van deze opdracht de taken om de vergadering bij te wonen weer annuleren zodat je eventueel je Sims wat anders kan laten doen.
6. Leid de stadsvergadering (12 uren en 30 minuten).
7. Maak een espresso (30 seconden).
8. Protesteer op het podium (30 minuten).
9. Powerpuntpresentatie. Laat een van je Sims een presentatie op het schoolbord geven (4 uren).
10. Laat een tiener de piraat bekijken (15 minuten). De piraat staat voor het buurtcentrum.
11. Laat een tiener met de piraat praten (7 seconden).
12. Praat (opnieuw) met de piraat (8 uren).
13. Laat een tiener een toespraak houden op het podium (6 uren).
14. Doorzoek Simstad om de piraat te vinden. Ga naar het park.
15. Roep een tienersim naar het park.
16. Verstoppen in het openbaar toilet in het park (18 uren en 30 minuten).
17. Naar logboek vragen. Laat je tienerSim de piraat naar het logboek vragen (de piraat is nog steeds in het park) (1 dag).
18. Bekijk het piratenlogboek (3 seconden, klik op de piraat om het logboek te bekijken).
19. Los het eerste raadsel op. Klik op het standbeeld van de denkende man in het park en kies de interactie ‘naar aanwijzingen zoeken’ (2 minuten). Je krijgt dan de geheime boodschap waar het antwoord in staat.
20. Grappen maken met de piraat (45 minuten).
21. Laat een tienersim met een vriend of vriendin over piraten praten (15 uren).
22. Vind de piraat. De piraat is bij de stallen op het mysterieuze eiland.
23. Zeg de piraat gedag met een tienerSim (5 minuten).
24. Los het tweede raadsel op. Ga naar het sneeuwpark en steek de open haard aan. Je zal nu een melding krijgen dat je halverwege het oplossen van dit raadsel bent. Ga nu naar het zwemcentrum. Bij de fontein met de olifant ligt een cadeau, klik erop en kies de interactie aanwijzing openen (12 seconden). Het antwoord op de tweede raadsel zal je dan te zien krijgen. Ga nu terug naar de stallen en vertel de piraat het juiste antwoord (12 uren).
25. Laat een tiener met de piraat dansen (30 minuten).
26. Vraag de piraat waarom hij van streek is (interactie praten, 3 minuten).
27. Overtuig de piraat (10 uren en 30 minuten). Kies een willekeurige optie. Het maakt niet uit welke je kiest.
28. Tik op de eeuwenoude godin op het mysterieuze eiland.
29. Stuur jouw tienersim naar het park.
30. Afscheid nemen (11 uren).

Bron: Pinguintech

Dankje, maar dit zijn de opdrachten, en ik weet niet hoe ik ze uit moet voeren x3
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

DaniqueTori schreef:
Dankje, maar dit zijn de opdrachten, en ik weet niet hoe ik ze uit moet voeren x3
Wanneer je in mijn bericht op de link pinguintech klikt zie er plaatjes bij, misschien wordt het dan duidelijker.
DaniqueTori
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2014, 22:47
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door DaniqueTori »

tarac schreef:
DaniqueTori schreef:
Dankje, maar dit zijn de opdrachten, en ik weet niet hoe ik ze uit moet voeren x3
Wanneer je in mijn bericht op de link pinguintech klikt zie er plaatjes bij, misschien wordt het dan duidelijker.
Die had ik helemaal niet gezien, dankje!
Jiskjewestra
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Jiskjewestra »

Hallo. Ik ben met opdracht bezig bij de buren. Zet je sim in slaapstand bij de buren. Maar ik heb hem alle slaap mogelijk heden gedaan. Maar dat helpt niet. Weten julie hoe ik het wel kan doen.
x-angelala-x
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2014, 13:03
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door x-angelala-x »

Jiskjewestra schreef:Hallo. Ik ben met opdracht bezig bij de buren. Zet je sim in slaapstand bij de buren. Maar ik heb hem alle slaap mogelijk heden gedaan. Maar dat helpt niet. Weten julie hoe ik het wel kan doen.
Je moet je sims 1 hele dag laten slapen, dus 24uur
lotje32
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2014, 11:29
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door lotje32 »

hallo!

ik ben bezig met de missie 'levensdromen en nalatenschap' en ik moet dus een levensdroom laten uitkomen.
die levensdroom is: 'ik wil een heleboel wetenschappelijke doorbraken bereiken in het bad'; dit geldt bij een senior.
maar hoe doe je dat? weet iemand hoe je die levensdroom moet vervullen? ik wil echt doordoen met de missie maar dat gaat niet voordat ik een levensdroom vervul.
HELP ME! :vraagtekensmilie: :vraagteken:

!!!
Manuela
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2014, 17:14
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Manuela »

Even een vraag, ik moet 3 sims laten speculeren. Hoe doe ik dat?
Xxx :duimomhoog:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Bee »

Manuela schreef:Even een vraag, ik moet 3 sims laten speculeren. Hoe doe ik dat?
Xxx :duimomhoog:
Volgens mij moet je dan 3 sims rond de eettafel op een stoel laten zitten en dan kiezen voor 'speculeren'
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
brita
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2014, 13:35
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door brita »

Hallo,
Ik moet eieren plant door middel van de eierplant. Ik kan deze alleen nergens vinden.
Groetjes Brita
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

brita schreef:Hallo,
Ik moet eieren plant door middel van de eierplant. Ik kan deze alleen nergens vinden.
Groetjes Brita
Dan kan je ook lang zoeken want:
Eierplant (eggplant) is een aubergine
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims Freeplay”