Vragen over Freeplay

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot de Sims Freeplay.
Wanneer je een antwoord geeft, quote dan ook de vraag.
brita
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2014, 13:35
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door brita »

Dank je kan ik weer verder.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Jiskjewestra schreef:Hallo. Ik ben met opdracht bezig bij de buren. Zet je sim in slaapstand bij de buren. Maar ik heb hem alle slaap mogelijk heden gedaan. Maar dat helpt niet. Weten julie hoe ik het wel kan doen.
Het is overwinteren, duurt 1 dag.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Weet iemand hoe je een sneeuwpark bouwt? Ik heb de weermachine die sneeuw maakt!

Oplossing: Naar de map gaan en dan aan de linkerkant bij het brandweer station in de buurt, kun je het sneeuwpark bouwen
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Anoniempjeee schreef:
Ik heb de opdrachten af van het stuk: ' warme kleding voor je sims '. Maar waar kan ik die kleding vinden? Het staat namelijk niet bij een kledingkast. Alvast bedankt!

Oplossing: Voor die kleding moet je naar je kledingwinkel!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Geplaatst op het oude forum door Yvonne61

Weet iemand hoe lang het kan duren, eer je de sleutel vindt om naar boven te kunnen in het Sneeuwpark?

Ik heb mijn antwoord gevonden, ik moet alle schaatsmedailles hebben. Ik dacht dat dat er maar 9 waren, maar het zijn er 12. Oeps...
Jiskjewestra
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Jiskjewestra »

x-angelala-x schreef:
Jiskjewestra schreef:Hallo. Ik ben met opdracht bezig bij de buren. Zet je sim in slaapstand bij de buren. Maar ik heb hem alle slaap mogelijk heden gedaan. Maar dat helpt niet. Weten julie hoe ik het wel kan doen.
Je moet je sims 1 hele dag laten slapen, dus 24uur
Bedankt het is gelukt :duimomhoog:
denise
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2014, 02:02
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door denise »

Hallo allemaal :)

Ik heb mij hier aangemeld omdat ik wat vragen heb mbt the sims freeplay.

Qua opdrachten snap ik het meeste wel maar nu is het dus zo dat ik naar mijn buren moet gaan en dan bij 2 van de 24 buren de melding krijg: deze buur heeft een nieuwere versie van the sims werk jou app eerst bij ( of zoiets iig ) dus dan heb ik een verouderde versie en kan ik niet bij die buren op bezoek terwijl daar juist de meeste opties en mogelijkheden zijn :P

Maar nu zie ik dus nergens de mogelijkheid om mijn sims bij te werken, zowel bij mijn samsung tablet en dan bij instellingen zie ik geen update functie en ook niet bij playstore. Of ik nou automatisch updaten doe of niet ik krijg nergens de mogelijkheid te zien om het spel te updaten. Zie dat dus wel bij ander apps.

Ik zie wel dat ie een tijdje geleden automatisch is bijgewerkt maar nog steeds kan ik dus niet naar die buren gaan heb mijn tablet al meerdere keren opnieuw opgestart dus wat kan ik doen? Iemand een idee?
Jiskjewestra
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Jiskjewestra »

Hallo ik moet bij de buren een krop sla lenen. Maar hoe ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Bee »

denise schreef:Hallo allemaal :)

Ik heb mij hier aangemeld omdat ik wat vragen heb mbt the sims freeplay.

Qua opdrachten snap ik het meeste wel maar nu is het dus zo dat ik naar mijn buren moet gaan en dan bij 2 van de 24 buren de melding krijg: deze buur heeft een nieuwere versie van the sims werk jou app eerst bij ( of zoiets iig ) dus dan heb ik een verouderde versie en kan ik niet bij die buren op bezoek terwijl daar juist de meeste opties en mogelijkheden zijn :P

Maar nu zie ik dus nergens de mogelijkheid om mijn sims bij te werken, zowel bij mijn samsung tablet en dan bij instellingen zie ik geen update functie en ook niet bij playstore. Of ik nou automatisch updaten doe of niet ik krijg nergens de mogelijkheid te zien om het spel te updaten. Zie dat dus wel bij ander apps.

Ik zie wel dat ie een tijdje geleden automatisch is bijgewerkt maar nog steeds kan ik dus niet naar die buren gaan heb mijn tablet al meerdere keren opnieuw opgestart dus wat kan ik doen? Iemand een idee?
Ik heb even gekeken op internet en ik kan er ook zeer weinig over terugvinden. Ik vond wel deze link:
http://help.ea.com/en/article/sims-free ... eshooting/

Wat je denk ik het beste kunt doen is je voortgang opslaan 'op de cloud' en dan je spel grondig verwijderen en opnieuw installeren. Meestal werkt dat het beste.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Inkie067
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 nov 2014, 17:01
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Inkie067 »

Ik speel sims op de iPad, maar op mijn werk op mijn Samsung telefoon, volgens mij komt het door RED. Dit heb je niet bij de playstore, ik verwacht als dat is afgelopen als RED voorbij is. Kan op mijn telefoon mijn voortgang niet updaten via de cloud, krijg dezelfde foutmelding als jou dan.
Ik speel sims freeplay
Beethoven17

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Beethoven17 »

deze twee opdrachten lukken niet! een peuter met een sim laten praten/ en /ga joyriden op een opblaasbaar speeltje in het zwembad bij de buren
als ik deze laatste doe kom ik wel op joyriden maar sim gaat meteen uit zwembad????
wie kan me helpen? :) groetjes lia
Gebruikersavatar
Inkie067
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 nov 2014, 17:01
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Inkie067 »

Het antwoord op je tweede vraag weet ik denk ik wel. Is het zwembad vies?
Je andere is denk ik dat je je volwassene met de peuter moet laten praten en niet andersom
Ik speel sims freeplay
Htp
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 nov 2014, 22:41
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Htp »

Bee schreef:
Manuela schreef:Even een vraag, ik moet 3 sims laten speculeren. Hoe doe ik dat?
Xxx :duimomhoog:
Volgens mij moet je dan 3 sims rond de eettafel op een stoel laten zitten en dan kiezen voor 'speculeren'

Of ze alle drie in een fauteuil zetten werkt ook.
Bea wilken
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2014, 15:32
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Bea wilken »

Voor de kerstbeer moet je je gezicht wassen in de gootsteen. deze opdracht staat er niet bij hoe moet dat???
Bvd. Bea
anneke1
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 nov 2014, 10:05
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door anneke1 »

hoe laat ik 10 sims inspireren
gr anneke
Bea wilken
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2014, 15:32
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Bea wilken »

GEVONDEN!!!
Gezicht wassen moet in de skie hut. Kan maar 1x. Volgende opdracgt moet ook daar gebeuren.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

anneke1 schreef:hoe laat ik 10 sims inspireren
gr anneke
Zorg dat je een weermachine hebt
Laat het stormen en laat een Sim zonder beschutting in in de gietregen staan. Wacht tot de bliksem de Sim treft. Hij/zij is dan onmiddellijk geinspireerd.
Darkdragon
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2014, 16:54
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Darkdragon »

Hallo iedereen,

Even een vraagje? Ik doe nu de Quest: Een buitenaards concept: Weermachines. Nu moet ik naar ufo's zoeken in het park, maar ik heb geen telescoop staan in het park. Ik heb me de touwtjes gezocht van dichtbij, maar niet te vinden. Ik heb ook geprobeerd een Sim in zijn tuin door de telescoop te kijken, daarna naar het park te gaan, maar dit werkt ook niet. Ik heb zelfs geprobeerd mijn telescoop in mijn inventaris te doen, maar niks.. Weet iemand hoe dit kan :vraagtekensmilie:

Groetjes!
~When one becomes old and wise, one must first be young and stupid~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

Darkdragon schreef:Hallo iedereen,

Even een vraagje? Ik doe nu de Quest: Een buitenaards concept: Weermachines. Nu moet ik naar ufo's zoeken in het park, maar ik heb geen telescoop staan in het park. Ik heb me de touwtjes gezocht van dichtbij, maar niet te vinden. Ik heb ook geprobeerd een Sim in zijn tuin door de telescoop te kijken, daarna naar het park te gaan, maar dit werkt ook niet. Ik heb zelfs geprobeerd mijn telescoop in mijn inventaris te doen, maar niks.. Weet iemand hoe dit kan :vraagtekensmilie:

Groetjes!
Ik speel zelf geen sims freeplay maar heb er dit over kunnen vinden op internet
Times may vary depending on the star rating an item has.
Search for ufos in the park- 1 day (using the telescope in the middle of the park)
Be nice to an alien- 1 minute
Become friends with an alien (to bring him to your house, use the simtracker and click the whistle)
Go to park
End is nigh on soapbox- 12 hours (in park)
Become best friends with an alien
Browse internet- 4 minutes
Be nice to Osiris (the alien)- 1 minute
Spend 16,000 on electronics
Hibernate- 1 day
Negotiate with a sim eating plant- 3 minutes(shortest time for sim eating plant is 45 minutes, put a few on at once incase you don’t get the sim eating plant the first time around)
Read fine literature- 12 hours
Warn simanity- 1 day
Make a herbal tea- 2 minutes (if blue footprints appear read this: https://thegirlwhogames.wordpress.com/2 ... d-crosses/)
Watch a movie marathon- 8 hours
Be rude to Osiris- 10 seconds
Woohoo- 5 minutes
Deep sleep- 6 hours 30 minutes
Buy a world globe
Plot world domination- 10 hours
Be funny to Osiris- 10 seconds
Play electronica on stereo- 3 minutes
Darkdragon
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2014, 16:54
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Darkdragon »

Die had ik toevallig ook gevonden:D er staat alleen dat je inderdaad een dag naar aliens moet zoeken in het park met een telescoop, maar juist die kan ik niet vinden:)
~When one becomes old and wise, one must first be young and stupid~
Htp
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 nov 2014, 22:41
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Htp »

Beethoven17 schreef:deze twee opdrachten lukken niet! een peuter met een sim laten praten/ en /ga joyriden op een opblaasbaar speeltje in het zwembad bij de buren
als ik deze laatste doe kom ik wel op joyriden maar sim gaat meteen uit zwembad????
wie kan me helpen? :) groetjes lia
Voor joyriden moet je misschien eerst het zwembad schoonmaken.
Darkdragon
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2014, 16:54
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door Darkdragon »

Echt ongelofelijk! Ik zoek 2 dagen in dat park, helemaal niks, kijk ik vandaag, gewoon 2 telescopen! Dus met zware vertraging, ik hoop dat ik nog op tijd ben voor de winterkleding :grijns:
Bedankt allemaal die mee hebben gezocht :duimomhoog: :duimomhoog:
~When one becomes old and wise, one must first be young and stupid~
Corpeet21
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2014, 19:49
Contacteer:

Peuter hobby

Bericht door Corpeet21 »

Ik zie bij de hobbies ook iets staan voor peuters om uiteindelijk allerlei knuffels te krijgen en een speelhuisje te ontgrendelen. Heel leuk hoor, maar wat moet je peuter doen om aan die hobby te voldoen? :grijns:
A thousand faces pass you by, you never look into their eyes. :paranoia:
anneke1
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 nov 2014, 10:05
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door anneke1 »

ik heb een opdracht laat een jonge sim op de glijbaan spelen
en als ik de glijbaan aanklik kan ik alleen de glijbaan gebruiken
hoe moet ik dat nu gaan doen
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vragen over Freeplay

Bericht door tarac »

anneke1 schreef:ik heb een opdracht laat een jonge sim op de glijbaan spelen
en als ik de glijbaan aanklik kan ik alleen de glijbaan gebruiken
hoe moet ik dat nu gaan doen
Je moet niet een gewone glijbaan gebruiken, maar een waterbaan die op de grond ligt. Deze kan je kopen in de woonwinkel bij de jonge sim item.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims Freeplay”