Cheats sims freeplay

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot de Sims Freeplay.
Wanneer je een antwoord geeft, quote dan ook de vraag.
Plaats reactie
trudy aal
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2015, 17:52
Contacteer:

Cheats sims freeplay

Bericht door trudy aal »

Hallo allemaal
Ik speel sims 3 op mijn mobiel.
Nu wil.ik graag weten of het mogelijk is om ook cheats via je mobiel te verkrijgen. Ik krijg nl geen toetsenbord zichtbaar onder het spelen. En als ik een toetsenbordje aansluit dan lukt het ook niet.
Iemand tips?
Ik ben nieuw hier en speel nog niet zo lang. Ben bij level 12
Simslovrtje
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2016, 19:57
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door Simslovrtje »

Je kan niet "echt" cheaten maar als je de tijd vooruit zet in je telefoon verstrijkt er tijd in je spel? Ik weet het niet helemaal zeker. Ik zou het zeker even googelen!
sims is best geam :lekkerpuh:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door Sven »

Er zijn geen cheats voor Freeplay, helaas.
Alle manieren om te cheaten in Freeplay zijn overigens illegaal, omdat je dan bezig bent met hacken.
Dit is een ander verhaal bij de normale Sims games natuurlijk.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door BanaanZombie »

Dit topic is uit januari 2015
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door Skai »

BanaanZombie schreef:Dit topic is uit januari 2015
Des te zieliger dat je hier dus kennelijk een jaar moet wachten op een mogelijk antwoord :lekkerpuh:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door BanaanZombie »

Dat vind ik dan ook wel weer een beetje lullig want je weet zelf volgens mij ook wel dat dat bij de meeste topics niet zo is. Als wij het antwoord weten reageren we gelijk
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door Sven »

Huh, dat had ik niet eens door.
Skai schreef:
BanaanZombie schreef:Dit topic is uit januari 2015
Des te zieliger dat je hier dus kennelijk een jaar moet wachten op een mogelijk antwoord :lekkerpuh:
We zien veel, maar helaas niet alles.
Soms dan zien we een topic over het hoofd of we vergeten te reageren.
Het is wel een behoorlijke uitzondering dat je hier een jaar moet wachten op een antwoord, normaal krijg je altijd binnen een dag een antwoord.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door Skai »

Huh, het was maar als grapje bedoelt hoor! Bedoel er helemaal niks lulligs mee ;) Het viel me gewoon op dat er hiervoor dus nog niet gereageerd was.
Ik wilde jullie echt niet aanvallen omdat jullie niet zouden reageren - in tegendeel, ik vind juist dat er normaal gesproken altijd heel vlot wordt gereageerd inderdaad!
Dus bij deze maar een shout out voor de mensen die dag en nacht klaar staan voor dit forum :grijns:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Cheats sims freeplay

Bericht door Sven »

Skai schreef:Huh, het was maar als grapje bedoelt hoor! Bedoel er helemaal niks lulligs mee ;) Het viel me gewoon op dat er hiervoor dus nog niet gereageerd was.
Ik wilde jullie echt niet aanvallen omdat jullie niet zouden reageren - in tegendeel, ik vind juist dat er normaal gesproken altijd heel vlot wordt gereageerd inderdaad!
Dus bij deze maar een shout out voor de mensen die dag en nacht klaar staan voor dit forum :grijns:
Geen enkel probleem! Het was eigenlijk al duidelijk dat het om een grapje ging, dus er is niets aan de hand ;)
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims Freeplay”