Het Grote Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Sven
Forumbeheerder

Re: Het Grote Offtopic Topic

Berichtdoor Sven » 23 Nov 2017, 20:45

garapoes schreef:Het valt mij echt op dat na al die jaren nog best weinig bekend is over de Sims 4 qua tips en trucs. Als je bijvoorbeeld kijkt op de Engelstalige Wikipagina van de Sims, dan hebben de Sims 1 (ja zelfs die), 2 en 3 ontzettend veel informatie over van alles en nog wat en van de Sims 4 nog heel weinig.

Tja niet heel belangrijk ofzo maar ik hou echt van informatie en dingetjes opzoeken.

Klopt, en ik denk dat dat voornamelijk komt door (1) de leeftijd van de Sims 4 en (2) de populariteit van de Sims 4. De leeftijd omdat het nog een paar jaartjes te gaan heeft, alle andere Sims-games zijn ouder en mensen hebben meer tijd gehad om daarover te schrijven. De populariteit is denk ik de belangrijkste reden. Sims 1, 2 en 3 waren echt heel erg populair, ik denk dat iedereen op het forum wel ervaring heeft met in ieder geval twee van deze Sims-versies. Vooral Sims 3 is heel populair geworden vanwege de vele manieren waarop je dingen in het spel kon aanpassen (kleurenwiel e.d.) en de open wereld. En ja, een spel dat veel gespeeld wordt krijgt ook al snel veel handleidingen.

Sims 4 is gewoon niet heel populair. Zat mensen die het spelen hoor, maar door het gebrek aan uitbreidingen die de spelers belangrijk vinden (er zijn nog zat die menen dat Sims 4 gewoon te weinig content heeft) en doordat er nog veel mensen blijven hangen bij de Sims 3 wil het niet echt van de grond komen.
"καὶ θάνατος δὴ κατὰ ταὐτὰ ὁ μὲν κατὰ νόσους καὶ ὑπὸ τραυμάτων γιγνόμενος ἀλγεινὸς καὶ βίαιος, ὁ δὲ μετὰ γήρως ἰὼν ἐπὶ τέλος κατὰ φύσιν ἀπονώτατος τῶν θανάτων καὶ μᾶλλον μεθ᾽ ἡδονῆς γιγνόμενος ἢ λύπης." -Plato, Timaeus
BanaanZombie
Staflid

Berichtdoor BanaanZombie » 31 Dec 2017, 16:57

Alvast een fijne jaarwisseling!
Voorzichtig met vuurwerk en denk om de dieren!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the one you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
ElvisFannetjeh
Gebruiker

Berichtdoor ElvisFannetjeh » 01 Jan 2018, 21:31

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Een goede gezondheid (hoe ouder ik word hoe meer ik dit apprecieer en begrijp waarom mensen dit zeggen), veel simsplezier en (dat is dan eigenlijk een beetje voor mijzelf) een jaar zonder computerproblemen (want dat is niet goed voor mijn mentale gezondheid heb ik gemerkt!)
Afbeelding
garapoes
Gebruiker

Berichtdoor garapoes » 13 Jan 2018, 21:36

Ik heb opeens weer zin om Sims 2 te spelen met de orginele personages zoals Julia en Romeo etc, binnenkort maar eens doen! Nog even en dan heb ik 2 weken vrij.

Zal wel even wennen zijn die omschakeling van 4 naar 2.
BanaanZombie
Staflid

Berichtdoor BanaanZombie » 14 Jan 2018, 13:17

Dat probeerde ik ook ern poosje terug, sima 2 spelen omdat ik Op Reis mis. Ik heb het opgegeven, ik miste teveel haha

When you're with the one you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 14 Jan 2018, 16:15

BanaanZombie schreef:Dat probeerde ik ook ern poosje terug, sima 2 spelen omdat ik Op Reis mis. Ik heb het opgegeven, ik miste teveel haha

Je kunt heel eenvoudig de Sims-2 uptodate installeren via ZLorigin.
Daarna kun je het probleemloos, zonder enige extra handeling, off-line spelen. (Zclient en ZLOrigin niet meer nodig)
BanaanZombie
Staflid

Berichtdoor BanaanZombie » 14 Jan 2018, 17:42

Oh nee installeren waa easy cake. Ik bedoel missen niet als in dat het pakket er niet in zit, ik bedoel het als het gevoel. Ik heb het spelen opgegeven, omdat ik in het spel zelf teveel miste vergeleken met de sims 3 en 4

Terug naar “Praten”