Het Grote Lente Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Het viel helaas wel enigzins tegen want het was veel korter dan we dachten. (We kregen vrij weinig te zien). Verder Marco Borsato een hand gegeven en Wendy van DIjk bijna omver gelopen haha. Wel jammer dat ik echt precies allemaal al wist wie wat ging zingen etc. Was wel top secret, we mochten absoluut geen foto's of video's maken. Wat wel begrijpelijk is though.

Het was gewoon toeval want ik had nog nooit een aflevering gezien, een vriendin van me had kaartjes gewonnen en had mij mee gevraagd haha. Ben jij het eens met de uitslag? Ik vond zelf die Robin echt way better.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Ik vond Robin H er met kop en schouders boven uit steken. Bij haar vergeleken hadden Joy en zeker Lucas maar een vlakke stem.
Lucas was naar mijn mening de minste van de drie, maar ja, het is een jongen en er stemmen nu eenmaal meer meisjes dan jongens in dergelijke programma's.
Joy had zich te veel aan haar coach gespiegeld, het leek wel of ze met botox was geïnjecteerd.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Ben ik de enige die The Voice Kids HAAT?
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ik haat het niet, maar ik ga het nooit van mijn leven kijken.
Ik hou sowieso niet van talentenjacht programma dingen. Veel programma's op RTl spreken mij trouwens niet echt aan... zeker die programma's met die sentimentele presentator waarvan ik de naam niet meer weet (die van Help Mijn Man is Klusser enzo) zijn echt afschuwelijk.
Om maar te zwijgen over die SBS6 waarin alle geheimen en dingen van bekende Nederlanders aan de grote klok worden gehangen...

Ik hou niet echt van de Nederlandse TV, er komt nooit echt iets interessants. Zelfs National Geographic valt me de laatste tijd een beetje tegen. Kijk er een dag naar, en je kent alle Nazi-officieren uit je hoofd omdat ze het voornamelijk over WO II hebben.

Doet me opeens denken aan een of ander kinderprogramma op NPO 3. De Beste Vriendenquiz, moeten mensen van 10/11/12 jaar allemaal vragen beantwoorden. Altijd grappig om te zien hoe weinig kinderen nog weten. Komt er een video-fragment over een helikopter die ergens overheen vliegt, is de vraag: waar vliegt de helikopter overheen? Dat is overduidelijk de Chinese muur, zegt er een of ander kind dat ze in Duitsland zijn.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Ik ''haat'' het niet. Ik had het gewoon nog nooit gekeken. Ik geloof al die zang programma's onderhand wel. Ik kijk de laatste tijd sowieso niet veel meer TV. Zoals Sven al zegt, SBS6 is de meeste waardeloze zender die er is. Maar bijvoorbeeld ''Alles mag op vrijdag'' of zo van RTL4 vind ik dan weer wel heel leuk. En als ik TV kijk kijk ik ook National Geographic en het is altijd dat Nazi Megastructures.

En ik wist gisteren gelijk weer waarom The Voice Kids nooit keek, die Robin had gewoon moeten winnen, wat kon die zingen zeg. Ik vond Lucas ook niet goed, maar ja al die tienermeisjes die inderdaad stemmen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Behalve het nieuws van RTL om 19.30 uur en van de NOS om 20.00 kijk ik vrijwel geen TV, ja schaatsen en wielrennen.
Maar al die flut-quizzen, talentenjachten en zeker die gewild lollige programma's, NEE !
Toevallig stond de TV nog aan na de hond uitlaten en zodoende zag ik voor de 1e keer Voice-kids.
Als eerste kwam Robin H en toen was mijn belangstelling gewekt, maar alles wat na haar optrad was die belangstelling eigenlijk al niet meer waard.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Ik hou echt niet van de voice runderschnitzel (zoals ik de voice kids noem), ik vindt het niet leuk dat ze de liedjes af en toe flink verpesten.
Over het algemeen hou ik niet erg van de tv, wat vooral te danken is aan het feit dat mijn jongere zusjes verslaafd zijn aan dat stomme nickeFAILeon.
Waar is de tijd gebleven dat ik wist waar ik discovery channel op de zenderlijst kon vinden!
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ik kijk eigenlijk ook geen TV. Af en toe zelf iets, op Netflix ofzo.
Soms als we bij de TV eten (wat godzijdank zelden gebeurt) dan kijken we OF een programma waarin een auto wordt herbouwd enzo, dat is wat mijn vader helemaal geweldig vindt of we kijken een of ander huizenjacht-achtig programma. Beide dingen vind ik zelf niks aan, maar verder is er ook niks dat we kunnen kijken of willen kijken.
We hebben wel zo'n Chromecast, en dan kan je bijvoorbeeld NPO gemist "casten" op de TV, dat kan dan gewoon met je smartphone of tablet. Werkt ook met Netflix etc., dus als we echt niets weten...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

De reden waarom ik The Voice Kids haat is omdat ik zingende kinderen niet om aan te horen zijn. Het doet werkelijk pijn aan mijn oren. Als er dan eentje goed, is die meestal 15 jaar of ouder. Ze gaan ook een nieuw programma maken, NOG een talentenjacht voor KINDEREN. Zend dat dan uit in de middag, waar de kinderen ook lekker naar kunnen kijken, in plaats van rond half negen waardoor wij weer niks te kijken hebben.
Voor de rest kijk ik wel heel veel naar RTL4, 5 en de publieke omroep. Maar inderdaad zelden naar SBS6.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ik was een paar dagen geleden bij een vriend van me, en die heeft zo'n Wii U. En de Wii U heeft vrij weinig games die wij, PC gamers (meeste van ons denk ik), ook hebben. Heel veel platformers, en van die level-based games. En dan ga je opeens de oude games missen die ik op de PlayStation 1 had gespeeld.
Ik ben normaal heel erg van de open-world games zoals Skyrim, Just Cause 2, Far Cry etc., maar nu mis ik toch een beetje die platformers. Heb gisteren maar Rayman Legends gekocht, echt een fantastisch spel (vooral de music levels, zoek maar op op youtube), maar ik denk dat ik toch dat ik maar weer eens Crash Bandicoot en Rayman 1 moet gaan zoeken...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Sven schreef:Ik was een paar dagen geleden bij een vriend van me, en die heeft zo'n Wii U. En de Wii U heeft vrij weinig games die wij, PC gamers (meeste van ons denk ik), ook hebben. Heel veel platformers, en van die level-based games. En dan ga je opeens de oude games missen die ik op de PlayStation 1 had gespeeld.
Ik ben normaal heel erg van de open-world games zoals Skyrim, Just Cause 2, Far Cry etc., maar nu mis ik toch een beetje die platformers. Heb gisteren maar Rayman Legends gekocht, echt een fantastisch spel (vooral de music levels, zoek maar op op youtube), maar ik denk dat ik toch dat ik maar weer eens Crash Bandicoot en Rayman 1 moet gaan zoeken...
Ik had ook Rayman op de PC en die heb ik helemaal grijs gespeeld. Super leuk spel. Wat ook erg leuk was was De Smurfen voor op de PS1. Had ik zelf niet, maar mijn buurmeisje wel. Wij gingen daar vaak heen om dat spel te spelen haha. Mijn favoriete spel blijft toch wel 102 Dalmatiërs voor de PS1. Fantastische game.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik was altijd dol op spyro haha
En kom op, mario blijft leuk
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Lurania »

Mario vind ik ook leuk ja! Wij hebben nooit een console gehad maar ik ben erachter gekomen dat je met een programma (Dolphin) een Wii kunt emulaten dus nu speel ik het soms op mijn computer <3
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Pomerani schreef:De reden waarom ik The Voice Kids haat is omdat ik zingende kinderen niet om aan te horen zijn. Het doet werkelijk pijn aan mijn oren. Als er dan eentje goed, is die meestal 15 jaar of ouder. Ze gaan ook een nieuw programma maken, NOG een talentenjacht voor KINDEREN. Zend dat dan uit in de middag, waar de kinderen ook lekker naar kunnen kijken, in plaats van rond half negen waardoor wij weer niks te kijken hebben.
Voor de rest kijk ik wel heel veel naar RTL4, 5 en de publieke omroep. Maar inderdaad zelden naar SBS6.
Wow, sorry maar dat is wel heel overdreven.

En Sven! Doe eens wat research naar Ori and the Blind Forest! Ook een mega leuk spel. Als je meer van die platform games wil spelen moet je je eens wat verdiepen in indie games. Child of Light is ook een hele leuke.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik vind the voice kids juist leuk (leuker dan de normsle zelfs) omdat ik me er echt over kan verbazen hoe goed die kids kunnen zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Inderdaad! Ik keek dan de finale en ik zat echt van (voornamelijk bij die Robin), ''hùh, hoe kan dit?!'' haha.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Er was ook zo'n heel jong meisje, de jongste volgens mij, en sie was zooooo goed. Zij ging ook door met de battles maar niet naar de finale. Ik kreeg echt kippenvel bij de battles. En dan ben je 8 ofzo? En dan kun je al zo goed engels en zooooo'n stem
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Ik weet wie je bedoelt Banaanzombie, Florence heet ze volgens mij.
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Femke schreef:
Pomerani schreef:De reden waarom ik The Voice Kids haat is omdat ik zingende kinderen niet om aan te horen zijn. Het doet werkelijk pijn aan mijn oren. Als er dan eentje goed, is die meestal 15 jaar of ouder. Ze gaan ook een nieuw programma maken, NOG een talentenjacht voor KINDEREN. Zend dat dan uit in de middag, waar de kinderen ook lekker naar kunnen kijken, in plaats van rond half negen waardoor wij weer niks te kijken hebben.
Voor de rest kijk ik wel heel veel naar RTL4, 5 en de publieke omroep. Maar inderdaad zelden naar SBS6.
Wow, sorry maar dat is wel heel overdreven.

En Sven! Doe eens wat research naar Ori and the Blind Forest! Ook een mega leuk spel. Als je meer van die platform games wil spelen moet je je eens wat verdiepen in indie games. Child of Light is ook een hele leuke.
Toch is het zo. Sowieso 90% van de kids die hieraan meedoen vind ik niet om aan te horen. De meesten doen alleen maar mee omdat ze 'beroemd en rijk' willen worden. Kan ik echt niet uitstaan hoor.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Pomerani schreef: Toch is het zo. Sowieso 90% van de kids die hieraan meedoen vind ik niet om aan te horen. De meesten doen alleen maar mee omdat ze 'beroemd en rijk' willen worden. Kan ik echt niet uitstaan hoor.
Die kinderen die beroemd en rijk willen worden zijn idd vervelend, maar het gezang valt op zich wel mee volgens mij. Tenminste, als ik het hoor, dan is het echt niet heel erg.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Je hebt er altijd van die bijdehandjes bij zitten inderdaad, daar kan ik ook niet tegen. Maar ik vind dat de meeste toch echt wel goed kunnen zeggen en ze zijn echt niet allemaal irritant. Sommige (bijvoorbeeld die Joy) heeft volgens mij puur meegedaan op aandringen van haar ouders en vrienden en is toevallig ver gekomen.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Femke schreef:Je hebt er altijd van die bijdehandjes bij zitten inderdaad, daar kan ik ook niet tegen. Maar ik vind dat de meeste toch echt wel goed kunnen zeggen en ze zijn echt niet allemaal irritant. Sommige (bijvoorbeeld die Joy) heeft volgens mij puur meegedaan op aandringen van haar ouders en vrienden en is toevallig ver gekomen.
Ik vond Chloe (Apologize) irritant. Naja, irritant, te hyperactief en een beetje overdreven.

EDIT: Oh ja en Redouan, k was blij toen ie er eindelijk uit ging
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Sims3-er
Gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 nov 2014, 16:01
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sims3-er »

Ik ben echt blij! Zit bij de top 10% van biologie olympiade, dat kan volgend jaar alleen maar beter worden! De hele klas kreeg daardoor een traktatie van mn docent. Ik wil dus niet voor niets biologie studeren xD.
Maar t forum is idd minder actief geworden. Geen idee waarom.
Echt cool dat je daar bij kon zijn Femke!
WHO'S AFRAID OF RED YELLOW AND BLUE?! :knipoog:
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Wauw gaaf, sims3-er! Ik zat vorig jaar bij de eerste veertig van de taalkunde olympiade en er waren meer dan 200 deelnemers, dus dat had ik ook wel goed gedaan ^^ ik had het samen met een paar vrienden gedaan en zij eindigden ergens op de 170e plek haha.
Ik wilde dit jaar weer mee doen, maar nu hadden ze een selectie ronde. Ik had alles goed, maar het meisje met wie ik ging had bijna alles fout, dus die mocht niet. Toen ben ik ook maar niet gegaan, veel te saai alleen.
Maar ik heb dit jaar wel meegedaan aan de aardrijkskunde olympiade. Tenminste, de voorrondes. Toen kwam ik er samen met een andere jongen als beste uit van onze school. Mijn leraar moest dan de scores doorgeven, maar ik heb er (nog) niets (meer) van gehoord...

En er is vandaag echt een klein wonder gebeurd :D Mijn telefoon was dus kaduuk (touchscreen was kapot) en nu heeft een vriend van mijn zus hem gerepareerd! En het scherm kostte maar 25 euro! :grijns: Alleen nu wil ik die vriend natuurlijk wel bedanken... iemand enig idee wat een schappelijke prijs/bedankje is? Het is een jongen van een jaar of 20
En... ik had van te voren mijn sd kaart er uit gehaald, met mijn stomme kop los in mijn broekzak gedaan... en je raadt het al: mijn moeder heeft die broek uitgewassen! Ik ging er eigenlijk vanuit dat die het niet meer zou doen, maar wel dus! Een uitgewassen sd card teruggevonden én hij doet het nog haha. Dat ik dat ooit nog mag meemaken :P

Ik heb morgen trouwens mijn LAATSTE SCHOOLDAG! Super veel zin in! Het thema is middeleeuwen, ik ga als nar, maar lijk meer op een clown xd. Alleen is de examencommissie vorige maand pas ingesteld, dus we konden helemaal geen leuke dingen meer huren of zo. En ze hebben gisteren nog een examenstunt bedacht: alle stoelen in één lokaal doen en wekkers op de dakplaten -.- hoe verzin je het zeg. Dat is echt té cliché!
Nog meer mensen LSD de komende tijd?
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Ik had twee weken geleden mijn laatste echte lessen, nu heb ik drie weken lang examentraining en volgende week vrijdag twee weken vrij, en daarna examen...
~ Soy la puta ama ~
Gesloten

Terug naar “Praten”