Scooter kopen

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melody
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 jan 2015, 13:40
Contacteer:

Scooter kopen

Bericht door Melody »

Hallo allemaal!

Ik wil heel graag een scooter kopen, alleen is mijn budget niet zo heel hoog.. site's zoals marktplaats heb ik niks leuks kunnen vinden dus dacht misschien kan een van jullie me helpen. Ik wil graag een zip piaggio of een vespa (mag tweedehands zijn) voor niet meer dan 750 euro, dus als je die toevallig tegenkomt of als je iemand kent of zelf misschien een scooter verkoopt, zou je me dat dan willen laten weten?

Alvast bedankt hihihi :lach2:
Everything sweet ain't sugar coated
Alis volat propriis ~
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Scooter kopen

Bericht door Pomerani »

Ik kan je nu al vertellen, voor dat geld heb je geen Vespa. Voor 750 euro kan je geen leuke mooie scooter kopen. Vraag je ouders om wat bij te leggen en dan kan je bijvoorbeeld een Sym Mio kopen, die ook heel leuk is.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Melody
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 jan 2015, 13:40
Contacteer:

Re: Scooter kopen

Bericht door Melody »

Nou ik hoor juist van heel veel dat dat wel kan, als je geluk hebt en goed oplet, en dan kan je hem zelf opleuken. Ik ken iemand die heeft een piaggio voor 500 en er vespaspiegels, windscherm en ledlampen bij heeft gedaan. Dus vandaar dat ik het vroeg!
Everything sweet ain't sugar coated
Alis volat propriis ~
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Scooter kopen

Bericht door Joyce »

Ik heb een keer een Fosti Grande Retro gekocht 2ehands voor 500 euro, met 4000 op de teller, via facebook zijn ook veel verkooppagina's, misschien dat je die een beetje in de gaten kan houden
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Scooter kopen

Bericht door Pomerani »

Goedkope scooters hebben inderdaad al veel gereden en zal niet vele jaren meer meegaan. Je zal er behoorlijk in moeten investeren, wat zonde is van je geld.
~ Soy la puta ama ~
Cherry21
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2014, 13:37
Contacteer:

Re: Scooter kopen

Bericht door Cherry21 »

ik heb tijdje terug een scooter gekocht via marktplaats...
ben 2de eigenaar en nog niet echt onmeunig veel km gehad..

ik weet niet of je er inmiddels 1 gevonden hebt, maar zou zowiezo even elke dag mp na gaan kijken en dan kijken op plus min 50 km uit de buurt, je kent vast en zeker wel iemand die met je mee wilt om te kijken en evt jij zelf terug kunt rijden

tevens er goed op letten en iemand meenemen die er ook een beetje verstand ervan heeft..
moet zeggen dat mijne kuren kreeg, maar met 54 euro was dat opgelost bij scootergarage..
ik denk dat het met 750 redelijk moet lukken om een redelijk leuke 2de hands scooter te kunnen krijgen
Plaats reactie

Terug naar “Praten”