Het Grote Zomer Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

BanaanZombie schreef:Ik heb daar dus absoluut geen verstand van. Heb de woonbouwvereniging gemaild voor meer info
Als je die eerste keer dat je daarheen verhuisde je ingeschreven hebt, hoef je je volgens mij niet opnieuw in te schrijven. Dan sta je gewoon nog in het register geloof ik.
Als je je nog nooit hebt ingeschreven, moet het wel. Maar ik weet zo gauw niet of dat inschrijven afhankelijk is van provincie/stad.
Bee schreef: Je blijft toch nog wel inloggen op het forum hè?
Was ik wel van plan! Volgens mij hebben we een redelijk goede internetverbinding daar, dus dat moet vast goed komen :)

Ben trouwens vanmiddag met dat meisje gaan high tea-en bij wijze van afscheid. Was gezellig, maar ook wel een beetje akward haha.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Oja high-tea is ook een top idee! Zo leuk haha, en lekker

Hmm akward, dat hoort niet bij echt goede vriendinnen. Jij zag haar niet als een hele goede vriendin, of wel?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

BanaanZombie schreef:Oja high-tea is ook een top idee! Zo leuk haha, en lekker

Hmm akward, dat hoort niet bij echt goede vriendinnen. Jij zag haar niet als een hele goede vriendin, of wel?
Ja, was echt lekker!

Klopt. Ik heb überhaupt nooit echt een vriendin gehad - laat ik dat voorop stellen. Maar ik had wel leuke contacten in mijn klas, ik kon gewoon wel goed met iedereen. Nu werd ik in de zesde opeens in een andere klas geplaatst, waar ik bijna niemand kende. Hetzelfde gebeurde met dat meisje. Wij kenden dus alleen elkaar wat beter, dus dan trek je sneller met elkaar op.
Daar kwam bij dat zij een heel stil, verlegen type is die niet makkelijk nieuwe vrienden maakt.
Terwijl ik dus ondertussen nieuwe 'vrienden' kreeg, bleef zij mij zien als haar 'beste' vriendin.
Nu vind ik dat helemaal prima, alleen is het die benaming voor mij nooit echt geweest. Vandaar.

Maar het was vooral bij het winkelen wat awkward. Ik wilde bijv. naar de Sting / New Yorker, dat soort winkels. Maar ik merkte gewoon dat zij zich daar ongemakkelijk voelde, omdat het absoluut niet haar stijl is. En dan voel ik me ook een beetje stom als ze steeds achter me aan moet lopen ;) Dus we zijn al vrij snel gestopt met winkelen ;)
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ohja dat is echt kt. Voor winkelen heb je echt shop partners nodig. Zo ben ik een vrij snelle shopper. Ik hoef niet elk rek zorgvuldig bij langs, ik blijf niet in elke winkel uren hangen. We blijven vaak alleen langer als we echt iets vinden. Met we bedoel ik dan mn 2 shopmaatjes. We maken innde vakanties vaak gebruik van ons studenten ov om lekker tr shoppen in een andere stad :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Ik heb een enorme hekel aan winkelen, zeker aan "kijken, kijken, niks kopen". Zonde van de tijd.
Natuurlijk heb ik wel eens wat nodig. Meestal rijd ik dan naar Bataviastad en maak er dan met vrouw en hond een leuke dag van.
Hooguit 1 uur winkelen en dan lekker struinen in de bossen van de Veluwe, pannenkoekje eten e..d.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ja ik wil dus wel kopen haha. Met lege handen terug komen na het shoppen voelt niet fijn hihi.

Maar een uur in bataviastad? Je betaald daar ook toegang voor toch
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ja ik wil dus wel kopen haha. Met lege handen terug komen na het shoppen voelt niet fijn hihi.

Maar een uur in bataviastad? Je betaald daar ook toegang voor toch
Nee, zelfs niet voor parkeren.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Oh dan heb ik me vergist, ben er ook nog maar 1x geweest
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Je bent niet de enige hoor Tarac ;)
Ik vind winkelen ook verschrikkelijk. Zo heel af en toe (één keer in het jaar :p) vind ik het wel leuk. Maar dan gaat het me meer om gezellig iets met vriendinnen te doen, met aansluitend een terrasje pakken ofzo.
Als ik zelf kleren nodig heb, fiets ik naar de stad, loop een winkel in, koop wat ik leuk vind en daarna verdwijn ik weer :grijns:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Dit is zo erg.
Ik ben 17 en nog steeds laat ik me door mijn ouders naar het centrum slepen om kleding te kopen. Ik haat het echt, en het hoeft van mij ook niet maar mijn ouders vinden het blijkbaar nodig. Kleding past nog prima, ziet er top uit, maar nee hoor, "WIJ GAAN NU KLEDING KOPEN".
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Wees er maar blij om Sven, ze zorgen goed voor jou. Later moet je dat allemaal zelf regelen ... :grijns:

Ik ben ook niet zo'n winkelaar maar als ik winkel trek ik er wel een middagje voor uit. (In de hoop dat ik met iets thuiskom wat mij echt bevalt ..)
Ik haat drukke pashokjes, spiegels die ervoor zorgen dat ik toch beter een maat groter kan nemen, of een heel ander model of toch maar helemaal niet ... pfff ik raak al gestrest bij het idee. 9 van de 10 keer ga ik dus wat anders doen dan kleding uitzoeken. Vind er niets aan! Ik hou ook niet van winkelkleding, ik verander altijd van alles aan een nieuw kledingstuk. Tweedehands kom ik vaak veel leukere dingen tegen.

Ik heb wel bewondering voor mensen die deze ongelofelijke ellende in 1 uurtje oplossen! :mrgreen:
Dus Tarac een pluim voor jou én voor je vrouw! :duimomhoog:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Online shoppen. Sites zoals zalando zijn heel handig. Gewoon lekker veel bestellen (ook veel voor lage prijzen), gratis verzending, gratis retour.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Bee schreef: Ik heb wel bewondering voor mensen die deze ongelofelijke ellende in 1 uurtje oplossen! :mrgreen:
Dus Tarac een pluim voor jou én voor je vrouw! :duimomhoog:
Wanneer je VOORAF al weet wat je wilt gaan kopen hangt de tijdsduur alleen nog maar af van de drukte bij de kassa.
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Misschien is het niet-van-winkelen-houden wel zo'n gamers trekje. Sterker nog - ik vind het best logisch bij die mensen die in hun eentje de hele dag, onweer of zonneschijn, naar hun beeldschermpje staren haha :grijns:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Skai schreef:Misschien is het niet-van-winkelen-houden wel zo'n gamers trekje. Sterker nog - ik vind het best logisch bij die mensen die in hun eentje de hele dag, onweer of zonneschijn, naar hun beeldschermpje staren haha :grijns:

Hahaha ... right :geek: Maar zover is het ook nog niet hoor!
Maar echt voor mijn lol winkelen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, heeft (bij mij!) niets met gamen te maken want ook dat heb ik al heel lang niet gedaan. Maar ik zie het beeld wel voor me ... :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik doe het eigenlijk alleen ook met die vriendinnen, dat is ook gewoon gezellig. Maar we hebben ook redelijk dezelfde smaak en winkels en we zijn zo gemakkelijk naar elkaar toe. We accepteren elkaar en dat is best belangrijk als je samen winkelt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Hee, hoe gaat het hier met iedereen?! :jazeker:
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Ik ben hier zo te zien de enige die van winkelen houdt... :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dan heb je mijn berichten niet goed gelezen Margot :P
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Ik hou niet van kleren/schoenen kopen.
Maar gewoon boodschappen doen is vrij leuk. (1 van de AH's is heel gezellig) Ik vindt het ook niet erg om boeken, technisch spul, games of HEMA-eten te kopen. Maar kleren...Nee, Gewoon nee.

Oh! En hoi Femke. Tijd geleden dat je er voor het laatst ben geweest. Ik geloof dat heel wat mensen hier het aantal stemmen van de wedstrijd willen zien.
Met mij gaat het trouwens best goed, Wel wat pijn in m'n vingertopjes door langdurig gitaar en viool te spelen.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik moet geen schoenenwinkels in lopen. Ik heb teveel schoenen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ik heb maar een paar :P oke twee, maar ik draag er maar een.

Ik heb wel een probleem met games overigens... zijn hier mensen die Steam gebruiken? Die aanbiedingen lopen soms echt uit de hand... dan kost een game die bijv 30 euro kost en die ik echt niet voor die prijs zal kopen, maar dan heb je aanbieding en dan kost die game maar 5 euro.
De toekomst kan je dan wel raden... weer een nieuwe game erbij.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Nou om te beginnen heb ik... 6 paar all stars. 3 hoge,1 lage, 1 ballerina's, 1 laarzen
Allemaal in de aanbieding haha, gem. 30/40 per paar denk ik. Die laarzen heb ik laatst gekocht voor 45 euro, ze waren eerst 115 :)

Ennn dan nog een stel laarzen, wat nep all stars vanwege de kleur en aanbieding (2 paar voor 15 euro), paar BK's, sportschoenen, sleehakken 2 paar zomer en winter, nog een paar schoenen voor de winter (beetje dr. martins idee, maar niet helemaal, nog wat oude schoenen... m'n werkschoenen, m'n nette schoenen voor school, ball room schoenen voor net/feesten,... en natuurlijk wat slippers haha

Ik had laatst een schoenenrek gekocht, uitschuifbaar. Maar ik kan hem niet helemaal uitschuiven in mijn kast. Het past er gewoon NIET allemaal op.

Draag ik het allemaal? Niet alles. Maar wel veel. Van de normale schoenen, dus de sportschoenen en werkschoenen niet meegerekend, draag ik ca. 5 niet zovaak, en de rest wel.

Heb wel met mezelf afgesproken dat ik voorlopig geen schoenen meer koop hihi
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

@Sven, Ja, ze lopen inderdaad af en toe fiks uit de hand. Een tijdje geleden kon je "Amnesia: The dark descent" gratis krijgen. Ik ben niet van plan om het echt te spelen, maar toch, Een gratis game dat kan je niet laten!
De meshes en texturen van die game zijn trouwens een makkie om om te zetten naar de sims 2. (Import DAE, Export OBJ, SimPE werk)
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

tiktokchick schreef:Ik hou niet van kleren/schoenen kopen.
Maar gewoon boodschappen doen is vrij leuk. (1 van de AH's is heel gezellig) Ik vindt het ook niet erg om boeken, technisch spul, games of HEMA-eten te kopen. Maar kleren...Nee, Gewoon nee.
Precies hoe ik erover denk, haha. De winkels die we hier hebben hebben nooit wat ik leuk vind. x) Online shoppen is wel leuk, maar het is altijd maar de vraag of het past... En verzendkosten zijn altijd zo duur pff.
~ Soy la puta ama ~
Gesloten

Terug naar “Praten”