Het Grote Zomer Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Het wordt wel eens tijd voor een Zomerversie :D
Dus een nieuw zonnig Praattopic
Als je nog even terug wilt lezen wat er allemaal gezegd is dan kan dat hier.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Haha,
Ik vind het warme weer wel fijn alleen mag het soms wel iets minder, of een licht briesje erbij. Vandaag een barbeque gehad maar het was zo warm dat ik amper wat had gegeten
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Qua warmte vind ik het nu weer een beetje meevallen eigenlijk.
Heb weer fatsoenlijk kunnen gamen zonder dat ik dood ga van de hitte haha. Het is nu wel weer iets warmer dan van de week, maar zo warm als een paar weken terug zal t niet meer worden denk ik, iig niet deze weken.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Ja dat is waar het viel qua de vorige hittegolf (ook al is het nu geen hittegolf maar goed) :P wel erg mee maar hier was het rond de 31 graden en dat vind ik nog wel heet en aangezien ik niet mag zwemmen, want heb een snee onder mijn voet, is het erg heet.
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Zoals nu mag het wel een poosje blijven ja, precies goed 8-)
Divergent schreef:Ja dat is waar het viel qua de vorige hittegolf (ook al is het nu geen hittegolf maar goed) :P wel erg mee maar hier was het rond de 31 graden en dat vind ik nog wel heet en aangezien ik niet mag zwemmen, want heb een snee onder mijn voet, is het erg heet.
31 is wel warm! Beetje in de schaduw blijven met een plantenspuit? :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Divergent »

Bee schreef:Zoals nu mag het wel een poosje blijven ja, precies goed 8-)
Divergent schreef:Ja dat is waar het viel qua de vorige hittegolf (ook al is het nu geen hittegolf maar goed) :P wel erg mee maar hier was het rond de 31 graden en dat vind ik nog wel heet en aangezien ik niet mag zwemmen, want heb een snee onder mijn voet, is het erg heet.
31 is wel warm! Beetje in de schaduw blijven met een plantenspuit? :)
Ja schaduw helpt! :) Alleen hebben we geen plantenspuit thuis maar het is al redelijk afgekoeld en morgen word het gelukkig wat minder dus zal het wel goed komen. ;)
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Wow! Mijn skyrim-game had daarnet echt een hoogtepunt bereikt! (heel erg offtopic, maar ja, het is een offtopic-topic)
Ik had net een quest van het Dragonborn DLC af (deathbrand) en die laatste dungeon zag er uit als een goede plaats om wat dingen te 'spawnen'.

Om een lang verhaal kort te maken, Het was fantastisch! Trollen, Dragon priests, Rieklings, Dremora's, Harkon's, Miraak's enzo.

Pics: (Meer hier)
Spoiler: Open
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben blij dat mijn computer het heeft overleefd en ik ga het definitief nog eens doe nu ik weet dat ie het kan overleven.
De hitte hier valt hier trouwens nogal mee. Niet te heet, niet te koud.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

tiktokchick schreef:Wow! Mijn skyrim-game had daarnet echt een hoogtepunt bereikt! (heel erg offtopic, maar ja, het is een offtopic-topic)
Ik had net een quest van het Dragonborn DLC af (deathbrand) en die laatste dungeon zag er uit als een goede plaats om wat dingen te 'spawnen'.

Om een lang verhaal kort te maken, Het was fantastisch! Trollen, Dragon priests, Rieklings, Dremora's, Harkon's, Miraak's enzo.

Pics: (Meer hier)
Spoiler: Open
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben blij dat mijn computer het heeft overleefd en ik ga het definitief nog eens doe nu ik weet dat ie het kan overleven.
De hitte hier valt hier trouwens nogal mee. Niet te heet, niet te koud.
Lol. Harkon in zijn Vampire Lord form of gewoon normaal?
Maar goed, die console commands zijn geweldig :P gebruik ze altijd haha, kan het niet laten. Soms maak ik een savegame aan, open wat batch-bestanden zodat ik flink OP ben, en dan gaan klooien met console commands :P

Ik ben nu Elite: Dangerous aan het doen, bezig met het lange wachten op Morgan Station te bereiken haha
Spoiler: Open
Afbeelding

Nou ik ben er
Afbeelding

En goed gedocked, in één keer.
Afbeelding
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

@Sven Vampire lord Harkon. En ja, de console is net zo gaaf als de boolprop (*evil laugh*). Maar bij beide moet je natuurlijk voorzichtig zijn, want je weet maar nooit of je game ervan gaat crashen/glitchen.
Elite: Dangerous ziet er trouwens gaaf uit! Het doet me denken aan die No Man's Sky trailer van het vorige topic.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

tiktokchick schreef:@Sven Vampire lord Harkon. En ja, de console is net zo gaaf als de boolprop (*evil laugh*). Maar bij beide moet je natuurlijk voorzichtig zijn, want je weet maar nooit of je game ervan gaat crashen/glitchen.
Elite: Dangerous ziet er trouwens gaaf uit! Het doet me denken aan die No Man's Sky trailer van het vorige topic.
De console is ongelofelijk krachtig als je weet hoe je het moet gebruiken. Je kan vrijwel alles aanpassen in het spel als je dat zou willen, maar ja, het grootste probleem is idd dat je je spel er binnen een paar seconden mee kan laten crashen (of afsluiten, qqq...).
Tip trouwens, waar ik later achter ben gekomen... de "help" command werkt alleen als je dit soort dingen gebruikt: "
Als je dus op zoek bent naar bijv. een Imperial Sword, moet je gewoon help "imperial sword" intikken. Daarvoor deed ik dat telkens door alleen maar 'imperial' in te vullen, omdat ik niet wist dat je hele zinnen in kon vullen.
En de "0000" bij voorwerpen/NPC's hoef je niet in te vullen, alleen als je iets wil spawnen van een DLC of een mod.

Ja, Elite: Dangerous is op zich wel een leuk spel maar verschilt heel erg ban No Man's Sky. De UI is redelijk hetzelfde, maar bij NMS kan je ook echt op planeten landen en levert ontdekken ook echt geld (in dit geval "units") op, in Elite krijg je haast niets voor ontdekken en is handel het enige is wat iets oplevert (simpel in station a goederen in te kopen waar ze een groot aanbod van hebben om het te verkopen op station b waar ze het nodig hebben). En handel is niet echt interessant, voornamelijk goederen inkopen naar station a - hyperdrive/supercruise naar ander station - goederen verkopen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Katy Perry »

Weten jullie wat te doen tegen verveling? Ik heb nu dus vakantie en ik verveel me dood. Ik doe niks anders dan films kijken en dan personen uit de film natekenen.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Habbo :'D ik heb bij erge verveling een habbo terug val lol

Ksn je ook doen met oude spelletjes zoals Rollercoaster Tycoon of zoo tycoon

En nja spreek af met vrienden, ga samen kanslozr spelletjes spelen, dat is echt hilarisch
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Katy Perry »

BanaanZombie schreef:Habbo :'D ik heb bij erge verveling een habbo terug val lol

Ksn je ook doen met oude spelletjes zoals Rollercoaster Tycoon of zoo tycoon

En nja spreek af met vrienden, ga samen kanslozr spelletjes spelen, dat is echt hilarisch
Ik ga soms weer op moviestarplanet waar ik mee gestopt was, dan log ik in en heb ik niks te doen omdat ik het saai vind, maar toch log ik steeds weer in.
En mn vrienden zijn op vakantie of doen andere dingen.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Pfff is exht lastig idd. Ja en hele dag achter de pc hangen is ook niks. Je kunt series gaan kijken, dat vind ik leuker dan films. Tekenen is ook sl een leuke bezigheid. Miss kun je wst uitdaging daar in zoeken. Werk je ook trouwens? Zoek anders een baantje
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Katy Perry »

BanaanZombie schreef:Pfff is exht lastig idd. Ja en hele dag achter de pc hangen is ook niks. Je kunt series gaan kijken, dat vind ik leuker dan films. Tekenen is ook sl een leuke bezigheid. Miss kun je wst uitdaging daar in zoeken. Werk je ook trouwens? Zoek anders een baantje
Ik wil wel een baantje maar voor de meeste baantjes moet je 16 jaar of ouder zijn en ik ben 14.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Je kan ook altijd bezig gaan met CC maken. (downloads voor de sims 2/3/4) Er is heel veel te leren en het is erg leuk om te doen als je de basis eenmaal onder de knie heb.
Zelf ben ik nu bezig met wat DDS texturen naar BMP te zetten, om ze te gebruiken voor terreinverf in de sims 2.

En trouwens, in de vakantietijd zijn er altijd bezorgers voor de krant nodig. Je kan naar zo'n bedrijf bellen om te vragen of je een tijdje kan bezorgen.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar in België moet je 15 zijn voor je een zomerbaantje mag. Ik ga deze zomer babysitten :D
Het wordt aan het einde van de week weer super warm...
Afbeelding
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Zit ik lekker in de IKEA en dan komt er ineens een luidruchtig koppel op de bank naast mij zitten. Ze kletsen keihard, kijken luide filmpjes met horrorfilm-achtige gillen en storen over het algemeen.

Ja, dit is zeuren. Maar ze werken me echt op mijn zenuwen. En ze zitten een beetje te erg dichtbij.
Ik hoop dat ze snel weggaan. (sorry voor het zeuren)
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Vandaag naar Amsterdam geweest om te kijken hoe ik naar mijn school moet reizen. Wat ben ik blij dat ik daar niet woon.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben nu helemaal gefrustreerd. Ik heb net de laatste aflevering van How I Met Your Mother gekeken. WAT EEN KT EIND. Om te janken. Dat is gewoon echt niet hoe het moest eindigen. Ik ben boos
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Kan je ergens Word en Powerpoint gratis downloaden? Goede downloads zijn meestal maar weinig te vinden op Piratebay etc.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Pomerani schreef:Kan je ergens Word en Powerpoint gratis downloaden? Goede downloads zijn meestal maar weinig te vinden op Piratebay etc.
Ik heb zelf Office-2010, ik dacht het deze was
http://kickass-torrents.ytsre.eu/micros ... ml#comment
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Zelf gebruik ik al jarenlang met veel plezier OpenOffice.
Je kunt er alles mee wat je met Word, Excel en andere Office producten kunt, ook bestanden die in Word/Excel formaat zijn geschreven kun je er probleemloos mee openen.
Er is weer een nieuwe versie: https://www.openoffice.org/nl/downloaden.html

Dit is de mijne:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Bedankt beide. OpenOffice ziet er erg handig uit. Ik zal het allemaal gaan testen als ik mijn nieuwe laptop heb.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje: MIJN SIMS DOET HET EINDELIJK WEER!
(en dit account ook, kon er lang niet op omdat ik mijn ww was vergeten en de activeringsmail het niet deed)

Maar ik jad dus eindelijk een nieuwe laptop! Vol goede moed was ik gaan downloaden, maar het Internet was gruuuwelijk sloom en origin deed raar. Toen ging ik mijn broer helpen met verhuizen, heb ik mijn laptop meegenomen en de sims sneaky daar gedownload, haha hoezo wanhopig.

Maar nu doet hij het weer na twee jaar en ik ben zoooooo verslaafd haha. Heerlijk, alsof ik het voor het eerst speel :grijns:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gesloten

Terug naar “Praten”